Re:Opening Bergschenpoep, Roadtrip & Funboxparty
Moderator:Beheerders
Ja wat T-1 dus vertelde is waar. De buren zijn al heel lang aan het klagen, vooral de achter buren. Ze klagen over geluids overlast in het weekend. En in de zomer over op waaiende stof zand. Waar ze deze week ook al veel last van hadden. Ze beweren dat ze geen deuren of ramen open kunnen zetten. Ik wist hier van, maar dacht altijd dat het ze het niet meende ofzo. Ze hebben geklaagt bij de gemeente dit keer. met gevolg dat ze met een bobcatt alles plat hebben gelegt . Me vader had hier geen problemen mee en ik zat op school.
Re:10-04 t/m 12-04 Roadtrip & Funboxparty
.....dit kon ik er ook nog wel bij hebben.
Ik ben net weer op de zaak om wat dingen te regelen voor mijn huis.
Vanacht is er namelijk brand geweest bij mijn bovenbuurman en nu zijn al mijn spullen zwart geblakerd, belt Michael me op dat zijn trails gesloopt zijn. Hij heeft me net een digifoto van de trails gestuurd en het is droevig :"(
Arnout gaat van het weekend naar Michael om te kijken of er iets te redden valt. Morgen komt een bedrijf mijn huis schoonmaken en kan ik er weer in, dus heb ik weer de beschikking over mijn eigen peecee.
Dus morgen laat ik ff weten of het weekend nog door gaat of niet.
Ik ben net weer op de zaak om wat dingen te regelen voor mijn huis.
Vanacht is er namelijk brand geweest bij mijn bovenbuurman en nu zijn al mijn spullen zwart geblakerd, belt Michael me op dat zijn trails gesloopt zijn. Hij heeft me net een digifoto van de trails gestuurd en het is droevig :"(
Arnout gaat van het weekend naar Michael om te kijken of er iets te redden valt. Morgen komt een bedrijf mijn huis schoonmaken en kan ik er weer in, dus heb ik weer de beschikking over mijn eigen peecee.
Dus morgen laat ik ff weten of het weekend nog door gaat of niet.
-
ow man, hoe gaar. en dit allemaal net nu het lekker fiets weer begint te worden.
tis dan wel een april he mensen ;D
- PinoMEISSIE
Wat een verhalen zeg!! Balen hoor!
Hugs for Jeroen en Michael!!!
Hugs for Jeroen en Michael!!!
-
Ja, was het maar een 1april grap, dan was alles morgen weer goed.
shit. das wel bale Michael... maarja. als je het opnieuw graaft dan leggen ze het weer plat ofnie
Ninko
Ninko
Alle 1 april grappen op een stokkie.
Volgend weekend is de roadtrip.
Er zijn een drietal opties.
Voor mij is het handig dat ik weet of we op iemand moeten wachten (niet dat we dat doen ofzo... ::)).
Dus ondanks dat ik er een hekel aan lijstjes heb;
Hele weekend;
Ikke
Ollie
Arthur (Sjaak Trekhaak)
Bernard
Jarno (fox-biker)
Bas
Arnout (T1)
Ruud (Bruut)
Kevin (The Dude)
René (superslopert)
Michael (general)
Alleen zaterdag
Ronald (en zijn Nicolai gang)
Alleen Maandag
Zoekt nog vervoer;
Daniël air Prijkel uit Oss
Ruud (Crash) uit Drunen
Als je heel het weekend doet, of als verzamelt bij Hazeldonk, wil ik dit van te voren weten. Graag een mailtje naar surfstad@hotmail.com , met hierin mobielnr. en met wie jullie komen.
Tot volgend weekend,
Jeroen
Volgend weekend is de roadtrip.
Er zijn een drietal opties.
Voor mij is het handig dat ik weet of we op iemand moeten wachten (niet dat we dat doen ofzo... ::)).
