Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
inderdaad, een 360 Modena tegen E55 AMG. (respectievelijk 400pk tegen 476pk)
Wat er gebeurt als je de 2,3 vijf in lijn turbo, uit een oude audi IMSA gt racer lepelt is een speciaal geprepareerde Golf IV? check t raar sturende resultaat op
http://www.dahlbackracing.se/ en geniet van die heerlijke 5cilinder sound
iedere dag kan ik genieten van de rauwe brul uit mijn 1998 Volvo V70R , Deze bezit een 2.4 liter hoge druk turbo met 240 pk over 320 NM,helaas een automaat . Echt een idioot grote turbolag maar bij 3200 toeren schiet hij vooruit.
0-40 is hij sloom maar 40 tot 100 trekt hij echt alles zoek , zelf een Chayenne S en een lexus LS430.
Iedere keer weer genieten als er een gabbertje met zen getunde golf achter je zit te bumperen , naar rechterbaan, gas vloeren en hij kan er mooi niet langs MUAHAHAHAHAHA
- Xircuit
- Contacteer:
HUGO© schreef:Wat er gebeurt als je de 2,3 vijf in lijn turbo, uit een oude audi IMSA gt racer lepelt is een speciaal geprepareerde Golf IV? check t raar sturende resultaat op
http://www.dahlbackracing.se/ en geniet van die heerlijke 5cilinder sound
iedere dag kan ik genieten van de rauwe brul uit mijn 1998 Volvo V70R , Deze bezit een 2.4 liter hoge druk turbo met 240 pk over 320 NM,helaas een automaat . Echt een idioot grote turbolag maar bij 3200 toeren schiet hij vooruit.
0-40 is hij sloom maar 40 tot 100 trekt hij echt alles zoek , zelf een Chayenne S en een lexus LS430.
Iedere keer weer genieten als er een gabbertje met zen getunde golf achter je zit te bumperen , naar rechterbaan, gas vloeren en hij kan er mooi niet langs MUAHAHAHAHAHA
automaat Rocks! Turbogat ook!
Wat kom ik vandaag op de weg tegen??
een 959
(de kenners weten genoeg, die t niet weten moeten maar ff googlen)
en op de parkeerplaats stond ook nog een TVR T350C
Mijn dag was weer goed!!!
een 959

en op de parkeerplaats stond ook nog een TVR T350C
Mijn dag was weer goed!!!
Shimano 959?
Die laatste vind ik toch nog wel het meeeeest vette...

Die laatste vind ik toch nog wel het meeeeest vette...
-
Wauw! Ik heb toch al heel wat in het wild gezien maar een Porsche 959 is me nog niet gegund.
@HUGO
Dat jouw Volvo en z´n voorloper de T5R beduidend wilder zijn dan wat we van Volvo gewend zijn(beter: waren) is allom bekend. Dat een snotneus met een opgevoerde Golf het nog probeert is niet snugger, maar dat een bezadigde LS rijder zich laat verleiden tot een sprint verwonderd mij nog het meest. ::)
Echt wel een sensatie toen we dit halverwege jaren negentig het circuit op zagen komen:
@HUGO
Dat jouw Volvo en z´n voorloper de T5R beduidend wilder zijn dan wat we van Volvo gewend zijn(beter: waren) is allom bekend. Dat een snotneus met een opgevoerde Golf het nog probeert is niet snugger, maar dat een bezadigde LS rijder zich laat verleiden tot een sprint verwonderd mij nog het meest. ::)
Echt wel een sensatie toen we dit halverwege jaren negentig het circuit op zagen komen:

Jammer dat je dan geen foto van Jantje Lammers post ;D
Die heeft er ook nog mee geraced in het BTCC.
Die heeft er ook nog mee geraced in het BTCC.
Aaarghh, de 959, wow, Dat een echte Porka!!!
En iedereen maar denken dat de Cayenne de eerste offroad porka is...
Jacky Ikx heeft hiermee oa Paris Dakar gereden!!

En iedereen maar denken dat de Cayenne de eerste offroad porka is...
Jacky Ikx heeft hiermee oa Paris Dakar gereden!!

- Xircuit
- Contacteer:
Uit de catagorie: We houden jullie nog even zoet:
Bugatti Veyron wéér uitgesteld
Het duurt nog minimaal 1 jaar i.p.v. begin 2005. Ik gok er op dat hij helemaal niet meer komt.
Bugatti Veyron wéér uitgesteld
Het duurt nog minimaal 1 jaar i.p.v. begin 2005. Ik gok er op dat hij helemaal niet meer komt.
- Xircuit
- Contacteer:
Dan uit de Catagorie: Wát een bak: nu officieel, de Audi A6 Avant.

Die komt wel begin 2005!

