Yo Gozers,
Ik zit Law and Order te kijken op NED3 en guess what???
Een of andere pipo wordt overhoop geschoten door een Latino op een, ik citeer de getuige: "an 800 dollar titanium bike with XTR-derailleurs and a special paintjob!"
Woehahahahahahaha!
Dit is de tweede keer dat er in Law and Order een moord wordt gepleegd, waar een heftige bike bij betrokken was. De eerste keer werd "n gozer door n andere homie om zeep geholpen, omdat ie n mooie bike had met full Deore XT. Hehehehehehe!!!!!
Een van die schrijvers van Law and Order houdt dus van fietsen........Deduction, my dear Watson
Re:Law and Order....bikeminded????
Moderator:Beheerders
-
-
Wat een lamers!!!
Een of andere cheapass bike van het merk Cobra...... Niet eens titanium maar gewoon gepolijst alu. Geen XTR ook nog.
DIe prop-man mogen ze wel ontslaan, die heeft echt de ballen verstand van fietsen.
P.
Een of andere cheapass bike van het merk Cobra...... Niet eens titanium maar gewoon gepolijst alu. Geen XTR ook nog.
DIe prop-man mogen ze wel ontslaan, die heeft echt de ballen verstand van fietsen.
P.
800 dollar ?
ne met XTR opgebouwde seven of vantuyl gaat eerder naar de 8000 dollar
GT dude schreef:
800 dollar ?
Vantuyl maakt geen Tita mtb"s meer, en zeker niet voor 8000 dollar, ik geloof dat een los frame indertijd iets van € 1500 was.
dusssss©
BOSS schreef:
Vantuyl maakt geen Tita mtb"s meer...
Ganz offtopic: Ow??