Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Moderator:Beheerders
het kan zeker, maar het is heel problematisch en niet echt rendabel heb ik me laten vertellen.
verder is het een natuurlijk een ontwerp uit de jaren "50.
was ongeveer 300 pk sterk, en gaf de auto (al naar gelang de eindoverbrengingen) een top van rond de 290 km/u
dit was toendertijd het neusje van de zalm.
verder is het een natuurlijk een ontwerp uit de jaren "50.
was ongeveer 300 pk sterk, en gaf de auto (al naar gelang de eindoverbrengingen) een top van rond de 290 km/u
dit was toendertijd het neusje van de zalm.
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Je moet er ook niet mee botsen....

Re:Den ootoo van den biker, deel IV
zeker niet,
nogmaals veel onderdelen (waaronder de carroserie) waren magnesium / magnesium legeringen..
en rubberen tanks, kreukelzones, (uitwendige) noodknoppen voor t electrish systeem, of zelfs gordels had men toen nog niet echt gehoord..
nogmaals veel onderdelen (waaronder de carroserie) waren magnesium / magnesium legeringen..
en rubberen tanks, kreukelzones, (uitwendige) noodknoppen voor t electrish systeem, of zelfs gordels had men toen nog niet echt gehoord..
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Ideale bike caddy...
Nu vraag ik me alleen af of die striping optioneel is...


Nu vraag ik me alleen af of die striping optioneel is...
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
zeker!
van t oude type caddy was er ook een seat, de inca
mega handige bak, mijn oude lui hebben er 1
ideale low budget (want sdi of tdi in t geval van de caddy ) do everything vakantie auto ook, je kwakt alles erin en je hebt nog ruimte over.
en t loopt rete zuinig en jaren probleemloos.
van t oude type caddy was er ook een seat, de inca
mega handige bak, mijn oude lui hebben er 1
ideale low budget (want sdi of tdi in t geval van de caddy ) do everything vakantie auto ook, je kwakt alles erin en je hebt nog ruimte over.
en t loopt rete zuinig en jaren probleemloos.
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Ik heb es in de oude "Gullwing" mercedes mee gereden, gaaf ding hoor. Ultiem posen bij tankstation!
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
die caddy is natuurlijk wel bruut, maar met 2 dh fietsen wordt t best al krap als je je wielen er in laat zitten, dat valt me altijd net toch tegen zegmaar... verder is t natuurlijk ideaal zoiets..
zane
zane
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Krap? Idd...
Jammer dat er geen pic online is waarvan je kan zien hoe de totale laadoppervlakte uitziet. Zou natuurlijk helderheid bieden voor ons bikers...

Jammer dat er geen pic online is waarvan je kan zien hoe de totale laadoppervlakte uitziet. Zou natuurlijk helderheid bieden voor ons bikers...
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
stond ooit toch ook een test van in de "fiets"...
geen zin om op te zoeken (a) want ik heb net 10 jaargangen fiets geordend en mezelf kennende ruim ik t toch niet op.....
zane
geen zin om op te zoeken (a) want ik heb net 10 jaargangen fiets geordend en mezelf kennende ruim ik t toch niet op.....
zane
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Zane! schreef:
stond ooit toch ook een test van in de "fiets"...
Hehe, een autotest in de "Fiets". (Y). Dat zegt weer genoeg...
BOT:



