U bent ook welkom

Moderator:Beheerders
cHoc schreef:en je kunt tot laat in de nacht nog vragen en of bestellingen mailen![]()
![]()
-een lekkere leeshoek hebben met een barretje
-lekker veel geile voorraad hebben, zodat je es eens iets kunt zien/voelen voordat je het koopt/besteld.
-je kunnen verrassen met oplossing (ipv dat je alles zelf moet uitzoeken)
-hoeft niet goedkoop, mag wel natuurlijk
-alleen blonde dames in dienst hebben, die meer verstand hebben van bikes dan jezelf(zoooooooooooooooo opwindend!!!!!!!!!! )...........of is dit teveel gevraagd & draaf ik door?????
tHe shArk schreef:
De LBS bij mij in de buurt is hetzelfde. Ze denken altijd alles beter te weten en proberen me overduidelijk van alles aan te smeren.
Ik kom er puur omdat een vriend van me daar werkt en ik dus de service gratis krijg. Laatst zijn ze buiten werktijd ruim een uur met 4 man bezig geweest mijn crank los te krijgen omdat deze nogal vast zat (ze hebben zelfs de slijptol erbij gepakt) dat is dan wel weer handig.
Het is echt de enige reden dat ik er nog kom. Dure dingen koop ik ook echt niet meer bij ze gewoon omdat ik ze het geld niet gun (en omdat ik het elders goedkoper kan krijgen). Ik koop hooguit een binnenband en verder bestel ik het wel online of rij ik naar Rose.
Ik vind het ook erg jammer dat ze gewoon de passie missen.
![]()
WhoCares schreef:
Het ligt , naar mijn gevoel , aan de instelling van de LBS.
Heb je een LBS met personeel dat betrokken is in/met/bij de sport , dan zal die vlugger /sneller je richting in denken dan een die er zo ingerold is en er eigenlijk geen ballen verstand van heeft en alleen goed kan lullen.
Bij mijn LBS , zit er een die graag MTB/ATB"t en een ander die op de weg fietst ( en vroeger ook wel op zijn ATB zat , nu veel minder )
De perfekte LBS zal wel een utopie blijven.
bansheebeest schreef:
das dus euhm : late we lief een subtiel zijn : een schande da ni te wete :p
geimporteerden belg en heropstapper ? oke kunne we da na bansheetaal vertele want ik snap et nimsxx schreef: [lol, nu ja, dan zal ik het maar verklappen, ben een geimporteerde belg die tijdens zijn actieve mountainbikeperiode nog in nl woonde en heropstapper gaat wordenbansheebeest schreef: das dus euhm : late we lief een subtiel zijn : een schande da ni te wete :p
dus was nog niet in aanraking gekomen met lbs"en in belgie op barracuda na dan![]()
geimporteerden belg en heropstapper ? oke kunne we da na bansheetaal vertele want ik snap et nilolz in elk geval u bent biker da doe al veel
![]()