Iron Horse, ...
Moderators:JJ, Beheerders
Re:Wat vinden jullie van ...
Best wel stoer (voor ons een heel exotisch merk) en heel betaalbaar in de states
plannen Pat???
plannen Pat???
oooehhh, aaahhhhh, waauuuwwww, hebbehhhh.
Maar dan eigenlijk alleen de DH FR en DS fietsjes. De rest lijkt me niks.
Ziet er zeer goed uit
-
zonoskar schreef:
oooehhh, aaahhhhh, waauuuwwww, hebbehhhh.
Helemaal mee eens. De DH, FR en DS zijn supervet, maar de rest vind ik maar lelijk.
heb ik u op iedeeën gebracht... ;D
-
- Contacteer:
plannen Pat???
Altijd
Altijd

-
- Contacteer:

Al spreken de Hollowpoint modellen mij ook wel aan.

Al spreken de Hollowpoint modellen mij ook wel aan.
-
- Contacteer:
heb ik u op iedeeën gebracht... ;D
Jij bent idd wel weer de f*cking aanleiding, jah ;D
De DH"s en de FR"s spraken mij direkt aan en op het 1ste zicht is de pricing (fietsen en frame kits) best aantrekkelijk en dan begint Pat"s verbeelding weer te werken, hé ;D
Jij bent idd wel weer de f*cking aanleiding, jah ;D
De DH"s en de FR"s spraken mij direkt aan en op het 1ste zicht is de pricing (fietsen en frame kits) best aantrekkelijk en dan begint Pat"s verbeelding weer te werken, hé ;D
Word tijd dat die dingen eindelijk eens in de buurt verkrijgbaar worden.
Dit zijn super frames en "t spijtige was dat je"r nooit een in de benelux kon aanschaffen
Pat de europesche verdeler van Ironwhore"s!
Dat word vervroegd met pensioen ;D
Probleem met Iron Horse is hun prijs politiek in de states : koop de laatste MBA maar eens en U get the picture.
ALs je dan als Belgische verkoper een fiets (bvb de dh-fiets) wilt verkopen en je vraagt dan daar "maar" 5000 euro voor (wat niet veel is voor die fiets), probeer dan maar eens aan de klant uit te leggen waarom diezelfde fiets maar 1900 euro kost in de states.
En trust me, diegene die zo een fiets kopen, kopen meestal ook amerikaanse tijdschriften.
Opgelet : Iron Horse zijn super fietsies, dus daar geen probleem mee.
Contacteer volgende persoon als je de invoerder wilt "spelen" :
Sean Gregg
seang@ironhorsebikes.com
Hij zoekt desperately achter invoerders voor Vast Europa.
ALs je dan als Belgische verkoper een fiets (bvb de dh-fiets) wilt verkopen en je vraagt dan daar "maar" 5000 euro voor (wat niet veel is voor die fiets), probeer dan maar eens aan de klant uit te leggen waarom diezelfde fiets maar 1900 euro kost in de states.
En trust me, diegene die zo een fiets kopen, kopen meestal ook amerikaanse tijdschriften.
Sean Gregg
seang@ironhorsebikes.com
Houd er ook rekening mee dat de fietsen van Hill en Rennie, serieus gemodificeerd waren, en verre van standaard frames waren. Kwaliteit is niet het sterkste punt van IronHorse. Kijk maar eens goed naar de draaipunten en ophangingen...
-
- Contacteer:
Pat de europesche verdeler van Ironwhore"s!
Pensioen, pensioen?
Patman zal tussen de bikes sterven
!!!!!!
Pensioen, pensioen?
Patman zal tussen de bikes sterven

-
- Contacteer:
Probleem met Iron Horse is hun prijs politiek in de states : koop de laatste MBA maar eens en U get the picture.
Da"s idd. iets waar ik "ns verder op in moet gaan, want die voortdurende prijsoorlogen, daar wordt ik zo moe van, om het "ns met de woorden van kabouter lui te zeggen ;D
Een prijsverschil zal er altijd zijn (Europese produkten zijn ook vaak wat duurder in de States, dan hier): transport, invoerrechten, verschillend BTW-regime, ..., maar het moet idd. verantwoord blijven. "k Ontving gisteren de prijslijst en moet nog gaan rekenen, maar zo op het eerste gezicht zag het er niet slecht uit.
Bij komplete fietsen is de invoerheffing een serieuze kluif, maar voor frame kits valt dat nog wel mee.

Sean Gregg
seang@ironhorsebikes.com
Thx., Frank
Krijg idd. dat idee, ja.
Ikzelf zag ze niet op Eurobike, maar naar "t schijnt waren ze daar wel.
"k Praat nu met Thomas Trentanove en moet zeggen dat het leuk praten is met hem: enthousiast, snelle reply"s, ...
Da"s idd. iets waar ik "ns verder op in moet gaan, want die voortdurende prijsoorlogen, daar wordt ik zo moe van, om het "ns met de woorden van kabouter lui te zeggen ;D
Een prijsverschil zal er altijd zijn (Europese produkten zijn ook vaak wat duurder in de States, dan hier): transport, invoerrechten, verschillend BTW-regime, ..., maar het moet idd. verantwoord blijven. "k Ontving gisteren de prijslijst en moet nog gaan rekenen, maar zo op het eerste gezicht zag het er niet slecht uit.
Bij komplete fietsen is de invoerheffing een serieuze kluif, maar voor frame kits valt dat nog wel mee.

