Auto rijd over fietskoerier
Moderator:Beheerders
Het is niet iets waar je vrolijkk van word dit filmpje, maar toch.
Tijdens een critical mass in Amerika is er een auto die blijkbaar niet meer wil w8en voor de fietsers en besluit te gaan rijden.
kijk hier
Tijdens een critical mass in Amerika is er een auto die blijkbaar niet meer wil w8en voor de fietsers en besluit te gaan rijden.
kijk hier
-
Re:Auto rijd over fietskoerier
damn, maar die gast stapt/valt er net op tijd vanaf... en daarna met zn allen die vent in elkaar rossen en znjeep in de fik steken!! zo doen we dat hier in sgravenhage....
-
Sir Gonz Lays.. schreef:
damn, maar die gast stapt/valt er net op tijd vanaf... en daarna met zn allen die vent in elkaar rossen en znjeep in de fik steken!! zo doen we dat hier in sgravenhage....
aaaaarrrrrrr
-
Klopt inderdaad niet wat er gebeurd, maar waarom stonden deze bikers allemaal rond de auto aan het begin van de film?!?
Kwam in mijn ogen ook ietwat bedreigend over. ???
Kwam in mijn ogen ook ietwat bedreigend over. ???
Ik neem aan dat ze eerst gewoon rustig fietsend het verkeer ophielden en dat er toen onenigheid met die "chauffeur" is ontstaan omdat die door wou rijden.
Die neiging heb ik heel vaak als ik op zondag naar mn werk moet en in Berg en Dal zo"n bende reetfietsers tegenkom....
-
Sir Gonz Lays.. schreef:
s"gravenhagenaars de gekste!!!
hij rijdt over een fiets en niet over een persoon, moet je maar geen auto"s pesten en een beetje logisch nadenken, je wint het toch nooit van een auto, gewoon lekker laten rijden heb je zelf ook nog een leuke dag, en geen betuurders opnaaien daar krijg je ongelukken van.
gewoon dom haantjes gedrag, van bijde partijen,
mazzels mark
gewoon dom haantjes gedrag, van bijde partijen,
mazzels mark
das zeker waar maar dan zit er tog een steekje bij je los als je gewoon door rijd als er iemand voor staat of ligt dat aan mij ???
ja daar heb jij weer gelijk in
-
Sir Gonz Lays.. schreef:
Daar weet ik anders niks van, dat het zo gaat in DH.
Mijn virusscanner zegt dat er een virusbinnenkomt. ben zelf digibeet en ben aan de arbeid dus kan moeilijk tegen de systeembeheerder gaan boeren dat ik zit te surfen. Ben benieuwd naar het filmpje? dan maar thuis.