Groningen? is de bikescene daar rlxt??
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
hee en de Kardingebult is er ook nog....vette shit daar ;D
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:Groningen? is de bikescene daar rlxt??
w3lab schreef:
[Rinse Appelstroop schreef:
[w3lab schreef:
groningen is echt een prima stad vol met enorm mooie girlies, ik verbaas me er elke dag steeds weer over over hoeveel leuk spul hier rondloopt, heb je de ene in je hoofd ontmoet je 100meter verder alweer de volgende leuke ..
biken gaat ook prima hier, jammergenoeg niet echt een studenten mountainbikeclub, alleen maar reetfietsclubje. Maar misschien bij albertus anders een fietscie cluppie beginnen![]()
kamer vinden is kwestie van inzet en geluk hebben, vriendinnetje van me met veel inzet had na 1week al een kamer, een lamme vriend heeft na 6maanden nog steeds geen kamer ..
www.atbnoord.nl
Is een mountainbikeclub, niet met ontzettend veel studenten. Maar het is er altijd gezellig.
Rinse
klopt maar trainen die niet helemaal in norg? dat is wel eerst even een stukje saai fietsen vanuit groningen voordat je daar bent ..
Das wel eerst een saai stukje fietsen, maar dat is niet zo lastig hoor. Je rijd toch met een groepje!
Rinse Appelstroop schreef:
[w3lab schreef:
[
www.atbnoord.nl
Is een mountainbikeclub, niet met ontzettend veel studenten. Maar het is er altijd gezellig.
Rinse
klopt maar trainen die niet helemaal in norg? dat is wel eerst even een stukje saai fietsen vanuit groningen voordat je daar bent ..
Das wel eerst een saai stukje fietsen, maar dat is niet zo lastig hoor. Je rijd toch met een groepje!
geen idee hoe jullie dat doen, dus jullie fietsen even lekker in een groepje daarnaartoe? dat is wel zo gezellig inderdaad
Arnetteman schreef:
En waar moge dat wel niet wezen dan Legion?
Mailtje zou wel op prijs worden gesteld.
Verhuisberichten of iets dergelijks komen nog wel, ik woon er voorlopig nog niet. 5 februari krijg ik de sleutel. Ik denk dat ik er dan vanaf de 7de woon. Het is tussen het noorderplantsoen en de Jumbo in, vlakbij m"n faculteit, vlakbij het centrum, maar idd voor meer info is msn hendiger.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
w3lab schreef:
[w3lab schreef:
[
geen idee hoe jullie dat doen, dus jullie fietsen even lekker in een groepje daarnaartoe? dat is wel zo gezellig inderdaad
Om het even compleet te maken. Elke zaterdag ochtend om 9.00u of 9.30u (dat was nog niet duidelijk) word er getraind door de noordelijke atb club, onder leiding van een trainer. Er word an conditie en techniek training gedaan ergens (norg, zuursche duinen, zeegse, gieten, glimmen) kan overal zijn.
voor meer info: www.atbnoord.nl
legion schreef:
[Arnetteman schreef:
Verhuisberichten of iets dergelijks komen nog wel, ik woon er voorlopig nog niet. 5 februari krijg ik de sleutel. Ik denk dat ik er dan vanaf de 7de woon. Het is tussen het noorderplantsoen en de Jumbo in, vlakbij m"n faculteit, vlakbij het centrum, maar idd voor meer info is msn hendiger.
tussen noorderplantsoen en jumbo in? daar zitten maar weinig woningen, of ga je in dat allochtonen dagcentrum wonen tegenover het politie bureau bij de jumbo?
- dobbel our zero
w3lab schreef:
[legion schreef:
[Arnetteman schreef:
tussen noorderplantsoen en jumbo in? daar zitten maar weinig woningen, of ga je in dat allochtonen dagcentrum wonen tegenover het politie bureau bij de jumbo?
daar woon ik ook! kleine kruisstraat rouleert!

dobbel our zero schreef:
[w3lab schreef:
[legion schreef:
[
daar woon ik ook! kleine kruisstraat rouleert!![]()
dat is toch niet tussen de jumbo en noorderplantsoen? dat is bij het PPSW gebouw toch?
welke dp-ers komen eigenlijk allemaal uit groningen?
- Arnetteman
Groningen zelf:
- Arnetteman
- Legion (vanaf februari)
- Ruben
- Deam
Regio Groningen:
- Rinse Appelstroop
- Jojo
eh sorry, weet zo even niet meer :-[
- Arnetteman
- Ruben
- Deam
Regio Groningen:
- Rinse Appelstroop
- Jojo
en dit zijn allemaal streeters/Ua rijders????
Volgens mij vergeet je Joost
- dobbel our zero
HUGO© schreef:
en dit zijn allemaal streeters/Ua rijders????
das jojo
@ dobbel our zero, jij woont ook in groningen stad???
w3lab ook groningen stad,Arnetteman schreef: Groningen zelf:
- Arnetteman
- Ruben
- Deam
Regio Groningen:
- Rinse Appelstroop
- Jojo
allemaal klanten van cycletrend zeker.
volgens mij komt elevation12,000 ook uit groningen, plaatste namelijk het volgende plaatje, en volgens mij is dat voor de willy loos genomen als ik het zo 1-2-3 goed zie

