Re:sommige skaters ,
Moderator:Beheerders
Zijn echt sukkels. >:(
Ik kom net van het skateparkje af hiero , want ik moest oprotten van hun
Ik mocht niet met mijn Letoy erop.
Wat is er nou gebeurt : Ik was een beetje aan het rijden op de funbox en ik draai in 1 x om en rijd bijna een skater raak.
Ja ..oeps mijn fout sorry zeg ik .
Komen ze in 1 x met zijn 2en aanlopen en beginnen te zeiken tegen mij
Flikker op met die kut fiets , en je mag hier niet op fietsen en bla bla bla.
En ik zeg , wat is dat nou , je mag hier toch ook met je bmx op en is dat skatebaantje van jullie dan ofzo.
Dus hun weer : En dat is geen bmx van jouw dat is een mountainbike en gewoon opflikkeren met die fiets.
Ik zeg , nou dan lopen jullie wel achter want volgens mij hebben jullie nog nooit gehoord van een urban bike .
Toen waren ze stil , ze zullen wel gedacht hebben van wat zit die gozer nou te ijlen .
Maar ik ben maar op mijn gemak weggegaan om verdere ruzie uit de weg te gaan ....jezus stelletje eikels .
Hee misschien hier is een meeting houden in het skatepark ofzo ;D ;D
Mzzl
Ik kom net van het skateparkje af hiero , want ik moest oprotten van hun
Ik mocht niet met mijn Letoy erop.
Wat is er nou gebeurt : Ik was een beetje aan het rijden op de funbox en ik draai in 1 x om en rijd bijna een skater raak.
Ja ..oeps mijn fout sorry zeg ik .
Komen ze in 1 x met zijn 2en aanlopen en beginnen te zeiken tegen mij
Flikker op met die kut fiets , en je mag hier niet op fietsen en bla bla bla.
En ik zeg , wat is dat nou , je mag hier toch ook met je bmx op en is dat skatebaantje van jullie dan ofzo.
Dus hun weer : En dat is geen bmx van jouw dat is een mountainbike en gewoon opflikkeren met die fiets.
Ik zeg , nou dan lopen jullie wel achter want volgens mij hebben jullie nog nooit gehoord van een urban bike .
Toen waren ze stil , ze zullen wel gedacht hebben van wat zit die gozer nou te ijlen .
Maar ik ben maar op mijn gemak weggegaan om verdere ruzie uit de weg te gaan ....jezus stelletje eikels .
Hee misschien hier is een meeting houden in het skatepark ofzo ;D ;D
Mzzl
-
Waar ligt hier? Dat sk8park ken ik niet.
- dobbel our zero
gewoon ff terug gaan als zo"n gast in z"n eentje is,
en dan kijken als ie nog steeds zo stoer is
en dan kijken als ie nog steeds zo stoer is
-
Dat is wel het domste wat je kan doen. Snappen jullie het dan niet. Het is een SKATEpark. Als jij respect voor hun hebt krijgen zij dat ook voor jou. Sta hun niet in de weg dan staan zij jou niet in de weg.
Maar wat wil je nu bereiken met dit topic dan?
"Sommige skaters zijn echt sukkels" is echt een waarheid als een koe. Gefeliciteerd, je hebt een koelkast gewonnen.
"Sommige skaters zijn echt sukkels" is echt een waarheid als een koe. Gefeliciteerd, je hebt een koelkast gewonnen.

Nou vraag ik me af wie er de echte sukkel is.
Beter was je gewoon gebleven in plaats van hier als een klein kind te roepen dat skaters sukkels zijn. Ga volgende keer lekker bij je moeder uithuilen ofzo...
Beter was je gewoon gebleven in plaats van hier als een klein kind te roepen dat skaters sukkels zijn. Ga volgende keer lekker bij je moeder uithuilen ofzo...
ik snap niet dat het wat met skaters te maken heeft, als het ""gewooners"" geweest waren waren dat dan ook sukkels?

Had beter kunnen door biken naar mijn idee, bmx ers zijn toch ook geen skaters, en die mogen er wel komen

