Voorvork Manitou mars
Moderator:Beheerders
Ik verkoop mijn manitou mars voorkvork uit het jaar 2001. Het is een comp versie. En hij is nog in perfecte staat.
Er zit sinds vorige week nieuwe olie en vet in.
http://mwouj.com/mj/upload/images/PICT0001.JPG
intresse :
martenjan@Hotmail.com
Er zit sinds vorige week nieuwe olie en vet in.
http://mwouj.com/mj/upload/images/PICT0001.JPG
intresse :
martenjan@Hotmail.com
Re:Voorvork Manitou mars
erg goeie vork veer lekker soepel niks mee aan de hand gewoon helmaal top voor xc, misschien ook leuk als licht trialvorkje ;D
lengte stuurbuis 18 cm......
Wil niemand een goede xc vork hebben voor 100€ ?
anders doe maar eens een goed bod
Wil niemand een goede xc vork hebben voor 100€ ?

anders doe maar eens een goed bod

Hoeveel veerweg heeft ie en is ie voor een 1 1/8" balhoofd en heeft ie IS bevestiging voor een schijfrem?
Greetz.
Greetz.
hij is bezig met nk zwemmen...
Ja het is een 1 1/8ste, de vork heeft 80mm veerweg en nee geen IS aansluiting maar postmount wat wel makkelijker is af te stellen maar je heb wel een adaptertje nodig om normale IS schijfrem te monteren.
Ja het is een 1 1/8ste, de vork heeft 80mm veerweg en nee geen IS aansluiting maar postmount wat wel makkelijker is af te stellen maar je heb wel een adaptertje nodig om normale IS schijfrem te monteren.
Ik bied 50 euro.
denk niet dat hij hier mee akkoord zal gaan , hij heeft ook al een bod van 70, maarja ik ben de eigenaar niet dus je weet maar nooit

Faceplant schreef:
Ik bied 50 euro.
ik ben weer terug

50€ is idd beetje weinig

60 pleuros ? Mijn vader kan wel is een nieuwe voorvork gebruiken. Maar is veel gebruikt ?

janman schreef:
60 pleuros ? Mijn vader kan wel is een nieuwe voorvork gebruiken. Maar is veel gebruikt ?![]()
hij is redelijk veel gebruikt , maar op een normale manier.
Vanavond komt er iemand kijken naar de vork. Ik laat dan wel horen of die dan verkocht is.
verkocht ;D