S-tec
Moderators:JJ, Beheerders
-
- Contacteer:
Eff een vraagje over s-tec.. kwilde misschien binnenkort een keer gaan kijken bij s-tec. kweet geen datum ofzo. maar iig als je daar komt, die fietsen die ze aanbieden hebben ze die allemaal (of iig de meeste) zo op voorraad kant en klaar staan? of dat niet?
THNKS !FREAK!
THNKS !FREAK!
-
- Contacteer:
Re:S-tec
Mooi dat wilde k eff weten!
THNKSSSSSSS!

pokkeveel fietsen in die schuur...
Er zijn volgens mij op nog geen enkel fietsfestival of ander evenement zoveel Rotwilds bijeen gezien, en hier staan ze dan nog gewoon allemaal te koop.
Puike shop.
(Nu moet je wel niet denken dat ze alleen Rotwild"s hebben staan)
Er zijn volgens mij op nog geen enkel fietsfestival of ander evenement zoveel Rotwilds bijeen gezien, en hier staan ze dan nog gewoon allemaal te koop.
Puike shop.
(Nu moet je wel niet denken dat ze alleen Rotwild"s hebben staan)
Als je naar s-tec gaat neem dan contant geld mee.Ik kon max 1500Eurie met de betaalautomaat betalen.Het gaat in duitsland allemaal veel moeilijker. Bij de plaatselijke bank wou het ook al niet lukken.Uiteindelijk naar nederland op en neer gereden om geld te halen.Maar de winkel is een absolute aanrader.Je gaat echt geen fiets meer in nederland kopen.
HOME schreef:
Als je naar s-tec gaat neem dan contant geld mee.Ik kon max 1500Eurie met de betaalautomaat betalen.Het gaat in duitsland allemaal veel moeilijker. Bij de plaatselijke bank wou het ook al niet lukken.Uiteindelijk naar nederland op en neer gereden om geld te halen.Maar de winkel is een absolute aanrader.Je gaat echt geen fiets meer in nederland kopen.
Inderdaad, goed punt! Ik kan daar nooit pinnen met mijn postbank pinpas (werkt wel bij Rose bv) terwijl mijn vriendins bankpas wel werkt (wat een vrouw!). Moet altijd cash, veel cash...meenemen.
-
ABN Amro is dacht ik de enige bankpas die het er doet. En als je een fiets koopt is het zowizo handig om het bedrag contant mee te nemen.