Re:Waar gaat Pinkpop naartoe?
Moderator:Beheerders
Vandaag in de krant:
"Tiesto op Pinkpop"
"Sugababes gaan voor Pinkpop"
Mijn vraag/stelling:
Ben ik de enigste die vind dat Jan Smeets teveel andere artiesten aantrekt om zoveel mogelijk bezoekers aan te trekken?
"Vroeger" was het zo dat je naar Pinkpop ging voor de meer alternatieve muziek, nu heb ik steeds meer het idee dat pinkpop een "normaal" 3daags feest begint te worden.
Niet dat er iets mis mee is dat tiesto of sugababes daar gaan spelen, maar ik vind het niet in de stijl van Pinkpop passen.
Geef je mening!
"Tiesto op Pinkpop"
"Sugababes gaan voor Pinkpop"
Mijn vraag/stelling:
Ben ik de enigste die vind dat Jan Smeets teveel andere artiesten aantrekt om zoveel mogelijk bezoekers aan te trekken?
"Vroeger" was het zo dat je naar Pinkpop ging voor de meer alternatieve muziek, nu heb ik steeds meer het idee dat pinkpop een "normaal" 3daags feest begint te worden.
Niet dat er iets mis mee is dat tiesto of sugababes daar gaan spelen, maar ik vind het niet in de stijl van Pinkpop passen.
Geef je mening!
Mijn mening:
Pinkpop is een commerciele instelling en moet dus mensen trekken, dat lukt niet met alleen Peter Pan Speedrock (daarvoor komt alleen de vaste Eindhoven rockcity afvaardiging), maar met grote namen... Dit zijn vanzelfsprekend popbands en aangezien r&b en techno/trance/dance/hoe-heet-het-tegenwoordig? in is... logisch vervolg...
Tiesto, tsja, mij kan het niks boeien, maar ik heb wel respect voor wat ie doet en bereikt!
Sugababes en andere R&B acts..: een mooie gelegenheid om uit te slapen of extra vroeg je tentje in te kruipen
Voor het alternatieve moet je toch naar Lowlands (hoewel dat sinds 2 jaar ook enorm richting pop aan het gaan is)
Pinkpop is een commerciele instelling en moet dus mensen trekken, dat lukt niet met alleen Peter Pan Speedrock (daarvoor komt alleen de vaste Eindhoven rockcity afvaardiging), maar met grote namen... Dit zijn vanzelfsprekend popbands en aangezien r&b en techno/trance/dance/hoe-heet-het-tegenwoordig? in is... logisch vervolg...
Tiesto, tsja, mij kan het niks boeien, maar ik heb wel respect voor wat ie doet en bereikt!
Sugababes en andere R&B acts..: een mooie gelegenheid om uit te slapen of extra vroeg je tentje in te kruipen

Voor het alternatieve moet je toch naar Lowlands (hoewel dat sinds 2 jaar ook enorm richting pop aan het gaan is)
Begrijp mij goed, ik vind tiesto zeer zeker goed, sugababes ook, maar ik vind gewoon dat de standaardwaarde van Pinkpop zwaar wordt verkl**t.
Ik was toch al niet van plan om te gaan, want ik ben nog niet eens begonnen over de prijs ervan... ::)
Ik was toch al niet van plan om te gaan, want ik ben nog niet eens begonnen over de prijs ervan... ::)
Helemaal met je eens DN Helle, daarom ga ik dit jaar maar niet en spaar me het geld. Vond het vorig jaar ook al erg duur, was alleen de maandag gegaan €64,- en dan drink je daar nog vanalles, dus reken maar op €100,- voor 1 dag. Vind het een beetje te duur gaan worden. Ben benieuwd wat dit jaar de prijzen zijn.
Ook gelezen in de krant, dacht eerst dat het een grapje was, sugababes op pinkpop ::)
Was al niet van plan om dit jaar te gaan, maar met zulke optredens zou ik zeker niet heen gaan. de rest van de line up is ook niet echt noemens waardig.
Laat pinkpop lekker een "alternatief" festival blijven, voor trance en meer van die rommel kun je net zo goed naar sensation of wat dan ook gaan ja.
Was al niet van plan om dit jaar te gaan, maar met zulke optredens zou ik zeker niet heen gaan. de rest van de line up is ook niet echt noemens waardig.
Laat pinkpop lekker een "alternatief" festival blijven, voor trance en meer van die rommel kun je net zo goed naar sensation of wat dan ook gaan ja.
Als je kijkt wat Tiesto (Sorry, Het management van Tiesto) in het gelredome al vroeg, zie ik die prijs van Pinkpop dadelijk vliegen...
Daarbij ook nog de Sugababes, die ook nog wel eens wat willen vragen...
Pfoei...
Daarbij ook nog de Sugababes, die ook nog wel eens wat willen vragen...
Pfoei...