Sean Gregg
seang@ironhorsebikes.com
Thx., Frank

Krijg idd. dat idee, ja.
Ikzelf zag ze niet op Eurobike, maar naar "t schijnt waren ze daar wel.
"k Praat nu met Thomas Trentanove en moet zeggen dat het leuk praten is met hem: enthousiast, snelle reply"s, ...
-
- Contacteer:
Dit zijn super frames en "t spijtige was dat je"r nooit een in de benelux kon aanschaffen
Dat kan dus nu wel
!
Dealerstatus hebbek in elk geval al
.
Dat kan dus nu wel

Dealerstatus hebbek in elk geval al

Kijk eens naar die XC Hollowpoint frame
Da"s wel de meest logische plek om een demper aan te bevestigen NOT, bijna equidistant naar balhoofd en bracket. Maaja als het goed rijd.
Voor de rest ziet er allemaal mooi uit hoor, het echte dikke buizen werk zullen we maar zeggen.

Voor de rest ziet er allemaal mooi uit hoor, het echte dikke buizen werk zullen we maar zeggen.
-
- Contacteer:
Houd er ook rekening mee dat de fietsen van Hill en Rennie, serieus gemodificeerd waren, en verre van standaard frames waren.
Is dat niet bijna altijd zo, dan?
De seriefietsen zijn toch meestal afgeleiden van de wedstrijdmodellen, niet?
Is dat niet bijna altijd zo, dan?
De seriefietsen zijn toch meestal afgeleiden van de wedstrijdmodellen, niet?
-
- Contacteer:
Kijk eens naar die XC Hollowpoint frame
Da"s wel de meest logische plek om een demper aan te bevestigen NOT, bijna equidistant naar balhoofd en bracket. Maaja als het goed rijd.
Ja, het gaat er toch maar om of deze opstelling technische voordelen heeft, niet?
Looks tellen wel, maar ...
En zo kan men ook weer "n Camelbak verkopen

Ja, het gaat er toch maar om of deze opstelling technische voordelen heeft, niet?
Looks tellen wel, maar ...
En zo kan men ook weer "n Camelbak verkopen

i.v.m. de draaipunten. Als je naar de 2003 modellen kijkt is dat zeker zo.Mech schreef: Houd er ook rekening mee dat de fietsen van Hill en Rennie, serieus gemodificeerd waren, en verre van standaard frames waren. Kwaliteit is niet het sterkste punt van IronHorse. Kijk maar eens goed naar de draaipunten en ophangingen...
toch is dit één van de voornaamste verbeteringen voor de 2004 modellen.
bij de 2003 modellen zat het draaipunt op het frame gelast, nu is dat mee in de kader geïntegreerd. volgens de engineers van ironhorse hebben ze hun ondervindingen opgedaan tijdens seizoen 2003 overgebracht op de 2004 productie modellen. zoals stijvere achterkant, draaipunten en aangepaste geometrie.
in ieder geval. ik ben een zware liefhebber. ;D
-
- Contacteer:
volgens de engineers van ironhorse hebben ze hun ondervindingen opgedaan tijdens seizoen 2003 overgebracht op de 2004 productie modellen. zoals stijvere achterkant, draaipunten en aangepaste geometrie.
En zo gaat dat elk jaar opnieuw bij alle merken die vooruit willen
En met recht en rede, alleen: "k vind het precies zo snel al dat je aan vervanging van de Firebeast denkt ???
Niet da"k da erg vind hoor
;D
En zo gaat dat elk jaar opnieuw bij alle merken die vooruit willen

En met recht en rede, alleen: "k vind het precies zo snel al dat je aan vervanging van de Firebeast denkt ???
Niet da"k da erg vind hoor

de DH, FR modellen zijn idd wel graaf
maar vooral de DS-hardtails zijn mega vet (I love ht :-*)
werken die mannen samen met specialized (omdat er een link naar specialized op staat) of hebben ze gewoon het veersysteem gecopieerd?

maar vooral de DS-hardtails zijn mega vet (I love ht :-*)
werken die mannen samen met specialized (omdat er een link naar specialized op staat) of hebben ze gewoon het veersysteem gecopieerd?
-
Weet niet hoe de frames en geometry zijn, maar de onderdelen op die DH, FR en DS fietsen zijn iig heel goed en de fietsen zien er ook wel mooi uit.
Pat, er staan een paar artikels in "Dirt" die misschien wel interessant kunnen zijn voor u. Ik breng ze wel eens mee.
Als ik zo lees op mtbreview zijn de enigste 2 nadelen dat er enkel met 8-speed cassette kan gereden worden en dat er soms wat flex zit op het achtersteven (wat naar "t schijnt te verhelpen is door een 2004 link van e-thirteen te steken..)
Als ik zo lees op mtbreview zijn de enigste 2 nadelen dat er enkel met 8-speed cassette kan gereden worden en dat er soms wat flex zit op het achtersteven (wat naar "t schijnt te verhelpen is door een 2004 link van e-thirteen te steken..)