Dus ondanks dat ik er een hekel aan lijstjes heb;
Hele weekend;
Ikke
Ollie
Arthur (Sjaak Trekhaak)
Bernard
Jarno (fox-biker)
Bas
Arnout (T1)
Ruud (Bruut)
Kevin (The Dude)
René (superslopert)
Michael (general)
Alleen zaterdag
Alleen Maandag
Zoekt nog vervoer;
Daniël air Prijkel uit Oss
Ruud (Crash) uit Drunen
Als je heel het weekend doet, of als verzamelt bij Hazeldonk, wil ik dit van te voren weten. Graag een mailtje naar surfstad@hotmail.com , met hierin mobielnr. en met wie jullie komen.
Tot volgend weekend,
Jeroen
ow verdomme dus nu kan ik ineens nie meerijden >:( dan bij kijk t ook maar
ook mee t freeriden gaat ook al de mist in hier want die @!@$!%#^@boswachters hebben alles gesloopt
en dan ook nog een weer wat snipperdagen naar de fukketyfes rrrrrrr >:( >:( >:(
gek*t alt mee die mensen die afspreken en dan nie nakomen >:(
zie maar mensen ahjuu
ook mee t freeriden gaat ook al de mist in hier want die @!@$!%#^@boswachters hebben alles gesloopt
en dan ook nog een weer wat snipperdagen naar de fukketyfes rrrrrrr >:( >:( >:(
gek*t alt mee die mensen die afspreken en dan nie nakomen >:(
zie maar mensen ahjuu
-
Wet van Murphy...
ow jah jij ging toch ook mee santa ?
maar wat bedoel je mee murphy ???
ikke nie snappen :-X
-
Crash 666 Nobrainer schreef:
ow jah jij ging toch ook mee santa ?
Heb ik gezegd dat ik mee ging? Dacht het niet. Ik zit dat weekend in Willingen en Winterberg.
Wat betreft de wet van Murphy www.google.nl.
Alles wat er fout kán gaan, gáát ook gegarandeerd fout
Jullie maken het de roadtrip heel moeilijk he, Er komen super veel mensen waarschijnlijk naar de bustrails, en michael van nog ineens checken wie er allemaal komen om rekening te houden met eten en drinken enz . geen slimme actie he jongens
Mensen bij deze op een fatsoenlijke manier was beetje boos vorige keer :-X
ik ga niet meer mee !
ik ga dat weekend ergens anders biken dus kijk maar wat jullie doen met t freeriden als jullie weer gezeik krijgen met juuten ofzo of bosw8ers dat freeriden is niet van mij uit !
dus je geeft je eigen naam dan maar op
mvg Crash
ik ga niet meer mee !
ik ga dat weekend ergens anders biken dus kijk maar wat jullie doen met t freeriden als jullie weer gezeik krijgen met juuten ofzo of bosw8ers dat freeriden is niet van mij uit !
dus je geeft je eigen naam dan maar op

mvg Crash
-
Ey mensen ik wil ook graag komen maar wie weet de weg vanuit ut station in namur naar de baan of kan ik met iemand mee rijden of heeft er iemand een route beschrijving alvast bedankt mzll dennis
Namen
Ik weet van een aantal mensen dat ze om 08.00 uur willen verzamelen bij Hazeldonk.
En een nog groter aantal mensen die daar rechtstreeks heen gaan.
Wordt echt een toffe dag daaro in Belgieland.
Als je wilt dat we bij Hazeldonk op jullie wachten, nogmaals het verzoek om mij te mailen met je mobiele nummer surfstad@hotmail.com .
Bustrails
Wie zondag en maandag mee wil eten/drinken/BBQ-en moet dit van tevoren wel aangeven bij mij. Anders heb ik te weinig schapen geslacht voor de BBQ.
Greetz,
Jeroen
Ps. tis nu edit: Jeroen kuis je taal nu eens!!weer, maar de vooruitzichten voor het weekend zijn gunstig.
Laten we met zijn allen de paashaas edit: Jeroen kuis je taal nu eens!! dan komt alles goed!
