sleutelen
Moderator:Beheerders
Re:sleutelen
Hey,
Heb een beugel aan de muur gemaakt,kun je voor €15 kopen bij je LBS.
Kan de fiets links om maar ook rechts om ophangen.
Werkt voor mij prima ook voor afstellen van bv derailleur. ;D
Gr Lexus.
Heb een beugel aan de muur gemaakt,kun je voor €15 kopen bij je LBS.
Kan de fiets links om maar ook rechts om ophangen.
Werkt voor mij prima ook voor afstellen van bv derailleur. ;D
Gr Lexus.
Een paar slagpluggen in je plafond, touwen eraan met een paar haken en klaar. Nog geen 10 euro.
- Xircuit
- Contacteer:
juist, dat werkt prima, een standaard is natuurlijk verplaatsbaar, de vraag is of je dat ooit gebruikt.
gewoon op zn kop zetten die bak. 0,00 euro
Nadeel van ophangen aan touwen en een haak, is dat je fiets blijft slingeren...
Ik geef de voorkeur aan een standaard die bijv aan de zadelpen geklemd wordt.
Groeten
Ik geef de voorkeur aan een standaard die bijv aan de zadelpen geklemd wordt.
Groeten
op de kop kan, mar niet met hydraulische schijfremmen, loopt de lucht in de leiding. Maar vind het zelf ook niet fijn.
Heb twee haken, wel elk apart bevestigen in het plafond ander sblijft je fiets maar draaien.
Heb twee haken, wel elk apart bevestigen in het plafond ander sblijft je fiets maar draaien.
ZAG schreef:
op de kop kan, mar niet met hydraulische schijfremmen, loopt de lucht in de leiding.
op de kop is inderdaad geen optie want heb hydr schijfremmen.
denk dat ik dan maar eens zal proberen met 2haken.
gebruiken jullie kettingen of een speciaal touw ofzo?
nooit problemen mee gehad.ZAG schreef:
op de kop kan, mar niet met hydraulische schijfremmen, loopt de lucht in de leiding. Maar vind het zelf ook niet fijn.
Haken vindt ik de beste oplossing, kun je tenminste goed om je bike heen lopen, en bijkomen.
kheb overlaatst een fietsstandaardding gekocht van tackx,
is echt helemaal niet duur ( kdenk zo een 60 euro).
Zo n ding kan je levenslang gebruiken en is heel praktisch om je bike te kuisen
is echt helemaal niet duur ( kdenk zo een 60 euro).
Zo n ding kan je levenslang gebruiken en is heel praktisch om je bike te kuisen

Werk zelf ook met een Tacx standaard is in te vouwen en superstabiel.
Prijzen verschillen dus wel even rondkijken! Bij de Winter in Arnhem zitten ze rond de € 60,-
Prijzen verschillen dus wel even rondkijken! Bij de Winter in Arnhem zitten ze rond de € 60,-
kheb ook gewoon een takx standaardje gekocht overlaatst voor 65 euro.
Zoiets koop je voor je leven...
Zoiets koop je voor je leven...
HE HALLO
Op marktplatz een echte ouwerwetse fiets lift gekocht zoeen met staal kabels en haken voor om je stuur en onder je zadel luchtslang op de compressor en hijsen die fiets
Ik begrijp nu waarom die LBSérs allemaal van die dingen hebben hangen " ZE ZIJN HANDIG "
Greetzzz
Angel
Op marktplatz een echte ouwerwetse fiets lift gekocht zoeen met staal kabels en haken voor om je stuur en onder je zadel luchtslang op de compressor en hijsen die fiets
Ik begrijp nu waarom die LBSérs allemaal van die dingen hebben hangen " ZE ZIJN HANDIG "
Greetzzz

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
angel schreef:
HE HALLO
GreetzzzAngel
![]()
Naast dat ze handig zijn, probeer maar"s een gewone stadfiets met 7sp nexus naaf en de hele meuk met hand op te tillen etc..
dat lukt 2 keer..
ARBO wetgeving

Rinse
Eentje die ook mooi oogt is ook wel belangrijk:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=153790
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=153790

JO JO
Hij ziet er ook niet zo zwaar uit ..............??
8)Angel
RINSE
Ja dat sissende geliud en dan die brute kracht die vrij komt als die een bike tilt man man da"s bijna g***l
8)ngel
Hij ziet er ook niet zo zwaar uit ..............??
8)Angel

RINSE
Ja dat sissende geliud en dan die brute kracht die vrij komt als die een bike tilt man man da"s bijna g***l
8)ngel

Hmm ik heb em gewoon met 2 sjorbanden aan het plafond hangen, werkt goed (maar schommelt wel soms)
hep ee soort balk aan me plafond,daar hang ik altijd de voorkant van.m"n zadel overheen.sneller kan niet.
angel schreef:
HE HALLO
GreetzzzAngel
![]()
probeer jij maar eens een sparta met in de haken op de hangen zonder de dingen
TmFToM schreef:
[angel schreef:
HE HALLO
GreetzzzAngel
![]()
probeer jij maar eens een sparta met in de haken op de hangen zonder de dingen
Mietje... :-*
Rinse Appelstroop schreef:
Naast dat ze handig zijn, probeer maar"s een gewone stadfiets met 7sp nexus naaf en de hele meuk met hand op te tillen etc..
dat lukt 2 keer..
ARBO wetgeving![]()
Dit werkt ook mooi.....

das een scooter.......

Duh, maar wel mét dikke banden! ;D Werkt ook voor bikes, probeer eens een DH bike van +/- 20 kg aan haken in je plafond te hangen... niet echt comfy
Erikje
Erikje
Als ik zo kijk heb je toch een aardig stuk metaal tussen jezelf en de fiets (scooter :P).
Ik weet niet of dit ook echt comfy is... Ik zou eerder gaan voor zo"n fietsemakersysteem. Zal evenveel kosten...
Ik weet niet of dit ook echt comfy is... Ik zou eerder gaan voor zo"n fietsemakersysteem. Zal evenveel kosten...