Re:fietspakjes
Moderator:Beheerders
heej allemaal, ik vind die fietspakjes bij mannne zoo afschuwelijk!!! je ziet werkelijka allllles hangen, echt zooo vies... men vriendje heeft ook zon fietspakje, en ik vind het echt afschuwelijjk... ik zal zen naam maar niet noemen, want hij komt hier vaak. maar hoe denken jullie over de fietspakjes? soewiso vind ik dat je er iets onder aan meot doen, het idee alleeeen al.. het zal vast lekker zitten, maar je oet ook aan je medemenns denken vind ik.. dikke kus pien
je hebt gelijk, zo denk ik er namelijk over bij VROUWEN, je ziet alles hangen.
Vies hoor.!

Vies hoor.!
hahaha, ja, dat vind je vast erg.....
Neej, maar dat is wat anders vind ik, lateh we daar anders ook een nieuw topic pover aanmaken :P

Neej, maar dat is wat anders vind ik, lateh we daar anders ook een nieuw topic pover aanmaken :P
nou, eigenlijk best wel
dit is een serieus probleem voor de maatschappij denk ik, laten we een handtekeningen actie houden

Pien, zeg tegen je vriend dat ie bijvoorbeeld een onderbroek met zeem aantrekt en daarover heen gewoon een korte broek (niet zo"n strakke dus) evt. een speciale die weer voor fietsen is bedoeld. Zo heb je ook freeride broeken enzo. Misschien is dit een optie?
haha, dnak je wel, ik zal het tegen hem zeggen... of nog beter, ik zeg niks, dan leest hij het vanzelf.. hij wet namelijk niet dat ik heir ook op het forum kom, dus dat is leuke verassing, als leest dat we het ov4r hem hebben

iemand anders nog alternatieven voor het fietspakjes probleem?
pien schreef:
gaan zwemmen
pien schreef:
volgens mij heeft een vrouw nog wel wat mogelijkheden om te voorkomen dat haar vriend zijn energie kwijt moet raken via het fietsen..
Mijn vriendin vind het juist lekker als ik spandex draag.

Een vriendin van mij rijdt nu juist zonder spul onder fietskleding :P
pien schreef:
je ziet werkelijka allllles hangen, echt zooo vies... men vriendje heeft ook zon fietspakje, en ik vind het echt afschuwelijjk...
daar zal je vriend blij mee zijn; een vriendin met penisvrees

dusssss©
Pien, de meeste vrouwen vinden het juist opwindend, sportieve mannen in een strak pakkie. Ik ken je niet, dus ik zal maar niks zeggen, misschien moet je er gewoon even aan wennen ...............
-
wie is er dan ook zo stom om zijn vriendin te vertellen dat ie fietst... die twee werelden hou ik strikt gescheiden.. ;D
Zand er over schreef:
wie is er dan ook zo stom om zijn vriendin te vertellen dat ie fietst... die twee werelden hou ik strikt gescheiden.. ;D
Copy that! ;D
Nu nog uitvinden wie hier de "gelukkige" is die met Pien zn leven mag delen... Zal zo mijn vriendin eens vragen of zij Pien kent...

die Pien zeg, die ziet ze echt vliegen (of moet ik zeggen hangen
)
die vriend van pien durft cker nooit meer te gaan biken in z"n strakke pak, mja moet ie maar wat anders aantrekken, koop jij dan maar leuke freeride-outfit ofzo voor em, vind ie vast leuk

die vriend van pien durft cker nooit meer te gaan biken in z"n strakke pak, mja moet ie maar wat anders aantrekken, koop jij dan maar leuke freeride-outfit ofzo voor em, vind ie vast leuk

Misschien moeten dr pictures bij om te oordelen ........................Want wat bij de een niet staat ziet er bij een ander misschien wel heel goed uit. Toch ?Ik ken vrouwen die zien er zelfs zonder strak pakje goed ,lees heeeel goed uit
8)angel
8)angel

angel schreef:
Misschien moeten dr pictures bij om te oordelen ........................
8)angel![]()
haha, ja en een adres met woonplaats.
-
Ach ja ....................
Als vrouwen niets te zeuren hebben dan zoeken ze wel iets op om te zeuren! Wat is het probleem? Als je vind dat je vriend er in z"n fietspakje niet uitziet, zal hij er zonder ook wel niet uitzien, .................... dus dumpen die gast.
En als hij zonder er wel uitziet en in z"n spandax pakje niet, ben je gewoon jaloers dat andere vrouwen toevallig misschien wat kunnen zien, in dat geval: relax.
Maar meest waarschijnlijk wil je gewoon ff je maandelijkse frustratie van je afschrijven, in dat geval ga a.u.b. naar het forum van www.libelle.nl, discussies over spandax zijn hier al genoeg gevoerd.

Als vrouwen niets te zeuren hebben dan zoeken ze wel iets op om te zeuren! Wat is het probleem? Als je vind dat je vriend er in z"n fietspakje niet uitziet, zal hij er zonder ook wel niet uitzien, .................... dus dumpen die gast.
En als hij zonder er wel uitziet en in z"n spandax pakje niet, ben je gewoon jaloers dat andere vrouwen toevallig misschien wat kunnen zien, in dat geval: relax.
Maar meest waarschijnlijk wil je gewoon ff je maandelijkse frustratie van je afschrijven, in dat geval ga a.u.b. naar het forum van www.libelle.nl, discussies over spandax zijn hier al genoeg gevoerd.
-
Afterburner schreef:
Ja goed idee laten we Pien gewoon door verwijzen naar de libelle, .. spandex united ;D