Velgen van Crossmax
Moderator:Beheerders
-
Zijn de velgen van Crossmaxen los te bestellen als ze versleten zijn? en wat kosten ze?
-
Re:Velgen van Crossmax
JA, DUUR!
Qua financieel geld dan he?
-
Anderhalf jaar geleden koste mij dat 130 euro, je wiel moet dan opgestuurd worden door een erkende dealer en dan zet de importeur er een nieuwe velg in.
Ze sturen dus geen velg naar je toe, ik heb hem toen zelf naar de codagex gebracht (zit in dessel (BE)) en dat scheelde toen een week.
Ze sturen dus geen velg naar je toe, ik heb hem toen zelf naar de codagex gebracht (zit in dessel (BE)) en dat scheelde toen een week.
-
oke maar duurt het lang tot dat je velgrand weg is ??? Want ik zit nog te twijvelen dussen de disc versie of de V-brake versie, maar als v-brake wel mee valt kwa slijten, dan neem ik die.

Bij MBS bestellen ze gewoon een nieuwe velg en dan zert Gerard hem er zelf op. Dat scheelt ook een paar weken. Bovendien is Gerard een wizzard met wielen

zonoskar schreef:
Bij MBS bestellen ze gewoon een nieuwe velg en dan zert Gerard hem er zelf op. Dat scheelt ook een paar weken. Bovendien is Gerard een wizzard met wielen![]()
Handige info!
Maar waar zit Gerard/MBS?
www.moniquesbikeshop.nl in Eindhoven dus.