Re:zakt dianese af

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Pieter en zijn V10
zakt dianese af

Bericht door Pieter en zijn V10 » vr sep 24, 2004 2:12 pm

ok ik had ff vraagje welke knie/scheen bescherming vinden jullie het fijnst, ook ivm met afzakken!!!
ik zelf heb 66one en dan de 4x4 ,, bevalt prima
maar die gast heeft dus dianese bestelt en ik hoorde daarover dat die afzakken klopt dat????
bedankt mzzl pieter

Gast

Bericht door Gast » vr sep 24, 2004 7:29 pm

ze zakke enorm hard af , khad ze ook eerst , in medium :)
kheb ne mediam 661 race knee lights , knie en scheenberscherming :) en ze zakke eigelijk nooit echt veel af :)

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » za sep 25, 2004 11:12 am

ok dus eigenlijk raad je ze zeer af.??
ik ben ook zeer tevree met mijn 661 goed spul,
mzzl

Gast

Bericht door Gast » za sep 25, 2004 5:43 pm

ja inderdaad , kheb de mijne verkocht :) kben nu bij 661 en das gewoon het beste :) het beschemt ook meer en beter

Gast

Bericht door Gast » za sep 25, 2004 6:18 pm

Ligt ook een beetje aan de vorm van je kuiten. probeer ze eerst in een shop of bij iemand die ze toevallig al heeft. Afzaken doen ze bijna allemaal. :"(

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » za sep 25, 2004 11:13 pm

nou hij heeft via inet betselt maar goed is zijn probleem wou het ff weten, en mijn 661 zakt echt niet hoor prima spul ;D

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » za sep 25, 2004 11:22 pm

en de 661 beschermt ook je kuiten
ook wel fijn

den osse

Bericht door den osse » zo okt 03, 2004 8:40 pm

dainese beschermt ook je kuiten btw, maar ze zakken idd wel af, heb ze nu al 1 jaar, er blijft niet veel meer van over maar tja geen geld voor nieuw, als je er een beetje in begint te zweten plakken ze wel goed en zakken ze niet meer :)

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » zo okt 03, 2004 8:50 pm

euhm die van hem hebben aan de achterkant geen bescherming
maar goed, ze zakken niet echt geloof ik dus,
mzzzlls

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » zo okt 03, 2004 9:08 pm

zakt dainese af? antwoord: ja.

beschermt dainese goed? antwoord: nee, absoluut geen reet.

ben in zwitserlands meermaals op mijnen bek gegaan, en geregeld ook op mijn knieen.

wel, dainese beschermt net de voorkant van je knieen, als em al blijft zitten. zijkant is dus nooit beschermd, hoewel het even kwetsbaar is.

maar daarbij komt dat als je valt, ze ook nog is verschuiven. dus u knieen zijn altijd kapot. heb verschillende schaafwonden, en ik droeg altijd mijn dainese.

mijn oordeel: dainese is rommel.

de beste bescherming krijg je met goei vette bmx kneepads, en dan planet x shinpads eronder.
kost wel wat meer, maar in mijn ogen zijn u knieen da wel waard.

k@tze

Bericht door k@tze » zo okt 03, 2004 9:18 pm

Vermeld wel ff over welk type berscherming jullie het hebben. Ik meen dat het hier gaat om de losse scheen en kniebeschermers, tja DIE zakken af ja. Maar een race pant met knie en scheenbescherming totaal niet en hier ben ik zeer tevreden over. Afkraken van Dainese is totale bullshit. Dat ze nu slechte LOSSE scheen en kniebeschermers hebben wil niet zegggen dat het merk klote is.

Gast

Bericht door Gast » zo okt 03, 2004 9:18 pm

koopt gewoon 661 :) kheb ze al lang en tzen de beste ooit :) face it

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » zo okt 03, 2004 9:32 pm

nou zane gelijk heb je,, hij heeft dus de knie/scheen die aan mekaar zitten, is er zeer positief over ;)

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » zo okt 03, 2004 9:36 pm

k@tze schreef:
Vermeld wel ff over welk type berscherming jullie het hebben. Ik meen dat het hier gaat om de losse scheen en kniebeschermers, tja DIE zakken af ja. Maar een race pant met knie en scheenbescherming totaal niet en hier ben ik zeer tevreden over. Afkraken van Dainese is totale bullshit. Dat ze nu slechte LOSSE scheen en kniebeschermers hebben wil niet zegggen dat het merk klote is.

