The Mountainbike One van Bush
Moderator:Beheerders
mijn hartslag is ook in rust ook maar rond de 50, ik ben van nature zwaargebouwd, redelijk dik eigenlijk, terwijl ik redelijk gezond eet, want mijn cholesterol is aan de lage kant, doordat ik constant 20 kilo overgewicht meesleur train ik eigenlijk constant en mijn aderdiameters zijn vrij maximaal wat dan resulteert in 50 rusthartslag
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Re:The Mountainbike One van Bush
De Lars Cuevas schreef:
Weten jullie trouwens dat je hematocrietwaarde altijd 5 keer zo hoog is als je Hb gehalte? Hoorde ik van de week van een priklablaborant.
Hoeft niet, er bestaat ook een vorm van bloedarmoede waarbij je per rode bloedcel te weinig hemoglobine hebt......
Hey,
Effe één ding; Bush is een ( **** ) en die trek is wel leuk maar die bar - ends die zijn naar mijn mening gewoon FOUT !!!!
Kerry, ja die kan er wat van :P
Deefke
Effe één ding; Bush is een ( **** ) en die trek is wel leuk maar die bar - ends die zijn naar mijn mening gewoon FOUT !!!!
Kerry, ja die kan er wat van :P
Deefke

Die Bush en Kerry hebben allebei het IQ van een soepstengel!!
Ik heb ook ergens gelezen dat mede texaan "dom Lanceje" Bush steunt. Ik vond het wel een goede wielrenner maar iemand steunen die om te beginnen al gesjoemelt heeft met de stemmen moet echt worden opgeloten tussen die gevangen uit Afganistan.
Kerry moet het gewoon worden, dan hebben ze tenminste de tijd om binnen vier weer iemand te vinden die niet rechtstreeks uit de kleuterklas komt. Want dat moddergegooi met die campagne is alles wat het woord kinderachtig inhoud.
Ik ben trouwens al lang blij dat hij (Bush) niet op een Specialized rijd. Want na een dope wereldkampioen kan het merk geen (sterkste zaadcel van miljoenen) zielig presidentje gebruiken.
mzzl
Gène
Ik heb ook ergens gelezen dat mede texaan "dom Lanceje" Bush steunt. Ik vond het wel een goede wielrenner maar iemand steunen die om te beginnen al gesjoemelt heeft met de stemmen moet echt worden opgeloten tussen die gevangen uit Afganistan.
Kerry moet het gewoon worden, dan hebben ze tenminste de tijd om binnen vier weer iemand te vinden die niet rechtstreeks uit de kleuterklas komt. Want dat moddergegooi met die campagne is alles wat het woord kinderachtig inhoud.
Ik ben trouwens al lang blij dat hij (Bush) niet op een Specialized rijd. Want na een dope wereldkampioen kan het merk geen (sterkste zaadcel van miljoenen) zielig presidentje gebruiken.
mzzl
Gène
Gène schreef:
Die Bush en Kerry hebben allebei het IQ van een soepstengel!!
mzzl
Gène
Lande zei dat hij em als mens wel apprecieert maar zijn beleid niet steunt
1/2 eens maar heb je ze al eens ontmoetGène schreef: Die Bush en Kerry hebben allebei het IQ van een soepstengel!!
De soepstengel theorie kan niet meer dan waar zijn.
En ik denk dat Balkie ook mee mag fietsen.
Maar dat kan ie niet eens!!!
MVG,
Subbie
En ik denk dat Balkie ook mee mag fietsen.
Maar dat kan ie niet eens!!!
MVG,
Subbie
hmm Leerink, zit misschien wat in.
Ik heb ze niet ontmoet, maar uitgaande van de speeches van Bush die hij de afgelopen vier jaar gaf kwam hij niet serieus over.
En als je Kerry hoort praten krijg je toch trek in soepstengels...
Ik vind het trouwens wel leuk dat Bush flink op z"n muil gaat tijdens die debatten. Misschien moet hij dat maar eens vragen aan pappie hoe dat moet.
mzzl
Gène
Ik heb ze niet ontmoet, maar uitgaande van de speeches van Bush die hij de afgelopen vier jaar gaf kwam hij niet serieus over.
En als je Kerry hoort praten krijg je toch trek in soepstengels...
Ik vind het trouwens wel leuk dat Bush flink op z"n muil gaat tijdens die debatten. Misschien moet hij dat maar eens vragen aan pappie hoe dat moet.
mzzl
Gène