165mm cranks
Moderator:Beheerders
Iemand nog een crankstel liggen van 165mm? Liefst goedkoop, want "t is gewoon om eens te testen. Square liefst, of anders een bmx-stel (3piece) met mtb bracket.
Re:165mm cranks
Je gaat er toch niet zo"n gevaarlijk fixed apparaat van bouwen he ?!

Ik rijd nu al zo"n jaar met een "gevaarlijk" fixed apparaat, en dan nog off road
Momenteel zitten er 170mm cranks op maar ik wou eens 165 proberen, geïnspireerd door Matt Chester himself...

Momenteel zitten er 170mm cranks op maar ik wou eens 165 proberen, geïnspireerd door Matt Chester himself...
Heb zelf ook een fixed, daar ik niet snel genoeg aan 165 mm cranks kon komen heb ik 170"s gemonteerd met een ultrakorte bracketas, dit in combinatie met eggbeater pendalen zorgt voor genoeg ground clearence.
"t Is bij mij niet om de clearance te doen maar wel om de snelheid die ik kan ontwikkelen bij "t spinnen (vooral als ik een stuk op de weg moet fietsen). Met 170 gaat het een stuk sneller dan met 180 en dus wou ik eens voor 165 gaan. Geeft een wat kleinere hefboom maar dan moeten we maar iets sterker worden.
Allez, is er niemand die 165 liggen heeft?
Allez, is er niemand die 165 liggen heeft?
Ik heb hier nog een Truvativ Hussefelt dh crankstel liggen. Cranks zijn 165mm, 4 steek (104 bcd) en isis. Cranks tonen sporen van gebruik, als je fotos wil hoor ik het wel. Eventueel heb ik nog een 40T truvativ dh ring liggen en fsa chainpimp bashring.
Grtz
Animine
Grtz
Animine
-
kheb nog 2 armpjes maar geen as enzo..
dus echt enkel de armpjes
165mm
gusset pigmy 36 spindle
het zijn wel enkel de crankarmen , zonder as zonder lagers zonder bouten maar wel met het tandwiel boutje..
10 euro zonder verzending
dus echt enkel de armpjes
165mm
gusset pigmy 36 spindle
het zijn wel enkel de crankarmen , zonder as zonder lagers zonder bouten maar wel met het tandwiel boutje..
10 euro zonder verzending

"k Zou wel een as nodig hebben ook uiteraard... Zeker dat je die niet ergens liggen hebt?
Ik heb nog een setje roox spinning max liggen voor een vierkante as 110 steek ( zonder as)
40 euro
40 euro
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Als je zo"n hoog beentempo niet volhoudt kun je ook een ietsje zwaarder verzet monteren