[StreetStyle] The Movie
Moderator:Beheerders
Vandaag presenteren wij onze StreetStyle video waarin Ingmar, Sebastian, Jeffrey en Gideon hun Urban Assault bezigheden tonen in Alphen aan den Rijn.
We hebben zo"n 12 Gb aan videomateriaal geëdit tot een kleine 15 minuten video.
Vanwege de kwailiteit van de video is het bestand groot, zo"n 160 Mb, maar met het grote aantal breedband gebruikers zal dit hopelijk niet een groot probleem opleveren.
Hieronder staat de download link!
StreetStyle Crew
| Download Video (Save Target As) | 160 Mb | 15 minutes | Status: Online | StreetStyle Website |
We hebben zo"n 12 Gb aan videomateriaal geëdit tot een kleine 15 minuten video.
Vanwege de kwailiteit van de video is het bestand groot, zo"n 160 Mb, maar met het grote aantal breedband gebruikers zal dit hopelijk niet een groot probleem opleveren.
Hieronder staat de download link!
StreetStyle Crew
| Download Video (Save Target As) | 160 Mb | 15 minutes | Status: Online | StreetStyle Website |
-
Re:[StreetStyle] The Movie
Gelukkig heb ik kabel en inderdaad daar is het heel goed mee te zien. Teering zeg wat vet.
Vet filmpje.
maar waarom staat boudewijn (Morphineman) er niet op? die woont ook in Alphen en rijd vaak met gidieon en jeffrey
maar waarom staat boudewijn (Morphineman) er niet op? die woont ook in Alphen en rijd vaak met gidieon en jeffrey
klopt ja maar die is op vakantie ::) :P
-
gideon kan nog biken...
Misschien van de herfst nog een korte video met heel bikend Alphen erin? :P
D.w.z. als Boudewijn nog kan streeten met z"n Junior T
D.w.z. als Boudewijn nog kan streeten met z"n Junior T

Ben er zeker van dat jullie kunnen biken, alleen trok het na 11min. pas meer mijn aandacht. Maar die andere twee zullen ze vast snel inhalen of niet ;D. Goede filmkwaliteit...
- King Zeus @ DirtE19
ja tis wel een vet filmke qua montage enzo! echt bon werk mannekes
maar ja de prestaties zijn ni echt datgene dat ik verwachte (zonder slechte bedoelingen hé). Toen ik bij jullie was komen rijden werdt er meer de technische street(trail) gereden (dat was super man echt!!!) en nu blijkbaar alleen drops to flat en trappen enzo... oke jefrey die trailer doet zeker wel de dingen die ik persoonlijk graag zie en daarom is de film ook wel op zijn hoogtepunt als het aan hem is
maarja ieder doet natuurlijk zijn eigen ding!!!
keep on riding fellas
Greetz King Zeus
maar ja de prestaties zijn ni echt datgene dat ik verwachte (zonder slechte bedoelingen hé). Toen ik bij jullie was komen rijden werdt er meer de technische street(trail) gereden (dat was super man echt!!!) en nu blijkbaar alleen drops to flat en trappen enzo... oke jefrey die trailer doet zeker wel de dingen die ik persoonlijk graag zie en daarom is de film ook wel op zijn hoogtepunt als het aan hem is

maarja ieder doet natuurlijk zijn eigen ding!!!
keep on riding fellas

Greetz King Zeus
Misschien is het handig om even te zeggen dat wij het n zo"n 7 maanden doen ongeveer en pas een half jaar met een werkelijke Dual Slalom fiets onder onze kont rijden.
Kan je van Jeffrey en Gideo niet zeggen, kortom, wij zijn ook maar beginners :P
- King Zeus @ DirtE19
SebaZ schreef:
Misschien is het handig om even te zeggen dat wij het n zo"n 7 maanden doen ongeveer en pas een half jaar met een werkelijke Dual Slalom fiets onder onze kont rijden.
ik bedoel er ook niks mee, ik dacht dat jullie toch meer de streettrail zouden doen ipv de andere dingen...
en dan nog op 6 maanden leer je veel hoor, maar iedereen doet het op zijn gemak en dus zit ik te zeiken... :-X
PS: miss moeten we eens afspreken om te kome streete bij 1 van ons...
lijkt me wel leuk als er een super street meeting komt
:P met echt veel bikers ;D

