Re:f*ck tha police
Moderator:Beheerders
-
boys rustig aan he, ik heb die bon van men cousin al gezien dus gene paniek ::)
-
tim001 schreef:
troost je je bent niet de eenigste liep laatst door een winkel straat met me fiets komt er een agent naar me toe die zecht dat mag nie meneer dus zeg tegen hem ja snap ik maar anders word ie gejat (in rotterdma is je kunstgebit nog nie veilig)
zegt die mafkees als je fiets gejat word is het niet mijn probleem had je maar een goedkoope fiets moeten kopen ??? duse word ik beetje boos krijg ik een boete van hem en dreigt ie me fiets inbeslag te nemen :-X
Hierbij krijg je van mij een verplichte inburgeringscursus.
Je hebt inderdaad nog mazzel want de politie kan je boetes geven voor meer zaken:
- Ondeugdelijke fietsbel;
- Geen traprefelectie;
- Geen wielrefelectie;
- Ondeugdelijke rode retroreflectoren;
- Ondeugdelijke verlichting.
En natuurlijk wat iemand al zei vandalisme, fietsen op de stoep en een grote bek.
- Geen traprefelectie;
- Geen wielrefelectie;
En natuurlijk wat iemand al zei vandalisme, fietsen op de stoep en een grote bek.

Waar blijft het bewijs? Precies, dat dacht ik al........
ik zeg dus ook hellemaal niet dat elke agent er moeilijk overdoet
zijn der zat die het helemaal nie erg vinden en liever hebben dat je fietst dan dat je ergens loopt rond te hangen
zijn der zat die het helemaal nie erg vinden en liever hebben dat je fietst dan dat je ergens loopt rond te hangen
- dobbel our zero
michel schreef:
Je hebt inderdaad nog mazzel want de politie kan je boetes geven voor meer zaken:
- Geen traprefelectie;
- Geen wielrefelectie;
![]()
dit slaat natuurlijk nergens op, de reden was natuurlijk dat u of een belgische kenteken voert of dat er stickers op uw fiets zichtbaar zijn.
dat kan natuurlijk niet

nuppilup schreef:
Waar blijft het bewijs? Precies, dat dacht ik al........
Hij kon schikken als ie de zaak liet rusten en niks naar buiten bracht......
-
roadkill schreef:
Hij kon schikken als ie de zaak liet rusten en niks naar buiten bracht......
ONZIN!
hahahahaah,.man relax was een geintje ;D ;D
;Dnouja het komt er dus op neer dta iedreen ze verhaal aandikt en dat sommige agenten zeikerds zijn en als je iest doet wat nie mag en daar dan voor een boete krijg moet je ook nie zeiken
edit: zo beter sorry ben gewend om caps aan te hebben
edit: zo beter sorry ben gewend om caps aan te hebben
-
neej je caps staan aan
of er achter komen dat iemand (van DP notabene) op je gejatte fiets rond rijd. dan naar de politie gaan, waar ik ook aangifte hebt gedaan, en dan te horen krijgen dat ik eerst zelf moet gaan "verefieren" of het wel echt mijn fiets was. dus ik moest echt bij die gast het frame nummer gaan controleren.
dus als mijn auto gejat is en ik weet waar die staat(bijvoorbeeld bij een paar gevaarlijke jongens in een loots)moet ik dat ook eerst zelf gaan controleren.
als ik dan vervolgens door mn kop geschoten wordt, zal dat ook wel weer mn eigen schuld zijn omdat ik er zelf ben heen gegaan.
dus als mijn auto gejat is en ik weet waar die staat(bijvoorbeeld bij een paar gevaarlijke jongens in een loots)moet ik dat ook eerst zelf gaan controleren.
als ik dan vervolgens door mn kop geschoten wordt, zal dat ook wel weer mn eigen schuld zijn omdat ik er zelf ben heen gegaan.
is dat echt gebeurd ???

aap met een B schreef:
eh ja.
hebbie hem al trug of nie ???
nee, geen poot om op te staan.
als degene zegt dat ie hem eerlijk gekocht heeftis het geen heelen.
Ik geloof alleen niet da hij hem eerlijkgekocht heeft , maar hij zegt van wel.
als degene zegt dat ie hem eerlijk gekocht heeftis het geen heelen.
Ik geloof alleen niet da hij hem eerlijkgekocht heeft , maar hij zegt van wel.
mmzzz als ik jou was zou ik ook maar op het diebven pad gaan en hem trug stelen
-
tim001 schreef:
mmzzz als ik jou was zou ik ook maar op het diebven pad gaan en hem trug stelen
En met die instelling komen we er ook niet.
By the way wij hier op DP wachten nog steeds op die bon van je Miker G! Of ga je ons nu eindelijk vertellen dat dit één groot lul verhaal is?
ja snap ik maare lijkt me toch ook nie handig om die gozer op de fiets te laten rond rijden waar jij hard voor gespaard heb was jou insteling dan als je weet wie je fiets gejat heeft en hij mag hem nog houden ook ongestraft dan ga je hem zeker een taart gevem als felicitatie en daarna voor een nieuwe fiets sparen nee ben met je eens das een erg goede oplossing of nee wacht sla alle tanden uit ze bek en neem de fiets trug nog beter ken je zelf zitten voor beroving en mishandeling geweldig plan :-X
het schijnt dat er een . en een , op je toetsenbord zitten af en toe..
zane
zane
gisterenmiddag
industrieterrein
mooi weer
rustig op de weg
industrieterrein, naam zegt voldoende = geen spelende kinderen en overstekende bejaarden
word ik gelaserd en staande gehouden omdat ik de schrikbarend hoge snelheid van 61 km/h bereikt had... :-X ::) :-X
industrieterrein
mooi weer
rustig op de weg
industrieterrein, naam zegt voldoende = geen spelende kinderen en overstekende bejaarden
word ik gelaserd en staande gehouden omdat ik de schrikbarend hoge snelheid van 61 km/h bereikt had... :-X ::) :-X

Op de fiets ? dan hoop ik dat je een kentekenplaat voert, anders wordt laseren zo moeilijk :"(msxx schreef: gisterenmiddag
industrieterrein
mooi weer
rustig op de weg
word ik gelaserd en staande gehouden omdat ik de schrikbarend hoge snelheid van 61 km/h bereikt had... :-X ::) :-X![]()
![]()
Op de fiets ? dan hoop ik dat je een kentekenplaat voert, anders wordt laseren zo moeilijk :"(
nou, euh nee, sorry, was niet op de fiets...
overigens hebben ze voor het laseren je kentekenplaat niet nodig hoor, ze houden je immers staande
msxx schreef:
nou, euh nee, sorry, was niet op de fiets...
overigens hebben ze voor het laseren je kentekenplaat niet nodig hoor, ze houden je immers staande
Okee dan dan , ik dacht op de fiets, mr Pantani himself ;D
Jep maar houden ze je niet staande nadat je gelasert ben, en een laser heeft een reflectie van een te leaseren object nodig, de kentekenplaat is bij de nieuwe laserguns een vereiste. (correct me if iam wrong ;D
-
[ELVIS schreef:
Okee dan dan , ik dacht op de fiets, mr Pantani himself ;D
Jep maar houden ze je niet staande nadat je gelasert ben, en een laser heeft een reflectie van een te leaseren object nodig, de kentekenplaat is bij de nieuwe laserguns een vereiste. (correct me if iam wrong ;D
You are wrong!
De lasergun heeft voldoende aan de reflectie van de carasorie, de ramen of het gebit (mits gepoetst) van de bestuurder. De kentekenplaat is inderdaad wel het meest ideale mikpunt.