aphrodite schreef:
That is indeed ongeveer het enige waarop ik toch moet staan, mijn eigen behoeften in acht nemend...keep it up, strakken tarzan!
i will, griekse godin van de liefde!
Moderator:Beheerders
aphrodite schreef:
That is indeed ongeveer het enige waarop ik toch moet staan, mijn eigen behoeften in acht nemend...keep it up, strakken tarzan!
The General schreef:
kom op jongens jullie liggen echt achter
een beetje pro draagt een strakke wijve broek , en daar past geen gescherming onder
En dit is echt geen lul verhaal wat ik nu vertel
Ruben schreef:
Iemand die tijdens het mountainbiken geen helm draagd moeten ze maar niet meer verzekeren tegen dit soort crashes...
Rinse Appelstroop schreef:
[The General schreef:
kom op jongens jullie liggen echt achter
een beetje pro draagt een strakke wijve broek , en daar past geen gescherming onder
En dit is echt geen lul verhaal wat ik nu vertel
Geloof me het past wel, Fabien Barel had tijdens WK Dh in Les Gets toch echt protectie aan!
Rinse
BF = DeJean schreef:
probleem aan de hele discussie vind ik dat t vaak buitenstaanders zijn die de boel verzieken, Vooral in DH dan.
In Todtnau herinner ik me n toerfietser die achteloos de wildride was gaan doen. gevolg: schedelbreuk en parkoer diecht voor de rest van de dag.
In chatel een familievader die zijn kroost wou tonen wa een bmx baantje was. 1e jump: belk open, lip en tong gescheurd, trauma, ambulances en parkoer toe. En dan roept iedereen de andere bikers na da we onverantwoorde gekken zijn....
T is met zo"n idioten die geen benul hebben van t inschatten van een risico da er veel kapot gemaakt wordt in de perceptie van onze sport
Deelder schreef:Hoezo???
Berscherming zit alleen maar in de weg en geeft je minder bewegingvrijheid
Sinds ik zonder rij val ik helemaal niet meer.
We hadden vorig jaar inderdaad een behoorlijke stijging in de ziektekosten...illuminatastigmata schreef:door dit soort figuren betalen we nu 100E+Deelder schreef:Hoezo???
Berscherming zit alleen maar in de weg en geeft je minder bewegingvrijheid
Sinds ik zonder rij val ik helemaal niet meer.
aan ziektekostenpremie.......tnx a lot