Technische tricks nemen meer tijd in beslag om te leren but we"re working on it! ;D
Overigens is kritiek helemaal niet erg..... :-*
Overigens is kritiek helemaal niet erg..... :-*
-
- Contacteer:
ja vet geedit hoor
Heel netjes ge-edit, Premiere?
Maar goed je vroeg om opbouwende kritiek
Maak het filmpje volgende keer wat korter en laat al die dropjes to flat eruit.. Die zijn namelijk erg saai om naar te kijken en breken het nivo van het filmpje af tot op de grond.
Iedereen kan een drop to flat, na 2 maanden biken kan je gemakkelijk drops to flat van 2 meter als je maar niet bang bent op je smuil te gaan.
Verder maakt het afrijden van trappen ook weinig indruk behalve als het een trap is uit 2 delen en je het eerste deel voorbij springt. Weet zeker dat Gideon en Jeff dat iig wel kunnen en zo niet word het hard tijd datze het eens gaan proberen die lapzwanzen.
Jeff en Gideon"s stukjes waren op zich al een stuk aardiger om naar te kijken maar ik denk dat er van alletwee meer inzit.
Begin allemaal gewoon eens barspins te oefenen ofzo, je zal zien dat het gewoon een kwestie is van vaak genoeg proberen.
Maar goed je vroeg om opbouwende kritiek
Maak het filmpje volgende keer wat korter en laat al die dropjes to flat eruit.. Die zijn namelijk erg saai om naar te kijken en breken het nivo van het filmpje af tot op de grond.
Iedereen kan een drop to flat, na 2 maanden biken kan je gemakkelijk drops to flat van 2 meter als je maar niet bang bent op je smuil te gaan.
Verder maakt het afrijden van trappen ook weinig indruk behalve als het een trap is uit 2 delen en je het eerste deel voorbij springt. Weet zeker dat Gideon en Jeff dat iig wel kunnen en zo niet word het hard tijd datze het eens gaan proberen die lapzwanzen.
Jeff en Gideon"s stukjes waren op zich al een stuk aardiger om naar te kijken maar ik denk dat er van alletwee meer inzit.
Begin allemaal gewoon eens barspins te oefenen ofzo, je zal zien dat het gewoon een kwestie is van vaak genoeg proberen.
haal de eerste 11 minuten weg, en je hebt een vet filmpje
die jeffrey en gideon kunnen wel rijden
die jeffrey en gideon kunnen wel rijden
-
of je maakt er geen wmv van, maar een quicktime, en k zou sorenson squeeze gebruiken, dan kan je van een 160 mb filmpie een 12 mb filmpie maken zonder dat er veel kwaliteit verloren gaat, want met 160 mb kan je ook een dvd kwaliteit filmpie maken van 15 minuten ipv van dit, voor de rest gingen de eerste 11 minuten idd nergens over, de rest was wel vet, muziek keuze von ik wat minder, maar dat is heel persoonlijk
Idd na 11 minuten word het vet, alleen dan de planet-x rijder (weet zijn naam niet), die goude kettingen vet
.

-
- Contacteer:
Al dat eeste 11min weg laten vind ik maar onzin, het is een groep die samen rijd. En ze laten zien wat ze kunnen. Tja en dat de 1 wat beter is dan de ander, dat kan
-
ik vind het zeker niet slecht kzou zeggen doe zo verder. het wordt wel wat eentonig, niet???
en starring spel je met dubbele R (staring = staren)
en starring spel je met dubbele R (staring = staren)

volgende keer beter mannen! idd de 1e elf mins zjin beetje droppen enzo maar ik ben nog niet zo"n trial king ( ben wel veel aant oefenen) ;D dus gaat wel goedkomen. volgende video wordt zeker beter met minder drops maar wel meer trial enzo
en idd zoals sebaz al zei, wij hebben die fietsen pas een half jaar dusss

wil wel nog wat zeggen over dat droppen to flat, dat valt echt best wel mee hoor... in die prof vids zie ik die gasten alleen maar to flat droppen...

a leuke start movie zo om te zien keep going ;D
Hey,
Het zal niks nieuws zijn maar wat een TERING RUIGE FILM ;D ;D ;D
Echt VET It just kicks ass ;D ;D ;D
Deefke
Het zal niks nieuws zijn maar wat een TERING RUIGE FILM ;D ;D ;D
Echt VET It just kicks ass ;D ;D ;D
Deefke
Magic75 schreef:
wil wel nog wat zeggen over dat droppen to flat, dat valt echt best wel mee hoor... in die prof vids zie ik die gasten alleen maar to flat droppen...![]()
ja maar die pro"s doen dan wel eerst een bunny hop to manual op de muur waar ze daarna vanaf droppen
drops to flat zuigen zwaar, drops to tranny moet je doen
-
- Contacteer:
GT dude schreef:
[Magic75 schreef:
wil wel nog wat zeggen over dat droppen to flat, dat valt echt best wel mee hoor... in die prof vids zie ik die gasten alleen maar to flat droppen...![]()
ja maar die pro"s doen dan wel eerst een bunny hop to manual op de muur waar ze daarna vanaf droppen
drops to flat zuigen zwaar, drops to tranny moet je doen
met een 180 b.v.