- dobbel our zero
HUGO© schreef:
@ dobbel our zero, jij woont ook in groningen stad???
jeps, nu nog wel, vanaf half februari in Rotterdam (maar dan heb ik hier nog wel een huis)
- Arnetteman
en die fiets is dus van een clubgenoot van de MTB club waar een deel van de groningse dp"ers bij zit.
(dat ie die fiets zo daar neerzet???, een Fat Chance, dat is cult, dat zet je toch niet zo neer?)
Eigenlijk doen de Groningse DP"ers van alles.
XC voornamelijk maar ook street en DH.
Ikzelf? Nou ik XC voornamelijk en als er eens een streetmeeting in de stad is ben ik altijd met mijn singlespeed en fotocamera paraat om wat stunts op de gevoelige plaat vast te leggen maar voornamelijk om de gezelligheid want dat is er altijd.
Dus weest niet bevreest en om een antwoord te geven op je belangrijkste vraag:
DE BIKESCENE IN GRONINGEN IS ERRUG RELAXED
dus kom maar gauw en we zullen je introduceren, dat zul je vast vaker mee gaan maken namelijk als je student wordt in het mooie Gronigen.
Groet,
Arnetteman
<edit> check dit topic ook nog ff anders....DP en Grunn, onlosmakelijk aan elkaar verbonden
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=20012
(dat ie die fiets zo daar neerzet???, een Fat Chance, dat is cult, dat zet je toch niet zo neer?)
Eigenlijk doen de Groningse DP"ers van alles.
XC voornamelijk maar ook street en DH.
Ikzelf? Nou ik XC voornamelijk en als er eens een streetmeeting in de stad is ben ik altijd met mijn singlespeed en fotocamera paraat om wat stunts op de gevoelige plaat vast te leggen maar voornamelijk om de gezelligheid want dat is er altijd.
Dus weest niet bevreest en om een antwoord te geven op je belangrijkste vraag:
DE BIKESCENE IN GRONINGEN IS ERRUG RELAXED
dus kom maar gauw en we zullen je introduceren, dat zul je vast vaker mee gaan maken namelijk als je student wordt in het mooie Gronigen.
Groet,
Arnetteman
<edit> check dit topic ook nog ff anders....DP en Grunn, onlosmakelijk aan elkaar verbonden
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=20012
legion schreef:
Heee daar woon ik , echt exact tussen Jumbo en noorderplantsoen

Bikescene is hier wel ok, maar ik geef toe over het algemeen zit ik in Winterberg of Willingen
Kardingebult roeleert behoordlijk en dat is als je woont waar je zegt te wonen ( ik Rodeweg)
5 minuten fietsen

Kardingebult roeleert behoordlijk en dat is als je woont waar je zegt te wonen ( ik Rodeweg)
5 minuten fietsen
Mariekemeisje schreef:
Heee daar woon ik , echt exact tussen Jumbo en noorderplantsoen![]()
Zoek je huisgenoten, ik heb net die kamer afgezegd (omdat het contract een heeeeel hoge huisjesmelkerfactor had :"( :"( :"( :"()
- Arnetteman
Ah dat meen je toch niet man. Werd je uitgeknepen door een wurgcontract.
Shit dat is ff flink balen voor je. Wat wilde je ook alweer max uitgeven aan een kamer?
Zal wel ff voor je rondvragen.
Shit dat is ff flink balen voor je. Wat wilde je ook alweer max uitgeven aan een kamer?
eeeh,
tsja. Ik heb een eigen huis, dus dan zouden we moeten gaan samenwonen
Maar nogal k*t dat de kamer niet doorging, tis hier niet echt makkelijk om iets te vinden
tsja. Ik heb een eigen huis, dus dan zouden we moeten gaan samenwonen

Maar nogal k*t dat de kamer niet doorging, tis hier niet echt makkelijk om iets te vinden
Arnetteman schreef:
Ah dat meen je toch niet man. Werd je uitgeknepen door een wurgcontract.
300 incl. & thx.
@ marieke, is dat een ja?
sorry, Jass komt zaterdag weer terug van wintersport
Dat wil je ook niet., ik heb geen slaapkamer over, en in het weekend als ik in Deventer zit, komt een vriendin van me rond een uur of 5/6 binnenstrompelen
( ik heb zo"n klein meisje bij me in huis die overigens deze maand op de cover van de "fietsmarkt" ( branche magazine) staat , dus trots.... medai weekje ik in neiuwe revu zij op fietsmarkt en de foto gemaakt door Jass )
Dat wil je ook niet., ik heb geen slaapkamer over, en in het weekend als ik in Deventer zit, komt een vriendin van me rond een uur of 5/6 binnenstrompelen
( ik heb zo"n klein meisje bij me in huis die overigens deze maand op de cover van de "fietsmarkt" ( branche magazine) staat , dus trots.... medai weekje ik in neiuwe revu zij op fietsmarkt en de foto gemaakt door Jass )
- Arnetteman
Wat doe jij in de Nieuwe Revue?
Vertel me morgen maar, ben erg benieuwd.
Vertel me morgen maar, ben erg benieuwd.