Pinkpop gaat gewoon lowlands achter na. Want lowlands was ooit een leuk festival met een relaxte sfeer, en is nu verandert in een commercieele veel te duur festival met een slechte sfeer, veel te veel "juppen" en veel te veel namen zoals o.a. tiesto. Wat is er gebeurd met dat eens zo leuke festival met leuke nieuwe onbekende bandjes, bbq-en bij je camping-buren, en zonder het getrek gedring en geduw in de rij.
-
- Forumbeheerder
ben geen pinkpopfan
wél vroeger wat via tv meegekeken
maar nu zou ik gaan voor the roots en the modderfukking PIXIES alleen al!
tenzij we in T zitten dat WE
katze, mijn tent komt in je tuin kerel!
wél vroeger wat via tv meegekeken
maar nu zou ik gaan voor the roots en the modderfukking PIXIES alleen al!
tenzij we in T zitten dat WE
katze, mijn tent komt in je tuin kerel!
Iedereen is welkom en inderdaad als ik dan niet ergens anders zit dan wil ik wel wat regelen om een enduro street, klooi xc, freeride dagje met achtergrondmuziek te regelen.

De prijzen op Pinkpop (ook de broodnodige consumpties) blijven gelijk aan die van vorig jaar.
De Sugar dames schenen vorig jaar op Glastenbroury wel de grote verrassing te zijn. Persoonlijk houd ik ook meer van een beste pot herrie maar ja.. we zullen wel zien!
Feest wordt het sowieso!
De Sugar dames schenen vorig jaar op Glastenbroury wel de grote verrassing te zijn. Persoonlijk houd ik ook meer van een beste pot herrie maar ja.. we zullen wel zien!
Feest wordt het sowieso!
k@tze schreef:
Iedereen is welkom en inderdaad als ik dan niet ergens anders zit dan wil ik wel wat regelen om een enduro street, klooi xc, freeride dagje met achtergrondmuziek te regelen.![]()
Dat zou wel wat zijn jah....
Ach ja pop, alternatief, metal, hiphop, techno, van mij mag het allemaal, graag nog wat country en jazz d"r bij, en met wat dancehall maak je het voor mij helemaal een feest.
En na jaren ervaring in festival bezoek, ben ik er al lang achter dat waneer er 60 acts op een dag op het programma staan je er toch maar 4 of 5 kan zien(als je aleen bent 10 of 11). Dus dan maakt het mij niet uit dat op het ene podium N-E-R-D staat en op het andere Kane, mij keuze is snel gemaakt.
Bovendien heeft Pinkpop altijd een paar acts als grote publiekstrekkers. En, "if for nothing else" zorgen die tenmisnte voor het nodige spektakel. Denk Underword een paar jaar geleden.
Tiesto is niet mijn favoriete vorm van Dance-muziek, maar op Lowlands twee jaar geleden was het toch wel enorm VET!!
Sugababes? cool, doe mij maar Britney op Pinkpop, i"ll be there.
En na jaren ervaring in festival bezoek, ben ik er al lang achter dat waneer er 60 acts op een dag op het programma staan je er toch maar 4 of 5 kan zien(als je aleen bent 10 of 11). Dus dan maakt het mij niet uit dat op het ene podium N-E-R-D staat en op het andere Kane, mij keuze is snel gemaakt.
Bovendien heeft Pinkpop altijd een paar acts als grote publiekstrekkers. En, "if for nothing else" zorgen die tenmisnte voor het nodige spektakel. Denk Underword een paar jaar geleden.
Tiesto is niet mijn favoriete vorm van Dance-muziek, maar op Lowlands twee jaar geleden was het toch wel enorm VET!!
Sugababes? cool, doe mij maar Britney op Pinkpop, i"ll be there.
Zekern zodat je kan gapen naar die tetten van d"r. Moet wel zeggen dat de sugababes niet echt op hun plaats zijn bij Pinkpop. Beter heb je N.E.R.D. die lui roeleren zwaar vind ik. En Kane zit ik niet op te wachten vind Dinant een zeikerd en verwend nest. He en Metallica waar gaan die heen dan? Torhout? of Pinkpop? Die lui zijn weer terug bij de Roots en daarom hou ik van ze(hahhahaha)

