Re:Eindelijk mijn KOGA!
Moderators:JJ, Beheerders
-
Ik moest ff twee weken wachten op mijn eerste en echte fully atb en hier is ie dan:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=222634
Ik heb "m al een kleine shake down gegeven in Spaarnwoude (voor zover je daar een fully kan shake downen, maar goed) en op zich is het voor mij heel leuk om op zo"n fully te fietsen.
Mazzel,
P.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=222634
Ik heb "m al een kleine shake down gegeven in Spaarnwoude (voor zover je daar een fully kan shake downen, maar goed) en op zich is het voor mij heel leuk om op zo"n fully te fietsen.
Mazzel,
P.
Tasje is echt geeeen gezicht (zal je nog wel vaker horen denk ik zo)
En zou je niet eens kijken voor andere brakeboosters?? Bij die oranjere magura"s hebben ze ook oranje (kleine) boosters, ziet er denk ik stukken beter uit.
grtz
En zou je niet eens kijken voor andere brakeboosters?? Bij die oranjere magura"s hebben ze ook oranje (kleine) boosters, ziet er denk ik stukken beter uit.
grtz
ziet er uuhm snel uit...
::)
En idd, tasje er af halen...
Ninko

En idd, tasje er af halen...

Ninko
Faxmulder schreef:
Bij die oranjere magura"s hebben ze ook oranje (kleine) boosters, ziet er denk ik stukken beter uit.
Rode John tomac magura"s zijn het

-
leuk zeg zo van alles wat.. met zelfs volgens mij een coda crankstel uit een stuk alu.. heel blits
-
Jaja, het tasje got to go bigtime. Dat snap ik wel. Ik moest toch ergens ff mijn camera in stoppen onderweg.....
Het grote voordeel van tasjes is dat je ze er vanaf kan halen...
Zelf in de tuin van je ouders!
Erikje

Zelf in de tuin van je ouders!
Erikje
Tussendoor; wat weegt ie ?
R@coon schreef:
Tussendoor; wat weegt ie ?
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten.
Dus ga naar die weegschaal en wegen die hap ;D
Leuke bike trouwens veel succes er mee
Ik denk dat ie er met een andere vork nog net even iets mooier uit ziet. Maar het lijkt me wel een heel fijn en degelijk frame.
jojo schreef:
[Faxmulder schreef:
Bij die oranjere magura"s hebben ze ook oranje (kleine) boosters, ziet er denk ik stukken beter uit.
Rode John tomac magura"s zijn het![]()
Die er ook in t oranje zijn ;D
Heb ze zelf nl ook

Maar oke tis niet goed te zien.. maar als je ze vergelijkt met de rode pedalen......... ;D
Zou idd ook oranje kunnen wezen, maar heb ze zelf nog nooit in het oranje gezien, vandaar dacht ik rood

persoonlijk vind ik het een hele lelijke fiets, maar goed ik heb ook een smaak als een spruitje :-* :-*
dusssss©
dusssss©
Van wanneer is ie ? Niet echt een assortiment 2004 "bike" ofwel ?
-
Klopt,
Het is idd geen 2004 bike. Het frame en de voorvork zijn van 2000. Ik heb deze fiets ook voor een cheapass prijsje nieuw kunnen kopen/samenstellen.
Het is mijn eerste fully dus ik wilde het niet al te expensive maken. Als ik op een gegeven moment echt een freerider-freak wordt dan ga ik wel op zoek naar iets anders, maar eerst ga ik deze bike helemaal usen en abusen.
P.
Het is idd geen 2004 bike. Het frame en de voorvork zijn van 2000. Ik heb deze fiets ook voor een cheapass prijsje nieuw kunnen kopen/samenstellen.
Het is mijn eerste fully dus ik wilde het niet al te expensive maken. Als ik op een gegeven moment echt een freerider-freak wordt dan ga ik wel op zoek naar iets anders, maar eerst ga ik deze bike helemaal usen en abusen.
P.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Die vork en frame zijn origineel, voor de rest volgens mij schijfremmen en met itm en xt afgemonteerd.
Single Crown vork zal beter staan net zoals paar schijfremmen.
RInse
RInse
PaNtOkRaTo schreef:
Klopt,
P.
Zolang je er maar lol mee hebt, veel plezier ermee.
Rinse Appelstroop schreef:
Die vork en frame zijn origineel, voor de rest volgens mij schijfremmen en met itm en xt afgemonteerd.
RInse
Die rubbers van je vork afhalen zal al meteen een stuk vetter staan !!
PsYkO schreef:
Die rubbers van je vork afhalen zal al meteen een stuk vetter staan !!
En de levensduur van die vork zonder rubbers? Lijkt me geen goed plan

juist wel, nu blijft er geen zand en water achter, misschien een keer andere seals inzetten mocht je je toch zorgen maken
-
Okay,
wacht ff bikers. Ik heb begrepen dat die rubbers op mijn Judy XL een NO-GO is tegenwoordig. Die rubbers zijn echt een verkeerde fashion-statement vandaag de dag, kennelijk??
De standaard seals met de rubbers is hetzelfde als betere seals (welke dan) zonder rubbers??
Lijkt me sterk. De standaard seals moet al gefabriceerd zijn volgens optimale toleranties, ik kan me niet voorstellen dat betere (?) seals beter sealen dan de standaard seals.
Plz explain.
P.
wacht ff bikers. Ik heb begrepen dat die rubbers op mijn Judy XL een NO-GO is tegenwoordig. Die rubbers zijn echt een verkeerde fashion-statement vandaag de dag, kennelijk??
De standaard seals met de rubbers is hetzelfde als betere seals (welke dan) zonder rubbers??
Lijkt me sterk. De standaard seals moet al gefabriceerd zijn volgens optimale toleranties, ik kan me niet voorstellen dat betere (?) seals beter sealen dan de standaard seals.
Plz explain.
P.
Of er voor jouw type vork betere seals beschikbaar zijn weet ik niet. Maar het is wel een feit dat de hedendaagse vorken zo goed als allemaal zonder die rubbers kunnen doordat ze betere seals hebben.
-
Hoi,
Kan iemand dit concretiseren. Ik wil wel heel graag weten wat er dan zo beter is. Volgens mij is het meer een mode-verschijnsel (wel of niet rubbers op de vorken).
P.
Kan iemand dit concretiseren. Ik wil wel heel graag weten wat er dan zo beter is. Volgens mij is het meer een mode-verschijnsel (wel of niet rubbers op de vorken).
P.
laat ze er lekker om zitten joh, de seals die in deze vork zitten houden er niet zo van om zonder boots (die rubbers) gereden te worden.
let wel op dat je zo nu en dan de boots even checked of er geen vuil is achter gekomen.
let wel op dat je zo nu en dan de boots even checked of er geen vuil is achter gekomen.