Maar bmx-ers zijn ook niet geliefd op skateparken volgens mij. Dat komt denk ik doordat sommigen niet zo letten op de skateboarders en de inliners enzo, en als dr dan zon skatertje tegen jouw aanrijdt doet hem dat meer pijn als dat het jouw doet meestal, en daardoor zijn (bmx)fietsen niet zo gewenst op skateparken.
En wat ok natuurlijk vaak gebeurt is van die kleine gastjes die met hun giant boulder voor school even over de baan heen crossen met als gevolg allemaal blubber op de baan, en dat vinden die skatertjes ook niet leuk, em daar krijg jij op je urban-mtb ook weer de schuld van.
Misschien moet je gewoon naar dat skatepark gaan als hun er niet zijn, (sóchtends ofzo) hebben zij geen last van jou en jij niet van hun
En wat ok natuurlijk vaak gebeurt is van die kleine gastjes die met hun giant boulder voor school even over de baan heen crossen met als gevolg allemaal blubber op de baan, en dat vinden die skatertjes ook niet leuk, em daar krijg jij op je urban-mtb ook weer de schuld van.
Misschien moet je gewoon naar dat skatepark gaan als hun er niet zijn, (sóchtends ofzo) hebben zij geen last van jou en jij niet van hun
nou , ik doe bmx en vaak zie ik boze gezichten als ik aan kom rijden met een bmx hier . Maar als je dan ook maar 1 grote trick doe. Dan vinden ze het allemaal cool. En gaan ze je gelijk helemaal uit vragen. En vinden ze het tof dat je op dat baantje aan het rijden bent.
Dus misschien dat een tip ofzo, maar alle respect voor skaters hoor . ik bedoel jij hebt wel een 26"" en een zware letoy
Dus misschien dat een tip ofzo, maar alle respect voor skaters hoor . ik bedoel jij hebt wel een 26"" en een zware letoy
je kunt het ze tog niet kwalijk nemen dat ze het verschil tussen een 26" letoy en een boulder ofzo niet zien. een bmx is een ander verhaal denk ik
-
ja precies. en psytex, wat ga je nu doen? dit topic uitprinten en aan die skaters laten zien hoe wij erover denken?
Ach man ik kom ook massaal bij het skateplekje bij ons.... Nooit wat horen zeiken (komt misschien door onze stunts :P just kidding ;D)
Maar als ze moeilijk laat ik me wegjagen.... Het zijn die skaters die niet normaal kunnen rijden (bij ons dan)...
Maar als ze moeilijk laat ik me wegjagen.... Het zijn die skaters die niet normaal kunnen rijden (bij ons dan)...
Terrible_One schreef:
psytex
He mister, u got the wrong guy

Wel een goede tip trouwens, topics uitprinten!
Terrible_One schreef:
ja precies. en psytex, wat ga je nu doen? dit topic uitprinten en aan die skaters laten zien hoe wij erover denken?
nee zeggen dat we JOU kennen
Je bent zeker skater?????/
Ik moest gewoon mijn ei kwijtRuut schreef: Maar wat wil je nu bereiken met dit topic dan?
"Sommige skaters zijn echt sukkels" is echt een waarheid als een koe. Gefeliciteerd, je hebt een koelkast gewonnen.![]()
En ik zeg toch SOMMIGE ,
Ik kom er al een tijdje bij dat parkje hier in Roo$endaal , en de meesten hebben er geen problemen mee dat ik daar rondcross.
Ik ga wel is mee met een paar van die gasten hier een beetje jumpen van trapjes enz.
Hun een ollie ik een bunnyhop snap je .
Alleen die 2 gasten van gister dan , waren trouwens ook de 1igste met inline skate"s .
Niet dat dat iets wil zeggen hoor , maar is wel weer typisch zeg maar !!
Wees blij dat je geen kogel door je kop hebt gehad :-* :"(
surfstad schreef:
Wees blij dat je geen kogel door je kop hebt gehad :-* :"(
Gelijk heb je, kan zo maar gebeuren

I know
Ze zijn helemaal gek geworden tegenwoordig , vroeger was het gewoon met je vuisten. Maar tegenwwordig :"( Diep triest
Daarom ben ik gister ook maar op mijn gemak weggegaan , kan daar wel een hoop stennis gaan lopen schoppen , maar ik weet niet met wie hun waren .
Straks krijg je in 1 x een hele groep achter je aan .
Peace

Daarom ben ik gister ook maar op mijn gemak weggegaan , kan daar wel een hoop stennis gaan lopen schoppen , maar ik weet niet met wie hun waren .
Straks krijg je in 1 x een hele groep achter je aan .
Peace
-
Ooooooooooooh, het waren inline skaters. Dat is dan gelijk een heel ander verhaal. Die gasten moet je gelijk je tandwiel in hun voorhoofd zetten.
Volgens mij straal je niet genoeg gezag uit ;D
bij ons hebben de skaters niets tegen ons het enige wat ze doen is blowen en de funbox in de fik stekenen dan springen wij eroverheen

Ik hoorde gisteren van andere skaters ( 15 t/m 18 jaar), dat die 2 gozers die zo moeilijk tegen mij deden( 20 & 21jaar)vorige week , meestal ook moeilijk tegen jongere gastjes doen.Want de baan is van hun , en dan moeten die jongeren opflikkeren anders slaan ze hun , zeiden ze !!
Ik ga toch is een keer terug daar naar toe , want als hun denken daar de big bro , uit te gaan hangen . Ben je bij mij verkeerd.
Iedereen komt daar om fun te hebben en dat mag niet zo verneukd worden door 2 eikels daaro.
Ik ga toch is een keer terug daar naar toe , want als hun denken daar de big bro , uit te gaan hangen . Ben je bij mij verkeerd.
Iedereen komt daar om fun te hebben en dat mag niet zo verneukd worden door 2 eikels daaro.
PsYkO schreef:
Had dat dan gelijk gedaan held.... tsk tsk tsk, de jeugd van tegenwoordig..
Erikje