Hoe zit het met Dynamo of Rock am Ring?
Vind alles best, maar:
-Anouk moet thuis blijven, die hebben we de laatste 10-20 jaar wel genoeg gehoord op PP.
-Tiësto moet wel vettige Terror gaan draaien, zodat ik vet kan stoempen
-de volgende bands moeten verder aanwezig zijn: The White Stripes, Queens of the Stoneage, The White Stripes, Red Hot Chili Peppers, The White Stripes, R.E.M en The White Stripes.
-iemand moet me geld geven
Ik blijf dus maar weg.
Verder vraag ik me af wie er speciaal voor de Sugababes naar PP komen ????! Lijkt me dat ze überhaupt geen fans hebben die zonder begeleiding van een meerderjarige het terrein op mogen
-Anouk moet thuis blijven, die hebben we de laatste 10-20 jaar wel genoeg gehoord op PP.
-Tiësto moet wel vettige Terror gaan draaien, zodat ik vet kan stoempen
-de volgende bands moeten verder aanwezig zijn: The White Stripes, Queens of the Stoneage, The White Stripes, Red Hot Chili Peppers, The White Stripes, R.E.M en The White Stripes.
-iemand moet me geld geven
Ik blijf dus maar weg.

Verder vraag ik me af wie er speciaal voor de Sugababes naar PP komen ????! Lijkt me dat ze überhaupt geen fans hebben die zonder begeleiding van een meerderjarige het terrein op mogen

