Welke body protector?

Het forum voor kleding, helmen, protectie, etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
sunn
Welke body protector?

Bericht door sunn » di apr 13, 2004 2:09 pm

Ik heb nu een dainese gladiator, maar die heeft softe borst bescherming en dat vindt ik niet echt alles. De dainese safety jacket heeft wel een harde borst pantser, maar die is me te duur. Welke merken hebben body protectors met harde borst protectie? SixSixOne weet ik maar welk model, zie niet veel verschillen namelijk? Andere betaalbare merken?

Crash

Re:Welke body protector?

Bericht door Crash » di apr 13, 2004 2:32 pm

rockgardn flakjacket die is betaalbaar en good in kwaliteit check dirt online maar ;)
en is dus ook met die harde tietprotectie ;D

TIME powered CUBE

Bericht door TIME powered CUBE » di apr 13, 2004 9:22 pm

heb afgelopen vrijdag de rockgardn gekocht bij dirt-online. Het is echt een lekkere protector...je hebt niet eens door dat je hem om hebt.....hij zit gewoon lekker....en de prijs is duidelijk minder dan een dainese. En zoals vermeldt harde tiet protectie ;D

gab-star

Bericht door gab-star » wo apr 14, 2004 9:45 am

ik heb vrijdag een van 661 (lange mauwen, een blauwe, weet het type niet)gekocht voor 135 euri"s bij Barracuda en hij werkt........ (!)
ah, dees:
van de site:
Afbeelding

661 - SP1 Pressure suit : SP1 Pressure suit: Volledig beschermingsharnas voor het bovenlichaam: rug, ellebogen, thorax, schouders. Vervaardigd uit ademende stof, met verwijderbaar rugstuk, bevestigingen ter hoogte van de onderarmen en de middel. De top voor deze prijs!

alleen nu staat ie voor 169,-
sccs
-GK-

sunn

Bericht door sunn » vr apr 16, 2004 5:02 pm

Die sixsixone heeft ook geen harde chest protector. Die rock garden wel. Is mijn dainese gladiator (soft chest protection) veilig genoeg, of breek je daarmee eerder je ribben dan met een protector met harde borst protectie?

menace

Bericht door menace » zo apr 18, 2004 2:22 pm

Die sixsixone heeft wel harde chest protector
Er zitten kunstof platen achter de stof die je er ook uit kunt halen dus je kan kiezen
Het verschil tussen de zwart/blauwe en de zwart/gele body protector is dat die met blauw zo licht en dun mogelijk is gehouden en geen boven arm protection heeft
Dus als je licht wil zwart/blauw wil je een sterke protector die wat minder snel kapot gaat zwart/geel
Ik heb zelf de zwart/gele en ik vind em perfect zitten alles zit op de goede plek
Maar ik heb zelf geen ervaring met andere dus kan niet zeggen of deze beter of slechter is als dainese of rockgarden

Plaats reactie