Welke SS hub heb ik nodig?
Moderators:JJ, Beheerders
-
Dat is goedgekeurd, ik ga voor een Paul Components shoppen.
Re:Welke SS hub heb ik nodig?
brute_agrarier schreef:
Die ja, ben nog eens met Cloxki bezig geweest om wat van die dingen te bestellen. Maar White Industries is niet zo van terugmailen of bellen, ook niet na herhaaldelijk aandringen. Tja, dan maar niet.
Ik vind het nog steeds een leuk ding, en na EBB misschien wel het beste. Dat gedoe met kettingspanners en horizontale patten is zo belachelijk. Dat is echt voor kinderfietsen, of voor meisjes.
Ik weet niet met wie jullie dan hebben zitten mailen, maar White USA reageert snel (lees 20 to 30 min later) op mail. Ik heb voor dat ik de ENO meerdere malen contact met ze gehad, en telkens 20 later antwoord.
Over de ENO naaf, hij bevalt goed is imho de oplossing voor ss met een normaal-dat-had-ik-nog-liggen-laat-ik-er-een-singlespeed-fiets-bouwen frame. Geen gezeik met spanners, vijlen en laten verbouwen naar baanpadden.
Tot op heden niet verschoven, maar ik heb er door tijdgebrek niet heel veel op gereden, meeste op de weg. Eind van de maand de eerste echte offroad spanking, tijdens de 6-uurs estafette.
Als je vragen hebt stuur je maar een mailtje (msn/mailadres in profiel)
stzr.
allicht one schreef:
Het wordt allicht een surly met een 13t odyssey freewheel.
Weet niet of hij al voor bij is gekomen DMR Revolver misschien iets, 380 gram (geloof ik). Loopt goed en is goed afgedicht, ik heb er iets van 2 jaar mee gereden.
Ben nu overgestapt naar een White ENO Eccentric.
stzr
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Setzer schreef:
Tot op heden niet verschoven, maar ik heb er door tijdgebrek niet heel veel op gereden, meeste op de weg. Eind van de maand de eerste echte offroad spanking, tijdens de 6-uurs estafette.
Ik weet nog niet wie wie daar gaat spanken

Leer en latex ipv. lycra ? ;D