Zwitserland

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Morphineman
Zwitserland

Bericht door Morphineman » vr mar 26, 2004 2:23 pm

Ik en cannibal zitten van de zomer 2 weken in zwitserland in wallis. Weet iemand daar (grote) bikeparken of aanraders? Of waar we juist niet heen moeten gaan.

Smulbosbiker

Re:Zwitserland

Bericht door Smulbosbiker » vr mar 26, 2004 2:33 pm

Morphineman schreef: Ik en cannibal zitten van de zomer 2 weken in zwitserland in wallis. Weet iemand daar (grote) bikeparken of aanraders? Of waar we juist niet heen moeten gaan.
Hier is een zoekmachine voor MTB-routes in Zwitserland: http://nl.myswitzerland.com/du/navpage. ... gory=Bike4
Rechtsonder staat het Kanton Wallis.

Ik ben zelf net terug van een rondreis door Zwitserland, heb daar onder andere de Heidiland Trail in N/O Zwitserland gereden. Dat is al de tweede keer binnen een jaar dat ik in Zwitserland ben gaan biken. Het bevalt mij heel erg goed daar, prima om te fietsen. Het weer was zomers te noemen, waardoor ik verbrand ben en kloven in de lippen heb gekregen door de droge lucht. Tijdig insmeren was beter geweest. Best grappig om bij 25graden zon door de sneeuw te fietsen!

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » vr mar 26, 2004 10:29 pm

Ik weet niet of dit in Wallis ligt maar hier zit ik deze zomer:

www.bikepark.ch

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di mar 30, 2004 5:02 pm

SCruz, is dat Les Crosets?
old school maar good fun. 2 toffe tracks, niet ver van Morgins en al de rest van Les Portes de S
Daarbuiten
Chateau d"Oex (beetje makkelijk maar wel leuke omgeving)
Laax (Wild!)
Chatel (net over de grens met FR)
Gurten bij bern
en vooral:

Wiriehorn! Het nachtleven is er superrrr

ELVIS

Bericht door ELVIS » vr apr 02, 2004 7:35 pm

Zermatt, Materhorn tocht, duur maar wel heel mooi (naar het schijnt, ben er niet aan toegekomen verleden jaar.)

Plaats reactie