Filip Meirhaeghe op VRT1 22:05
Moderator:Beheerders
Dus kijk vanavond naar sportweekend op VRT1. Hij is daar te gast. Ben benieuwd

Re:Filip Meirhage op VRT1 22:05
Ik heb het niet gezien maar wat is eruit gekomen? Gaat hij weer fietsen?
-
het was een vrij emotioneel interview, hij is beginnen wenen enzo. Maar los daarvan mag hij pas in 2007 terug beginnen met wedstrijden rijden, maar hij kon nog niet zeggen of ie dat ging doen. Flipke had wel plannen om een belgische ploeg te beginnen die dan ook internationale wedstrijden zou rijden, Paulissen, Bynens, Ranson, Poelvoorde, Bellay en nog een paar andere wiens naam ik vergeten ben zou daarin meerijden. Maar er waren nog probelem met de sponsors, dus zien wat de toekomst brengt...
- Sin Nombre
- Contacteer:
vettigen tarzan schreef:
het was een vrij emotioneel interview, hij is beginnen wenen enzo. Maar los daarvan mag hij pas in 2007 terug beginnen met wedstrijden rijden, maar hij kon nog niet zeggen of ie dat ging doen. Flipke had wel plannen om een belgische ploeg te beginnen die dan ook internationale wedstrijden zou rijden, Paulissen, Bynens, Ranson, Poelvoorde, Bellay en nog een paar andere wiens naam ik vergeten ben zou daarin meerijden. Maar er waren nog probelem met de sponsors, dus zien wat de toekomst brengt...
februari 2006
-
excuseer mr sin

Re:Filip Meirhaeghe op VRT1 22:05
Ja hij moest op een gegeven moment wel een paar traantjes weg pinken. Toen de interviewer aan hem vroeg of hij zoiets nog een keer zou flikken, antwoorde hij in de trand van "tja als de situatie zich voordoet dan...hangt ervan af hé".
Dan ben je het dus echt niet meer waard om terug te keren op dit vlak en heeft hij het kennelijk niet allemaal op een rijtje staan.
Bedank je fans voor de jarenlange steun, ga je dit lopen roepen
Dan ben je het dus echt niet meer waard om terug te keren op dit vlak en heeft hij het kennelijk niet allemaal op een rijtje staan.
Bedank je fans voor de jarenlange steun, ga je dit lopen roepen

Filip is instabiel (hij ligt de hele dag in bed), toen de interviewer begon over zijn weggelopen vriendin barste hij in tranen uit. dus naar mijn beleving kwam het interview te vroeg voor hem, beetje zielig :-[
Hij mag zowieso geen ploeg beginnen of er ook maar iets in doen. Hij is geschorst dan mag je ook niks in een ploeg doen, daar heb je ook een licentie voor nodig.
Maar ligt hij echt de hele dag op bed? Dan is hij wel heel erg ver gezonken, dat wens je niemand toe.
Maar ligt hij echt de hele dag op bed? Dan is hij wel heel erg ver gezonken, dat wens je niemand toe.