Die komt wel begin 2005!
wies de tuner???
Nog wat wildere volvo"s als we normaal gewend zijn:

-
Echt fantastisch, vooral die witte. Zie die lichtbakken op de voorgrond. Laatste plaatje werkt bij mij niet.
Refererend naar de nieuwe A6 Avant: Helemaal niet gek, maar ik vind het zo jammer dat Audi de Avantismo niet gaat voeren. Avantismo - zeg maar superavant. Audi zegt nee, want Amerika wilt hem niet. Amerikanen hebben liever de Pikes Peak SUV meende Audi. Hoe Audi daar nu over denkt weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat als de PikesPeak op de markt komt de markt behoorlijk verzadigd zal zijn, de anti SUV lobby ook in de VS van zich laat horen en dat voor de stationwagon een revival in het verschiet ligt. Met dank aan de Dodge Magnum. Wat wel weer voor een SUV pleit is de nog steeds hypocriete milieuregelgeving in de VS die SUV´s voeren gunstiger maakt.
Nog een plaatje:

Ik meen dat het ook deze auto was die een gedeeltelijk glazen vloerplaat had, maar pin me er niet op vast.
Zeker een veelzijdige auto trouwens en daarmee natuurlijk een ideale auto voor de biker
- en daar ging dit topic tenslotte over.
Refererend naar de nieuwe A6 Avant: Helemaal niet gek, maar ik vind het zo jammer dat Audi de Avantismo niet gaat voeren. Avantismo - zeg maar superavant. Audi zegt nee, want Amerika wilt hem niet. Amerikanen hebben liever de Pikes Peak SUV meende Audi. Hoe Audi daar nu over denkt weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat als de PikesPeak op de markt komt de markt behoorlijk verzadigd zal zijn, de anti SUV lobby ook in de VS van zich laat horen en dat voor de stationwagon een revival in het verschiet ligt. Met dank aan de Dodge Magnum. Wat wel weer voor een SUV pleit is de nog steeds hypocriete milieuregelgeving in de VS die SUV´s voeren gunstiger maakt.
Nog een plaatje:

Ik meen dat het ook deze auto was die een gedeeltelijk glazen vloerplaat had, maar pin me er niet op vast.
Zeker een veelzijdige auto trouwens en daarmee natuurlijk een ideale auto voor de biker

-
-
dit zou me ook wel kunnen bevallen...
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=m2939
kijk vooral even onder op de pagina.....
"Zoek naar Bugatti EB 16.4 Veyron occasions" ::) ::) :-X
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=m2939
kijk vooral even onder op de pagina.....
"Zoek naar Bugatti EB 16.4 Veyron occasions" ::) ::) :-X
Ik kan je zo wel vertellen dat die botsing pijn gaat doen... :"( :"( :"(De potentiële eigenaars hebben allen 300.000 euro vooruitbetaald. In totaal kost een Veyron rond de miljoen euro – exclusief belastingen welteverstaan. (...) Op het moment staat in de fabriek een exemplaar klaar dat wordt voorbereid op een botsproef.
Mathijs schreef:
Nog wat wildere volvo"s als we normaal gewend zijn:
![]()
![]()
![]()
Dit is gewoon DE Volvo,en dan voor de biker de 245 turbo.......Supersnel en ruimte zat voor de bikes ;D
-
...en nog goed betaalbaar ook. Blijft er lekker veel geld over om aan fietsen te spenderen.Dit is gewoon DE Volvo,en dan voor de biker de 245 turbo.......Supersnel en ruimte zat voor de bikes ;D
Bikers die echt in de slappe was zitten kampen niet met deze problematiek. Voor hen is er de volgende ¨ideale bikersauto¨:

Bentley Blue Train Special
Deze auto is verweven met het verhaal van Woolf Bernato die met zijn Bentley de Blue Train versloeg. Hoe toepasselijk om juist met deze auto Europa af te reizen op zoek naar mooie mountainbikegebieden!
Vermeldenswaard is overigens dat lange tijd werd aangenomen dat het deze Bentley de auto was waarmee hij de trein versloeg - dat is dus niet zo. Deze auto is een editie n.a.v. het heugenlijke feit. Ondanks door de feiten achterhaald, het aura wat om deze auto hangt leeft van mijn part onverminderd voort.
Blijft één ding onopgehelderd, want wat een auto nu ook tot een ideale bikersauto maakt is dat je je fiets erin mee kan nemen. Daar lijkt een beetje de schoen te wringen bij deze Bentley.
Nee, schrijf hem niet af! Hier is tenslotte een mooie oplossing voor gevonden:
http://homepage.mac.com/halaburt/bicycl ... bum20.html
Zo´n een koffer in leder laten maken en het plaatje is helemaal compleet:

Lijkt me wel wat!

- Ghostdog - X
- Contacteer:
ai caramba. als ik toch eens het geld had zeg....

Leuk, maar als ik het geld had zou ik liever iets anders kopen.
Zoiets als dit:
Hoewel het eerder zoiets als dit zal worden:
Zoiets als dit:

Hoewel het eerder zoiets als dit zal worden:

Dit

Plus dit

Is dit:

The best of both worlds!

Plus dit

Is dit:

The best of both worlds!
Goeie kennis van mij heeft zich dit gekocht een tijdje geleden :

ideaal voor wat the chillen na het rijden, en in mijn geval rustig wat vettige plaatjes kijken !
- Xircuit
- Contacteer:
Enkel jaren geleden mochten wij bij de buurman (op de camping in Utah) even in z"n touring car camper kijken: Wat een ding! Zelf hadden we een 9 meter lange camper gehuurt (met 7.8 V10!) maar dat was er niks bij. Alle luxe aanwezig die je bedenken kan zat erop. En als klap op de vuurpijl hing er achter de camper nog een Pickup met in de laadbak een Goldwing.... Gekke amerikanen!