Ik weet van een aantal mensen dat ze om 08.00 uur willen verzamelen bij Hazeldonk.
En een nog groter aantal mensen die daar rechtstreeks heen gaan.
Wordt echt een toffe dag daaro in Belgieland.
Als je wilt dat we bij Hazeldonk op jullie wachten, nogmaals het verzoek om mij te mailen met je mobiele nummer surfstad@hotmail.com .
Bustrails
Wie zondag en maandag mee wil eten/drinken/BBQ-en moet dit van tevoren wel aangeven bij mij. Anders heb ik te weinig schapen geslacht voor de BBQ.
Greetz,
Jeroen
Ps. tis nu edit: Jeroen kuis je taal nu eens!!weer, maar de vooruitzichten voor het weekend zijn gunstig.
Laten we met zijn allen de paashaas edit: Jeroen kuis je taal nu eens!! dan komt alles goed!
-
-
Dennis_le toy schreef:
Ey mensen ik wil ook graag komen maar wie weet de weg vanuit ut station in namur naar de baan of kan ik met iemand mee rijden of heeft er iemand een route beschrijving alvast bedankt mzll dennis
je komt uit de stationshal en dan rij je naar links
dan aan het houten plein sla je rechtsaf en volg je die winkelstraat
je zou nu de citadel al moeten zien dus rij daar maar opaf
je moet nog een brug over de rivier nemen (met wat leuke trapjes naast)
en voor de rest legt het zichzelf wel uit
of vraag aan iemand:
"pouvez vous m"expliquer la route pour le citadel, s"il vous plait?"
(voor de hollanders nog een keer de uitspraak: poevee voe mexpliekee la roet poer le sietadel sielvoeplee

:-*bob
Yo dude,
Namen ziet er niet best uit, veel modder en heel glad hoorde ik van Anthony die er ook niet kan bijzijn doordat ie een wedstrijd in France heeft. Zijn parcours is nog niet klaar maar binnekort wel, kunnen we daar ook gaan trainen. Chaudfontaine zou beter moeten zijn maar we houden het ook in de gaten want het weer moet niet gekker gaan worden.
ollie
Bovenstaande mailde Ollie mij.
Vrijdagavond beslissen we of het Chaudfontaine of Namur wordt.
Hou het forum dus goed in de gaten (als je gebruik wilt maken van de pendeldienst)
Overigens hebben we van Bike2Build testfietsen van Banshee en Nicolai mee gekregen
Namen ziet er niet best uit, veel modder en heel glad hoorde ik van Anthony die er ook niet kan bijzijn doordat ie een wedstrijd in France heeft. Zijn parcours is nog niet klaar maar binnekort wel, kunnen we daar ook gaan trainen. Chaudfontaine zou beter moeten zijn maar we houden het ook in de gaten want het weer moet niet gekker gaan worden.
ollie
Bovenstaande mailde Ollie mij.
Vrijdagavond beslissen we of het Chaudfontaine of Namur wordt.
Hou het forum dus goed in de gaten (als je gebruik wilt maken van de pendeldienst)
Overigens hebben we van Bike2Build testfietsen van Banshee en Nicolai mee gekregen

We zijn nu aan het vuur bij Michael.
Hij heeft net iets laten zien dat meniggeen hier nooooit te zien krijgt.
Morgen gaan we ergens fietsen in Oss.
Laterssssss,
Jeroen
Hij heeft net iets laten zien dat meniggeen hier nooooit te zien krijgt.
Morgen gaan we ergens fietsen in Oss.
Laterssssss,
Jeroen
-
Leuk filmpje.
Maar doe er volgende keer goede muziek achter.
-
zeik jij de volgende keer niet zo, of maak em zelf als je t zo goed kan ::)Daniel air Prijkel schreef: Leuk filmpje.
ps vet filmpje

De bedoeling is dus goed overgekomen gelukkig. Ik heb met opzet "slechte" muziek gekozen, hij is zo slecht dat die leuk is / wordt.