chat??
Moderator:Beheerders
Re:chat??
http://www.mirc.com/get.html
dit is een probeerversie voor 30 dagen
dan bij downloads holland zoeken, downloaden,
en dan deze gegevens invullen:
Chat server instellen
Start mIRC op. Je komt in het options scherm terecht. Eerst moet je wat gegevens over jezelf invullen, zoals je naam, je nick, een alternatieve nick en je e-mail adres. In principe kun je invullen wat je wilt.
Vervolgens moet je de server instellen. Klik Add om een nieuwe servergroup aan te maken. Vul het volgende in:
Description: Dirty Pages Chat.
IRC Server: irc.chatty.nl
Port(s): 6667
Group: Dirty Pages
Klik Add
Nu is de server die het kanaal #dirty-pages heeft ingesteld. Ga nu naar IRC -> Perform. Zet een vinkje bij On connect perform these commands. In het grote lege vak vul je in /join #dirty-pages.
Ga weer terug naar Options waar je de servers hebt ingesteld. Druk op connect to IRC server. Als het goed is, wordt er nu verbinding gemaakt met de server en kom je het kanaal #dirty-pages binnen. Nu kun je beginnen met chatten.
dit is een probeerversie voor 30 dagen
dan bij downloads holland zoeken, downloaden,
en dan deze gegevens invullen:
Chat server instellen
Start mIRC op. Je komt in het options scherm terecht. Eerst moet je wat gegevens over jezelf invullen, zoals je naam, je nick, een alternatieve nick en je e-mail adres. In principe kun je invullen wat je wilt.
Vervolgens moet je de server instellen. Klik Add om een nieuwe servergroup aan te maken. Vul het volgende in:
Description: Dirty Pages Chat.
IRC Server: irc.chatty.nl
Port(s): 6667
Group: Dirty Pages
Klik Add
Nu is de server die het kanaal #dirty-pages heeft ingesteld. Ga nu naar IRC -> Perform. Zet een vinkje bij On connect perform these commands. In het grote lege vak vul je in /join #dirty-pages.
Ga weer terug naar Options waar je de servers hebt ingesteld. Druk op connect to IRC server. Als het goed is, wordt er nu verbinding gemaakt met de server en kom je het kanaal #dirty-pages binnen. Nu kun je beginnen met chatten.
Als men nu eens de goeie raad van "zero" opneemt in het geheugen,
zal ik de rest van de vragen wel beantwoorden.
En de een persoon (dat je denkt )die er zit is geen persoon maar een "Bot"(door de pc gestuurd perso die je normaal nog kunt instellen zodat die zelfs tegen je kan praten-(maar dan moet je er al veel van kennen)-)
Ik zit in ieder geval(als ik ni moet werken-of iets belangrijks doen) elke dag op diene chat(onder dezelfde nick).
-camou-
maar SMS is ook minder interessant om met meerdere mensen tegelijk een klappeke te doenZERO schreef: Thanx,
enne het is mij ook gelukt om dit te doen, dus....
en msn is wel lekker makkelijk, maar hoe kom ik dan ooit aan jullie msn-adressen?
@camou: om hoelaat ben jij ongeveer on-line?
Joeeeee
Wel ik zit er meestal op when Zero er is.
Neen serieus ,meestal overdag (aangezien ik vanaf morgen de nachtshift heb-voor altijd).
Maar ik zit er 7/10 op.
Gewoon chance hebben joe know. ;D
Maar ik stel voor dat men vrienden/DP"ers en kennisen aanspoort om ermee op te zitten zodat er binnenkort altijd een paar mensen aanwezig zijn.
BIJ DEZE OOK EEN VRAAG AAN DE MODS. VAN DP OF ER GEEN MENSEN "OPER"
KUNNEN GEZET WORDEN ZODAT ER OOK TOPICS +AANPASSINGEN KUNNEN GEMAAKT WORDEN (WAARONDER EEN AANGEPASTE BOT).
Greetz
-camou-
Wel ik zit er meestal op when Zero er is.

Neen serieus ,meestal overdag (aangezien ik vanaf morgen de nachtshift heb-voor altijd).
Maar ik zit er 7/10 op.

Gewoon chance hebben joe know. ;D
Maar ik stel voor dat men vrienden/DP"ers en kennisen aanspoort om ermee op te zitten zodat er binnenkort altijd een paar mensen aanwezig zijn.
BIJ DEZE OOK EEN VRAAG AAN DE MODS. VAN DP OF ER GEEN MENSEN "OPER"
KUNNEN GEZET WORDEN ZODAT ER OOK TOPICS +AANPASSINGEN KUNNEN GEMAAKT WORDEN (WAARONDER EEN AANGEPASTE BOT).
Greetz
-camou-