enduro 2002
Moderator:Beheerders
Weet er iemand waar ik eventueel een nieuwe of 2e handse Specialized Enduro van 2002 of 2003 kan vinden???
Ps:zou er mij iemand aanraden een 2ehandse fiets te kopen van op pinkbike uit Canada, of lijkt me dat niet zo"n slim idee.
Grtz
Ps:zou er mij iemand aanraden een 2ehandse fiets te kopen van op pinkbike uit Canada, of lijkt me dat niet zo"n slim idee.
Grtz
Re:enduro 2002
meel me...
Greetzz
Greetzz
Check meel, heb gereageerd op je foto

absoluut nooit en te nimmer een 2dehands bike van enkel een pic. kopen.
Ik heb een enduro 2de hands gekocht en ondanks dat ik hem in het echt gezien had bleek ie in slechter staat dan in eerste instantie leek.
Ik heb een enduro 2de hands gekocht en ondanks dat ik hem in het echt gezien had bleek ie in slechter staat dan in eerste instantie leek.

en mijn ouders hebben mij dat al meer dan eens aan mijn neus gewreven :-X
Kdenk bijna dat er niets anders op zit dan nu een "goedkopere" fiets (hardtail dan maar zeker) te kopen en wanneer ik ga werken over te schakelen op een deftige (nieuwe) fully :"(
Grtz
-
Ik heb al 5 frames uit de VS gehaald, nog nooit problemen gehad, dus het kan ook goed gaan, maar is inderdaad erg link, je kunt niet zomaar ff langs om verhaal te halen.
Jurriaan schreef:
absoluut nooit en te nimmer een 2dehands bike van enkel een pic. kopen.
Die Enduro van Viper is echt in heel goeie staat!! Ik heb hem zelf mogen aanschouwen

Het is dat ik geen geld heb.....
Ga anders gewoon eens bij hem langs dan zal je zien dat het echt een super mooi fietsje is met vette afmontage!!
Kdenk ook wel dat het een mooie fiets is, maar ik zou er ook xc willen mee rijden, en daarvoor ziet hij er me niet echt geschikt uit(denk ik), en dat zei Viper me ook, wel jammer natuurlik :-[
-
thx, maar is dat eignlik te vertrouwen??? :-[ , das een beetje het enige dat me tegnhoud, want ik zie graag iets voor ik het koop...
en er staat jammergenoeg: [tt]Ik verzend objecten alleen binnen Duitsland, Europa [/tt] bij
en er staat jammergenoeg: [tt]Ik verzend objecten alleen binnen Duitsland, Europa [/tt] bij
-
geen probleem stuur een bericht aan de handelaar.
Je kunt betalen bij ontvangst als je de portkost wil betalen.
Als het je niet bevalt kan het nog altijd terug gezonden worden en ben je geen cent lichter.
Je kunt betalen bij ontvangst als je de portkost wil betalen.
Als het je niet bevalt kan het nog altijd terug gezonden worden en ben je geen cent lichter.
wat moet die enduro van viper eigenlijk kosten?
Mail hem zou ik zeggen
Heb ik gedaan, nu op antwoord wachten hé ::)
Enduro is wel een top fiets. Voordeel is dat ie zowel voor xc achtig gebruik als freeride achtig gebruik geschikt is. dit icm een U turn achtige vork. (achtig)
hmmm, het enige dat me tegnhoud is het feit dat je eigenlik niet weet of de fiets nog goed is hé, voor hetzelfde geld is die vork en demper naar de kl*ten

Die van Viper dat ding is gloed nieuw vork en demper zijn misschien 3 weken oud en er is micchien 3 a 4 keer op gereden. Die enduro verkeert in nieuw staat, eigenlijk is hij beter (goeie parts)

maar ik zou er ook xc willen mee rijden