De vernieuwde Caterham Seven CSR...
Ik zie alleen niet zo 1,2,3 wat er is veranderd... :-*
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Hmm was dat buizen frame vroegah niet zwart......?????? ;D ;D ;D
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Bling bling, money in tha thing..
Ik vraag me alleen af hoe dit strafwettelijk is geregeld... 1 zonnestraal en de hele a2 is verblind.
Kijk ook ff op pagina 2 en 3 voor eindresultaten...
Ik vraag me alleen af hoe dit strafwettelijk is geregeld... 1 zonnestraal en de hele a2 is verblind.
Kijk ook ff op pagina 2 en 3 voor eindresultaten...
-
- Berichten:851
- Lid geworden op:ma apr 14, 2003 9:03 pm
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
[quote="D"n Helle"]
Bling bling, money in tha thing..
Ik vraag me alleen af hoe dit strafwettelijk is geregeld... 1 zonnestraal en de hele a2 is verblind.
Kijk ook ff op pagina 2 en 3 voor eindresultaten...
[/quote]
zo zijn er ook nog een audi a8, en een mercedes slk ofzo in t chroom
Bling bling, money in tha thing..
Ik vraag me alleen af hoe dit strafwettelijk is geregeld... 1 zonnestraal en de hele a2 is verblind.
Kijk ook ff op pagina 2 en 3 voor eindresultaten...
[/quote]
zo zijn er ook nog een audi a8, en een mercedes slk ofzo in t chroom
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
[quote="D"n Helle"]
Bling bling, money in tha thing..
Ik vraag me alleen af hoe dit strafwettelijk is geregeld... 1 zonnestraal en de hele a2 is verblind.
Kijk ook ff op pagina 2 en 3 voor eindresultaten...
[/quote]het mag niet, je mag maar 1/3 chroom of spiegelende delen aan je auto hebben
Bling bling, money in tha thing..
Ik vraag me alleen af hoe dit strafwettelijk is geregeld... 1 zonnestraal en de hele a2 is verblind.
Kijk ook ff op pagina 2 en 3 voor eindresultaten...
[/quote]het mag niet, je mag maar 1/3 chroom of spiegelende delen aan je auto hebben
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
he sjit, dan moet ik me de zilverfolie weer van me auto halen. :P
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
spanje niet, daar schijnt niet zo veel zon ;D
Of deze? Als je niet wilt rijden vlieg je gewoon ;D

Of deze? Als je niet wilt rijden vlieg je gewoon ;D


Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Huh, vet.
Lijkt wel een beetje op de Van den Brinck Carver.
Lijkt wel een beetje op de Van den Brinck Carver.
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
goddamn die nieuwe caterham is weer lekker :P ;D
zoiets rijd zo fijn in de regen, je moet dan echt met een eitje tussen je voet en t gaspedaal rijden
zoiets rijd zo fijn in de regen, je moet dan echt met een eitje tussen je voet en t gaspedaal rijden
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Past hier ook een bike in? ::) :-*
Ein geiles Audi RS4...



Ein geiles Audi RS4...
Naar verluidt zal de RS4 leverbaar worden met een 4.2 liter V8 FSI. Deze moet 450 pk bij 9.000 tpm kunnen leveren. Een sprintje naar 100 km/h moet dan in een seconde of vijf wel volbracht kunnen worden en naar 200 km/h is naar verwachting binnen 15 seconden gepiept.
7 traps tiptronic
Zoals het een echte Audi beaamt zal de RS4 worden voorzien van Quattro-vierwielaandrijving. Het vermogen wordt op alle vier de wielen overgebracht via een 7 traps tiptronic versnellingsbak. Om gewicht te besparen zijn de voorspatborden, deuren, motorkap en kofferdeksel uit aluminium gemaakt.
Salon van Geneve 2005?
Volgend voorjaar zal de nieuwe RS4 worden geintroduceerd. Waarschijnlijk zal daarvoor de Salon van Geneve het toneel vormen.
- Xircuit
- Berichten:3504
- Lid geworden op:vr sep 20, 2002 9:19 am
- Locatie:Amsterdam, MTB @ Posbank/Montferland
- Contacteer:
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Mooie Bak! Maar ik zou gaan voor de Avant. Voor de bikes natuurlijk.
Re:Den ootoo van den biker, deel IV

;D ;D ;D
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
En de bikes? waar laat je die??
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Jij bent dus hendig TE groot voor F1....
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
[glow=red,2,300]En de bikes? waar laat je die?? [/glow]
;Dop het dak ;D
;Dop het dak ;D
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Mathijs schreef:
En de bikes? waar laat je die??
Daar heb je toch mooi plek naast de chauffeur voor,links de bike en dan rechts je tentje en de bagage,spanbandje erom en klaar!!!!!!!!!!!!!!:D:D