Weekje Morzine-Les Gets

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
k@tze
Weekje Morzine-Les Gets

Bericht door k@tze » wo aug 18, 2004 1:03 pm

mod: Rinse wrote:

Heeij,

ik heb de vraag of ik mij tijdens het wk een hele week goed zou kunnen vermaken in les gets op mijn p.3.

Ik twijfel namelijk of ik mijn Santos scc02 (xc) of P.3 (freeride opgebouwd) mee zal nemen. Ik kan één fiets meenemen en ben al goeie 2wk aan het twijfelen welke het nou wordt.

heeft iemand daar wat zinnigs over te zeggen?

Rinse

sorry Rinse, ik was iets te enthousiast met verplaatsen dat ik je topic heb verwijderd. Bij deze even overgetypt

k@tze

Re:Weekje Morzine-Les Gets

Bericht door k@tze » wo aug 18, 2004 1:10 pm

...en ik heb er ook antwoord op.

In Les Gets zou ik niet met je bike komen tijdens de wk want daar kom je geen piste op denk ik.

Je kunt je zeker amuseren daar want als je een dagkaart koopt (14 euro) kun je het gehele gebied rond met liften. Ik ben er dit jaar ook achter gekomen dat je niet eens een auto nodig hebt om van het ene dal in het andere te komen. Met een full DH machine is alles goed te doen door de voortreffelijk geplaatste liften.

Kortom, binnen bereik zijn sowieso voor jou:

- Les Gets (2 dh"s, boarder)
- Morzine (1 dh/freeride) en veel engelsen
- Avoriax

even met de auto en ke bent zo in zwitserland (45minuten rijden):
- Morgins
- Châtel (lol)
- Les Crosets

check ff mijn pics hier

ps. Verder is er voldoende xc voor je Santos, check eens hoe groot het gebied is.

raggertje

Bericht door raggertje » wo aug 18, 2004 2:11 pm

Ben vorige maand van Morgins naar morzine gereden en terug... wat makkelijk ging. Let gets-Morgins in een dag wordt krap maar ga het proberen want ik ga weer... VANAVOND WEG!

Ben daar weer lang weekendje op mijn Nicolai enduro die daar tegen zijn grenzen aan loopt... zou dus zeker je DH-bak meenemne!

raggertje

Bericht door raggertje » di aug 24, 2004 12:07 pm

Ben weer terug.... nu echt als junior, k@tze? ;-)

Heb Let gets-Morgins niet gehaald... 4 lekke banden... tijd voor vette sloffen...

Plaats reactie