mafketel?
Moderator:Beheerders
Re:mafketel?
Aangezien ik geen frans versta...
Wtf??
Die vent is in ieder geval in mijn opinie zwaar gestoord.
Wtf??
Die vent is in ieder geval in mijn opinie zwaar gestoord.
Hij heeft in ieder geval kloten ;D
-
geweldig die heeft echt lef
yo
ik dacht ff zovan, tis fake, maar die wouten weten echt ff niet wat ze er mee aan moeten hehe.. verder vind ik dat ie opzich wel lef heeft, maar schakelen kan ie iig niet..
zane
ik dacht ff zovan, tis fake, maar die wouten weten echt ff niet wat ze er mee aan moeten hehe.. verder vind ik dat ie opzich wel lef heeft, maar schakelen kan ie iig niet..
zane
:oDie kel is echt gek ;D
Versta er geen reet van maar vind het wel onwijs KEWL!!!
grtz!
grtz!
ook al versta ik dr niks van moet die gozetr echt wel lef hebben........om die politie zo pissed te krijgen moet ie behoorlijk hebbe gescholden volgfens mij....... wel vet
Stond laatst ook op VK of Flabber ofzo. Wel geinig, vraag me af wat dat het TV-station heeft gekost

niaboc schreef:
ook al versta ik dr niks van moet die gozetr echt wel lef hebben........om die politie zo pissed te krijgen moet ie behoorlijk hebbe gescholden volgfens mij....... wel vet
Hue, kweet niet hoe het in Nederland zit maar veel heb je hier niet nodig om de politie kwaad te krijgen hoor. Gewoon ff een grote muil opzetten en je kan instappen. Persoonlijk al meermaals ondervonden. En zeker als het vrouwen zijn

-
fishlipz schreef:
[niaboc schreef:
Hue, kweet niet hoe het in Nederland zit maar veel heb je hier niet nodig om de politie kwaad te krijgen hoor. Gewoon ff een grote muil opzetten en je kan instappen. Persoonlijk al meermaals ondervonden. En zeker als het vrouwen zijn![]()
klopt helemaal, bij vrouwen is het woordje trut al genoeg om een nachtje in de cel door te brengen, k heb dat zelf mogen ontdekken helaas
flippie schreef:
klopt helemaal, bij vrouwen is het woordje trut al genoeg om een nachtje in de cel door te brengen, k heb dat zelf mogen ontdekken helaas
Ik vind vrouwelijke conducteurs als gevaarlijk joh...
Ja lachen die koppies eerst naar elkaar kijken en dan snel op die brommer. ;D
haha, de man!!!
WAt een kerel.
super filmpje!
cu, Dusko
WAt een kerel.
super filmpje!
cu, Dusko
Wat een mafkees, moet je hier een keer uitproberen.
MvG Spike
MvG Spike
-
Spike schreef:
Wat een mafkees, moet je hier een keer uitproberen.
MvG Spike
De franse politie is harder als de nederlandse dus ik denk dat hij z"n portie al wel heeft gehad.
Kan iemand vertalen wat ie roept? Ik meende Al Qaida te horen ofzoiets...