Re:Viper Sick Boy
Moderator:Beheerders
naja daar zeg ik op.....
niet dus. Hij wordt niet in onderdelen verkocht, maar dat had ik al gezegd...
niet dus. Hij wordt niet in onderdelen verkocht, maar dat had ik al gezegd...
naja daar zeg ik 370 eur tege
Ik bied 300
dan krijg je "t stuurtje
-
hier lopen echt een paar apen rond he
Ja kun je wel stellen
Hij is nog steeds niet weg mensen.....!
Dat betekent dus dat de koop voor 350 niet is doorgegaan. (dus is hij weer voor originele prijs te koop..)TumTum schreef: Hij is nog steeds niet weg mensen.....!
Voor 300,- komen we hem vanavond bij je ophalen!!
aub ff snel reactie want we gingen vanavond ook naar een andere fiets kijken...
Dat betekent dat die éne koop niet is doorgegaan. Je mag hem komen halen voor 350 of meer. Als je 350 teveel vindt (wat ik me niet kan voorstellen), nja, dan koop je hem maar niet. 300 vind ik te weinig... Ja ik weet dat ik eerst 300 heb gezegd. Nu zeg ik minimaal 350. Nog steeds "n koopje
En als iemand hem wil komen halen voor 350 dan zeg je zeker dat je er 400 voor wil hebben(of dat je al iemand voor 350 hebt) ;D
TumTum schreef:Dat betekent dat die éne koop niet is doorgegaan. Je mag hem komen halen voor 350 of meer. Als je 350 teveel vindt (wat ik me niet kan voorstellen), nja, dan koop je hem maar niet. 300 vind ik te weinig... Ja ik weet dat ik eerst 300 heb gezegd. Nu zeg ik minimaal 350. Nog steeds "n koopje
Omdat we al kosten moeten maken voor vervoer, (vanuit Tilburg) stel ik voor dat we er tussenin gaan zitten.
voor 325,- staan we vanavond bij je voor de deur om hem te kopen van je..
Laat ff weten of we een deal hebben..
-
dat is dus een van die
350, komen ophalen. Ik geen nergens heenrijden. Niet zeiken over zo"n topbike voor 350.
Gooi je d"r maar 30 euro benzine bovenop, is "t nog geen geld voor die fiets. Dusss
Gooi je d"r maar 30 euro benzine bovenop, is "t nog geen geld voor die fiets. Dusss
L e n n a r T schreef:
En als iemand hem wil komen halen voor 350 dan zeg je zeker dat je er 400 voor wil hebben(of dat je al iemand voor 350 hebt) ;D
Als "t alles goed was, dan zou ik hem woensdag kwijt zijn geweest voor 350. Had afspraken gemaakt dat jongens uit rotterdam hem zouden komen halen woensdag. Wil je concrete tijden afspreken, zijn ze opeens niet meer thuis.
En iedere debiel weet dat 350 te weinig is voor deze fiets. Wil egt niemand meer bieden, dan moettie maar de deur uit voor 350. Als iemand aan komt kakken met 400, dan krijgt hij hem. Als us van veilen gehoord? Bieden?
TumTum schreef:
En iedere debiel weet dat 350 te weinig is voor deze fiets. Wil egt niemand meer bieden, dan moettie maar de deur uit voor 350. Als iemand aan komt kakken met 400, dan krijgt hij hem. Als us van veilen gehoord? Bieden?
...en dan naar nijmegen studeren?
Je bood je fiets toch eerst voor 300 aan? Waarom doe je daar nu moeilijk om dan?
-
- Contacteer:
omdat t een s*kkel is!
Den Wiskeystoker schreef:
dat is dus een van die
Sorry,... Maar wie ben jij en waar bemoei jij je nu weer mee? >:(
Is verkooppost, dus onderhandelen mag.... zeker als de verkoper zelf zijn prijs elke keer omhoog drijft..
Als je dus niks zinnigs te melden hebt,.... zeg dan niks!
Wat ben jij dan nu aan "t lullen?
DukeNukem3D schreef:
[TumTum schreef:
...en dan naar nijmegen studeren?
Je bood je fiets toch eerst voor 300 aan? Waarom doe je daar nu moeilijk om dan?
Wat heeft dat studeren in nijmegen d"r nou weer te maken?
Ja ik bood m"n fiets eerst voor 300 aan. Bij nader inzien vind ik dit veel te weinig. Dus ik heb gezegd, 350 lijkt me redelijker. Als je "t d"r niet mee eens bent, fijn, je hoeft "m niet te kopen. En niet zeiken dattie nu 350 is, ik draai mezelf al "n poot uit, weet je zelf ook.
TumTum schreef:
Wat ben jij dan nu aan "t lullen?
Wat ik aan het lullen ben?!
Wij probeerden een deal te maken.... dan hoeft iemand anders zich daar niet mee te bemoeien of zijn mening over te geven..
Dan moet je "t via de mail regelen, niet via "t forum ::)
Dat gaat niet als ik op mijn werk zit....rene schreef: Dan moet je "t via de mail regelen, niet via "t forum ::)

Anyway het gaat hier om een verkooppost... en ik probeerde iets te kopen.
En ik wil iets verkopen. "T klinkt mss idd wrang dat ik eerst heb gezegd 300, en nu 350. Dat lijkt niet op eerlijk zaken doen. Maar 300 vind ik bij nader inzien tog egt te weinig, en ik wil hem niet voor minder dan 350 de deur uit doen. Aangezien de fiets echt wel meer waard is lijkt me deze prijs geen probleem te zijn.
Nu graag geen off-topic commentaren meer hen en weer, alleen serieuze posts graag. Beginprijs: 350. Bied iemand meer dan is hij van hem. Heb ik concreet "n afspraak gemaakt met iemand, dan sluit de veiling.
Groeten
Nu graag geen off-topic commentaren meer hen en weer, alleen serieuze posts graag. Beginprijs: 350. Bied iemand meer dan is hij van hem. Heb ik concreet "n afspraak gemaakt met iemand, dan sluit de veiling.
Groeten
-
ik bied 800
800? Nu sorry is me teveel :P
Graag alleen serieuze biedingen jah?
bedankt
Graag alleen serieuze biedingen jah?
bedankt