Me like sugababes, sugababes not bad. ;D
k@tze schreef:
Hoe zit het met Dynamo of Rock am Ring?
Dynamo gaat heel misschien door hoorde ik, of anders misschien wel net zoals vorig jaar onder de naam van Fields off Rock.
Als het door gaat in ieder geval van de partij ;D
ahum.. Tiësto... sponsored by TMF... ahum...
Landgraaf???
- Arnetteman
Tja....Pinkpop, ben zelf 2 keer geweest in 2000 en 2001.
Toen waren er nog grote namen.
2000 o.a. Korn, Pearl Jam, Bush, Counting Crows en megasuccesafsluiter Moby.
Ok er waren toen ook wel namen waarvan je zoiets had....wat moeten die daar nou....zoals die vent met zijn grote skioakley...Def Reimz....tsjjj, nee dat kan echt niet en dat heeft ie geweten ook. Tering, wat kreeg die vent een hoop schijtpapier naar zijn hoofd gesmeten, daar kon ie een jaarlang zijn reet mee afvegen.
En ik dacht dat Outkast ook niets was maar dat was wel zwaar OK.
En dan 2001 met Pearl Jam en Limp Bizkit en ook supergoeie afsluiter Radiohead.
Jaja, ik heb daar al heel wat grote namen gezien die perfect op Pinkpop thuishoren.
Maar de Sugababes en Tiësto? kom op hee, het is toch geen TMF awards.....
Begrijp best dat er wat centjes in het laatje moeten komen omdat ze een paar niet uitverkochte PP"s hebben georganiseerd maar ze wijken nu wel heel erg af van de klassieke line-up. En daarmee bedoel ik het rockgenre. Daar is pinkpop toch uiteindelijk groot mee geworden.
Nee, die festivals hoeft voor mij niet meer zo. Lowlands ben ik 1 keer geweest, ook erg gaaf maar het wordt allemaal zo teringduur tegenwoordig.
Nee, geef mij maar de losse concerten, dan weet je tenminste wat je krijgt.
a.s. zondag naar The Gathering in Groningen en 23 mei naar Incubus in Ahoy.
Anyway, dit was mijn mening, doe er wat mee en anders maar niet.
De groetsels,
Arnetteman
Toen waren er nog grote namen.
2000 o.a. Korn, Pearl Jam, Bush, Counting Crows en megasuccesafsluiter Moby.
Ok er waren toen ook wel namen waarvan je zoiets had....wat moeten die daar nou....zoals die vent met zijn grote skioakley...Def Reimz....tsjjj, nee dat kan echt niet en dat heeft ie geweten ook. Tering, wat kreeg die vent een hoop schijtpapier naar zijn hoofd gesmeten, daar kon ie een jaarlang zijn reet mee afvegen.
En ik dacht dat Outkast ook niets was maar dat was wel zwaar OK.
En dan 2001 met Pearl Jam en Limp Bizkit en ook supergoeie afsluiter Radiohead.
Jaja, ik heb daar al heel wat grote namen gezien die perfect op Pinkpop thuishoren.
Maar de Sugababes en Tiësto? kom op hee, het is toch geen TMF awards.....
Begrijp best dat er wat centjes in het laatje moeten komen omdat ze een paar niet uitverkochte PP"s hebben georganiseerd maar ze wijken nu wel heel erg af van de klassieke line-up. En daarmee bedoel ik het rockgenre. Daar is pinkpop toch uiteindelijk groot mee geworden.
Nee, die festivals hoeft voor mij niet meer zo. Lowlands ben ik 1 keer geweest, ook erg gaaf maar het wordt allemaal zo teringduur tegenwoordig.
Nee, geef mij maar de losse concerten, dan weet je tenminste wat je krijgt.
a.s. zondag naar The Gathering in Groningen en 23 mei naar Incubus in Ahoy.
Anyway, dit was mijn mening, doe er wat mee en anders maar niet.
De groetsels,
Arnetteman
Limp Bizkit was echt de poep!!
En alles festivals gaan idd naar de klote door de commercie, maar dat geld voor alles in deze verdorven wereld...
/sevillaugh ;D
En alles festivals gaan idd naar de klote door de commercie, maar dat geld voor alles in deze verdorven wereld...

/sevillaugh ;D
Voorzichtige conclusie:
Pinkpop wijkt (net als andere festivals) teveel van de oude lijn af om geld binnen te slepen.
Zonde.
Zo verliezen ze (denk ik) veeel bezoekers...
Pinkpop wijkt (net als andere festivals) teveel van de oude lijn af om geld binnen te slepen.
Zonde.
Dn Helle schreef:
Voorzichtige conclusie:
Zonde.
en krijgen ze er weer net zo veel voor terug...
-
het gaat alleen maar om het geld...het is helaas zo...
Dancevalley vroeger zwaar oke.. ik ben daar de eerste zeven jaar naar toe geweest... nu gewoon kut
en ik denk dat voor alle festivals zo is...
liever een slechte act die veel publiek trekt zoals t(r)iesto......
dan een onbekende naam..
mzll
Dancevalley vroeger zwaar oke.. ik ben daar de eerste zeven jaar naar toe geweest... nu gewoon kut
en ik denk dat voor alle festivals zo is...
liever een slechte act die veel publiek trekt zoals t(r)iesto......
dan een onbekende naam..
mzll