ik heb het persoonlijk over de pro airs. maar ik ken nog enkele mensen die met andere modellen hetzelfde probleem hebben. en niet "van hebben horen zeggen" , maar erbij staan als het gebeurt. als ge bij nen downhill crasht tegen een 30 40 km u dan schuift u bescherming tot onder uw oksels.

ik zeg niet dat dianese klote is, ik zeg dat hun knie-en-scheen bescherming op geen ballen trekt, en dat is niet alleen mijn mening, maar verschillende anderen zijn het met mij eens hier ;)

Gast

Bericht door Gast » zo okt 03, 2004 9:49 pm

inderdaad , kheb de mijne verkocht voor die redene

jojo

Bericht door jojo » zo okt 03, 2004 9:54 pm

Is het niet zo dat eigelijk alle losse knie / scheenbeschermers afzakken? De ene meer dan de andere natuurlijk.

Gast

Bericht door Gast » zo okt 03, 2004 9:57 pm

losse kniebescherming eb ik 661 veggies :) zakke genne mm af :)

k@tze

Bericht door k@tze » zo okt 03, 2004 9:59 pm

ik zeg niet dat dianese klote is, ik zeg dat hun knie-en-scheen bescherming op geen ballen trekt, en dat is niet alleen mijn mening, maar verschillende anderen zijn het met mij eens hier ;)

...als het de losse berscherming betreft ga ik hierin met je mee, ik heb die verhalen ook gehoord.
Maar als je gaat dh-en neem dan goed materiaal dat niet afzakt.... en daarbij zullen andere merken ook hun goede en slechte eigenschappen hebben qua pasvorm en maten, daarbij rekening gehouden dat allemaal persoonlijk is. ;)

@pieterenzijntoy, euhm... zie ik er uit als Zane??? Damn! :-[

Gast

Bericht door Gast » zo okt 03, 2004 10:02 pm

*lacht zich te pletter*

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » ma okt 04, 2004 9:59 am

sorry k@tze ::)

Chmod

Bericht door Chmod » ma okt 04, 2004 10:58 am

dirk de schurk schreef:
zakt dainese af? antwoord: ja.

beschermt dainese goed? antwoord: nee, absoluut geen reet.

ben in zwitserlands meermaals op mijnen bek gegaan, en geregeld ook op mijn knieen.

wel, dainese beschermt net de voorkant van je knieen, als em al blijft zitten. zijkant is dus nooit beschermd, hoewel het even kwetsbaar is.

maar daarbij komt dat als je valt, ze ook nog is verschuiven. dus u knieen zijn altijd kapot. heb verschillende schaafwonden, en ik droeg altijd mijn dainese.

mijn oordeel: dainese is rommel.

de beste bescherming krijg je met goei vette bmx kneepads, en dan planet x shinpads eronder.
kost wel wat meer, maar in mijn ogen zijn u knieen da wel waard.

Awel, leer dan eens rijden met een lange broek en koop protectoren op maat en niet die met de 2 velcro"s! voor mij is er niets beter dan Dainese zowel voor de MTB als voor op mijn moto.

Slu

Gast

Bericht door Gast » ma okt 04, 2004 12:47 pm

lange dh broek rijd bena niemand mee , check het wk maar , allemaal sprint shorts me pads...

Chmod

Bericht door Chmod » ma okt 04, 2004 3:30 pm

idd, k was daar, maar ook een groot deel zonder bescherming of iets he!!! Als je daar valt is je run toch om zeep. Spandex pakjes enzo -> tis een wk he. Geen maatstaf

Gast

Bericht door Gast » ma okt 04, 2004 3:52 pm

da viel me ook op , bv barrel reed zo , kvin da ne iets te gevaarlijk :p zeker oe die manne vlamme :d

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » ma okt 04, 2004 7:31 pm

Chmod schreef:

Awel, leer dan eens rijden met een lange broek en koop protectoren op maat en niet die met de 2 velcro"s! voor mij is er niets beter dan Dainese zowel voor de MTB als voor op mijn moto.

Slu
rij nu met lange broek, en alle problemen zijn opgelost! was wel even een tijdje wennen, maar eens je alle technieken weer onder de knie hebt, is het werkelijk fantasties! :P

::)

Plaats reactie