Ports du zon.
Moderator:Beheerders
GRRR ik val naast het schip (goed he ik verzin een nieuw gezegde ;D ;D)
laatste twee weken augustus eerste september is voor mij zomer verlof.
laatste twee weken augustus eerste september is voor mij zomer verlof.
Re:Ports du zon.
Het wordt voor ons de eerste twee weken van jullie, hoewel Leogang ook door mijn hoofd spookt. ::)
fiets schreef:
Het wordt voor ons de eerste twee weken van jullie, hoewel Leogang ook door mijn hoofd spookt. ::)
Yeah en daar beginnen wij. Wilde verleden jaar al gaan. Misschien kan je ook gelijk langs het BMW Park/Bischofmais evil eytje rijden ;D.
-
Ik ben met mechanicien, fassie en B100 en nog veel meer de 3de week van Juli aanwezig. Nog iemand voor Les Gets in de WK week?
-
Ha B100 is wakker. Volgens mij durven de pussys niet te reageren, bang dat ze jou tegenkomen in Morzine!
Ja hiero iemand die heeeeeeelll misschien een weekje WC er aan vastplak.
Elvis
Elvis
-
WC zal best wel oke zijn, het grootste deel van de tracks in de omgeving is gewoon open voor publiek. Hoera.
Hee brute agrarier wij willen op camping Les Marmote gaan staan, zijn met een rode Mercedes sprinter een polshed giant DH en een zwarte trek diesel met sterren. Spreek ons aan dan raggen we een keer samen naar beneje of een biertje pakken.
-
Mwah, met mij naar beneden wordt lastig. Ik mag dan waarschijnlijk alleen nog maar op de reetfiets bollen. Maar waarom een camping, je kunt in Morzine echt supergrote appartementen huren voor een prikkie. Dat van ons kost de man geloof ik €60.00 per week. Dan heb je gewoon een 5***** appartement.
-
brute_agrarier schreef:
Mwah, met mij naar beneden wordt lastig. Ik mag dan waarschijnlijk alleen nog maar op de reetfiets bollen. Maar waarom een camping, je kunt in Morzine echt supergrote appartementen huren voor een prikkie. Dat van ons kost de man geloof ik €60.00 per week. Dan heb je gewoon een 5***** appartement.
Precies een onderkomen in style. Stella style wel te verstaan ;D ;D

-
Beter dan in een tentje te moeten hokken, als een appartement nou duur was alla.... Bovendien maakt een dik appartement meer indruk op de franse biaches. *Bling*
60 euro p/w de man is niet duur. Kun je daar ook je eigen potje koken want ik hou er niet zo van om iedere avond in een restaurant te zitten. Geef anders even door welk appartement dat is, ik dacht dat een appartement wel zo"n 220 euro p/w moest opbrengen. Wat de franse vrouwtjes betreft die zijn daar allemaal 12 lijkt wel of 40+.
fiets schreef:
Geef anders even door welk appartement dat is...
check, dat wil ik ook wel eens weten

-
Goed, zal eens kijken hoe het heet. Appartementen zijn alleen goedkoop als je met een grotere groep op stap bent. Maar op morzine.com kun je een hele berg appartementen vinden...
Jij kookt toch?
Lekkere kook biach!
Lekkere kook biach!
brute_agrarier schreef:
Maar op morzine.com kun je een hele berg appartementen vinden...
hahaha dat kan wel kloppen, Morzine ligt op een berg ja ;D

-
Dit was echt een hele stomme opmerking. Pffff

[quote][ [quote]
Ja he he, jij bent slim. Ik wil dat ene apartement waar jij zit, voor 60 euro p/w en dan 5 sterren.
Ja he he, jij bent slim. Ik wil dat ene apartement waar jij zit, voor 60 euro p/w en dan 5 sterren.
-
Vraag de Mechanicien maar, die heeft geboekt. En ja, ik ben heel slim.
En heel bescheiden!
- KillerPiet
Op de camping kun je lekker tegen tenten aanpissen, wildkotsen, bbqen en biken. Toch wel wat voordelen tov appartement he!! ;D
Dat kan in app ook. Gewoon in fassie z"n slaapzak. Werkt prima
ja en over mij ook heen vieze betonoplichter
en dan ehh sorry zeggen
en dan ehh sorry zeggen