msxx schreef:
[
amigo schreef:
Hallo , ik rij dus zelf een s-works enduro.
en dat is absoluut een zeer fijne fiets om mee te rijden ,want het is geen wipkip door de brain vering . Maar het is ook geen stugge hufter zoals een epic. als je de brain goed afsteld kun je de fiets echt laten veren wanneer jij dat wilt. . en dan heb je tijdens het klimmen een minimale vering vergelijk baar met een trek stp . tot dat je meer nodig hebt. en dan krijg je dat ook .
dat klinkt veelbelovend, ken jij toevallig dealers die proefritmogelijkheden aanbieden voor de s-works enduro?
Ik ken inderdaad dealers die proefrit mogenlijk heden kunnen aanbieden.
Dat was namelijk een eis van mij , want ik had reeds op de epic gereden. En die beviel mij niet zo.
En ik had gelezen dat de enduro wat beter was afgeveert en comfortabeller was dan de epic. Maar dat zijn maar woorden . Voor dat ik 5190 euro wildde neertellen voor die fiets wilde ik dat eerst wel even zelf uitproberen. En dat kon.
Ik had het eerst op de Bike Motion gevraagd aan een Specialized vertegenwoordiger, en die vertelde dat dat mogenlijk was op speciale proefrit dagen die landelijk gehouden worden. Maar ik wildde op mn thuis parcours rijden , omdat je dan pas het verschil kunt merken. En dat bleek ook mogenlijk na wat overleg tussen mij , de dealer en specialized.
Het duurde wel een tijdje voor dat ik de test fiets in mn bezit had . dat was een klein minpuntje , maar dat werd gelijk recht getrokken door het feit dat ik de fiets een maand mocht houden..
Ik denk zelf dat dit bij elke Specialized dealer kan , en als dat niet lukt dan moet je naar Bike Action in alkmaar . Want zij hebben het voor mij gerealiseert.