Getild
Moderator:Beheerders
Als je geld hebt overgemaakt kan je het toch binnen 30 dagen terug laten halen.
Storneren heet dit geloof ik.
ff bellen met je bank en je hebt het dezelfde dag nog terug!
De betaling word dan gewoon ongedaan gemaakt door de bank.
Storneren heet dit geloof ik.
ff bellen met je bank en je hebt het dezelfde dag nog terug!
De betaling word dan gewoon ongedaan gemaakt door de bank.
-
Re:Getild
hey dat is ook handig
, dus dan kan je iemand betalen de spullen ontvangen en het dan weer terug storneren(ofzo)
, dus dan kan je iemand betalen de spullen ontvangen en het dan weer terug storneren(ofzo)
volgens mij kan dat niet zomaar hoor ???
op postbank.nl staat:
op postbank.nl staat:
lijkt me dus alleen gelden voor automatische incasso"s, geen gewone overschrijvingen.Hoe kan ik een incasso vanaf mijn Girorekening laten terugboeken?
Wanneer er een incasso van uw Girorekening is afgeschreven, dan kunt u Postbank binnen 30 dagen na afschrijving verzoeken dit bedrag terug te boeken (dit geldt overigens niet voor eenmalige incassomachtigingen en incassi voor loterijen). Een verzoek tot terugboeken kunt u telefonisch doorgeven aan de afdeling Klantenservice van Postbank. Het telefoonnummer staat vermeld op uw afrekening.
Een incassomachtiging herkent u aan de code IC op de boekingsregel op uw afrekening.
-
- Contacteer:
is t niet zo dat je aan de bank kan vragen om de betaling ongedaan te maken binnen zoveel dagen? of is dat alleen als er van jouw rekening word afgeschreven door een gemachtigde? ???
Ikm heb het jaren geleden eens laten doen met een normale overschrijving, maar misschien hebben ze het in de tussentijd wel veranderd.
Zal een jaar of 3 geleden zijn dat ik het liet doen, dus het kn best dat het veranderd is!
Zal een jaar of 3 geleden zijn dat ik het liet doen, dus het kn best dat het veranderd is!
-
Ik heb al een paar keer iets tweedehands gekocht via internet, maar ik ga het steeds ophalen. Ik snap ook dat dat niet altijd de makkelikste oplossing is maar het bespaard je in ieder geval een hoop gezeik + je kan de koop nog tegenhouden als je spullen niet in de beoogde staat zijn.
Ik vrees iig wel dat je genaaid bent, en ik zou als oplichter ook niet onder de indruk zijn als er twee mannetjes voor mijn deur zouden staan, integendeel volgens mij kan ie dan gaan doen of jij hem lastig valt.
Ik vrees iig wel dat je genaaid bent, en ik zou als oplichter ook niet onder de indruk zijn als er twee mannetjes voor mijn deur zouden staan, integendeel volgens mij kan ie dan gaan doen of jij hem lastig valt.
-
Wat je ook kunt doen is eerst de helft van het bedrag overmaken en als het geleverd is de andere helft. Als je dan genaaid wordt dan is dat maar voor 50%

FREAKaZOID schreef:
is t niet zo dat je aan de bank kan vragen om de betaling ongedaan te maken binnen zoveel dagen? of is dat alleen als er van jouw rekening word afgeschreven door een gemachtigde? ???
Ja dat staat er toch of niet? Storneren heet dat. Eerst lezen, dan posten