Re:zakt dianese af
Moderator:Beheerders
- Pieter en zijn V10
ok ik had ff vraagje welke knie/scheen bescherming vinden jullie het fijnst, ook ivm met afzakken!!!
ik zelf heb 66one en dan de 4x4 ,, bevalt prima
maar die gast heeft dus dianese bestelt en ik hoorde daarover dat die afzakken klopt dat????
bedankt mzzl pieter
ik zelf heb 66one en dan de 4x4 ,, bevalt prima
maar die gast heeft dus dianese bestelt en ik hoorde daarover dat die afzakken klopt dat????
bedankt mzzl pieter
ze zakke enorm hard af , khad ze ook eerst , in medium
kheb ne mediam 661 race knee lights , knie en scheenberscherming
en ze zakke eigelijk nooit echt veel af

kheb ne mediam 661 race knee lights , knie en scheenberscherming

- Pieter en zijn V10
ok dus eigenlijk raad je ze zeer af.??
ik ben ook zeer tevree met mijn 661 goed spul,
mzzl
ik ben ook zeer tevree met mijn 661 goed spul,
mzzl
ja inderdaad , kheb de mijne verkocht
kben nu bij 661 en das gewoon het beste
het beschemt ook meer en beter

Ligt ook een beetje aan de vorm van je kuiten. probeer ze eerst in een shop of bij iemand die ze toevallig al heeft. Afzaken doen ze bijna allemaal. :"(
- Pieter en zijn V10
nou hij heeft via inet betselt maar goed is zijn probleem wou het ff weten, en mijn 661 zakt echt niet hoor prima spul ;D
- Pieter en zijn V10
en de 661 beschermt ook je kuiten
ook wel fijn
ook wel fijn
dainese beschermt ook je kuiten btw, maar ze zakken idd wel af, heb ze nu al 1 jaar, er blijft niet veel meer van over maar tja geen geld voor nieuw, als je er een beetje in begint te zweten plakken ze wel goed en zakken ze niet meer

- Pieter en zijn V10
euhm die van hem hebben aan de achterkant geen bescherming
maar goed, ze zakken niet echt geloof ik dus,
mzzzlls
maar goed, ze zakken niet echt geloof ik dus,
mzzzlls
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
zakt dainese af? antwoord: ja.
beschermt dainese goed? antwoord: nee, absoluut geen reet.
ben in zwitserlands meermaals op mijnen bek gegaan, en geregeld ook op mijn knieen.
wel, dainese beschermt net de voorkant van je knieen, als em al blijft zitten. zijkant is dus nooit beschermd, hoewel het even kwetsbaar is.
maar daarbij komt dat als je valt, ze ook nog is verschuiven. dus u knieen zijn altijd kapot. heb verschillende schaafwonden, en ik droeg altijd mijn dainese.
mijn oordeel: dainese is rommel.
de beste bescherming krijg je met goei vette bmx kneepads, en dan planet x shinpads eronder.
kost wel wat meer, maar in mijn ogen zijn u knieen da wel waard.
ben in zwitserlands meermaals op mijnen bek gegaan, en geregeld ook op mijn knieen.
wel, dainese beschermt net de voorkant van je knieen, als em al blijft zitten. zijkant is dus nooit beschermd, hoewel het even kwetsbaar is.
maar daarbij komt dat als je valt, ze ook nog is verschuiven. dus u knieen zijn altijd kapot. heb verschillende schaafwonden, en ik droeg altijd mijn dainese.
de beste bescherming krijg je met goei vette bmx kneepads, en dan planet x shinpads eronder.
Vermeld wel ff over welk type berscherming jullie het hebben. Ik meen dat het hier gaat om de losse scheen en kniebeschermers, tja DIE zakken af ja. Maar een race pant met knie en scheenbescherming totaal niet en hier ben ik zeer tevreden over. Afkraken van Dainese is totale bullshit. Dat ze nu slechte LOSSE scheen en kniebeschermers hebben wil niet zegggen dat het merk klote is.
- Pieter en zijn V10
nou zane gelijk heb je,, hij heeft dus de knie/scheen die aan mekaar zitten, is er zeer positief over

- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
k@tze schreef:
Vermeld wel ff over welk type berscherming jullie het hebben. Ik meen dat het hier gaat om de losse scheen en kniebeschermers, tja DIE zakken af ja. Maar een race pant met knie en scheenbescherming totaal niet en hier ben ik zeer tevreden over. Afkraken van Dainese is totale bullshit. Dat ze nu slechte LOSSE scheen en kniebeschermers hebben wil niet zegggen dat het merk klote is.
ik heb het persoonlijk over de pro airs. maar ik ken nog enkele mensen die met andere modellen hetzelfde probleem hebben. en niet "van hebben horen zeggen" , maar erbij staan als het gebeurt. als ge bij nen downhill crasht tegen een 30 40 km u dan schuift u bescherming tot onder uw oksels.
ik zeg niet dat dianese klote is, ik zeg dat hun knie-en-scheen bescherming op geen ballen trekt, en dat is niet alleen mijn mening, maar verschillende anderen zijn het met mij eens hier

Is het niet zo dat eigelijk alle losse knie / scheenbeschermers afzakken? De ene meer dan de andere natuurlijk.
ik zeg niet dat dianese klote is, ik zeg dat hun knie-en-scheen bescherming op geen ballen trekt, en dat is niet alleen mijn mening, maar verschillende anderen zijn het met mij eens hier![]()
...als het de losse berscherming betreft ga ik hierin met je mee, ik heb die verhalen ook gehoord.
Maar als je gaat dh-en neem dan goed materiaal dat niet afzakt.... en daarbij zullen andere merken ook hun goede en slechte eigenschappen hebben qua pasvorm en maten, daarbij rekening gehouden dat allemaal persoonlijk is.

@pieterenzijntoy, euhm... zie ik er uit als Zane??? Damn! :-[
- Pieter en zijn V10
sorry k@tze ::)
dirk de schurk schreef:
zakt dainese af? antwoord: ja.
Awel, leer dan eens rijden met een lange broek en koop protectoren op maat en niet die met de 2 velcro"s! voor mij is er niets beter dan Dainese zowel voor de MTB als voor op mijn moto.
Slu
lange dh broek rijd bena niemand mee , check het wk maar , allemaal sprint shorts me pads...
idd, k was daar, maar ook een groot deel zonder bescherming of iets he!!! Als je daar valt is je run toch om zeep. Spandex pakjes enzo -> tis een wk he. Geen maatstaf
da viel me ook op , bv barrel reed zo , kvin da ne iets te gevaarlijk :p zeker oe die manne vlamme :d
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
rij nu met lange broek, en alle problemen zijn opgelost! was wel even een tijdje wennen, maar eens je alle technieken weer onder de knie hebt, is het werkelijk fantasties! :PChmod schreef:
Awel, leer dan eens rijden met een lange broek en koop protectoren op maat en niet die met de 2 velcro"s! voor mij is er niets beter dan Dainese zowel voor de MTB als voor op mijn moto.
Slu
::)