kerst

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

BornAddicted
Re:kerst

Bericht door BornAddicted » vr dec 26, 2003 12:32 pm

bavaria in australie

jippieee

TumTum

Bericht door TumTum » vr dec 26, 2003 12:54 pm

Ik vind het anders een enorm fijne gedachte dat 2003 en n beetje jaar geleden onze here Christus werd geboren :D
Ik vind het anders een fijne gedacht dat 2003 jaar geleden onze Jesus C. dood ging

baquelappe

Bericht door baquelappe » vr dec 26, 2003 6:44 pm

Dude© schreef:
Ik haat kerst

waar komt deze passieve agressie vandaan? Misbruikt door je vader op kerstavond? :D
Waarom een een hekel aan kerst? Ik heb zelf een scheithekel aan geloof en al die blabla, maar kerst is best gezellig.

Hoewel het allemaal best gespeeld is, die avond dat men bij een komt om het zogenaamd "gezellig" te hebben is al een jaar vantevoren geplanned. Beetje nep op niet?

TumTum

Bericht door TumTum » vr dec 26, 2003 7:46 pm

ja psies, allemaal debiele onzin.

SexXxy Boy

Bericht door SexXxy Boy » vr dec 26, 2003 9:29 pm

Zooooo eindelijk 2e kerstavond !!!!

Kan vanavond al die kerstgedachten lekker dom van me afzuipen... werd ook tijd ook.

Kan geen hert, koe, kip of ander beest meer zien, ruiken of wat dan ook...
De eerste beste koe, kip of ander dom beest die ik in de kroeg tegenkom zal ik dan ook hoogst persoonlijk afslachten....

Oooh en voor de Bambi-fans; er zal nooit een deel II van de film komen want die heeft het gisteravond moeten ontgelden.

Sven

Bericht door Sven » vr dec 26, 2003 9:32 pm

Kerst= wel gezellig.
Tot 12 uur 1[sup]e[/sup] kerstdag.

Toen was ik het zat en zit me ram te vervelen.

Kheb zin in oud en nieuw. Lekker looooos!!

WhoCares

Bericht door WhoCares » vr dec 26, 2003 9:43 pm

Al die Goden/u] hier moeten toch wel van Kerst houden. ;) ;) ;) ;) ;)

Maar ben blij dat het toch weer bijna gedaan is , hopen dat het vanaond/vannacht niet te veel regent , lekker biken morgen in Neerkant en misschien zondag in Swalmen. ;D ;D

legion
Contacteer:

Bericht door legion » vr dec 26, 2003 11:13 pm

Kerst 2003:
Eerst m"n best doen om niet naar de kerk te hoeven maar voor de lieve vrede (die toen al ver te zoeken was) toch maar heen. Gaat er aan het eind van de dienst een oudere man vlak naast me bijna dood, toch blij dat ik dat niet gemist heb was wel even spannend.
Vervolgens 4 van de 854 gangen van de kerstlunch in een kwartier naar binnen proppen want kerst is dé werkdag van het jaar voor mij.
Volgende dag vergelijkbaar ritueel, alleen de kerk dit keer ingeruild voor een whiskey ontbijt en stressende zus en moeder omdat Bernard weer moest werken en het eten ruim op tijd klaar moest zijn. Dat lukte niet echt (nog een beetje zitten stoken, ik moest toch zo weg) voorgerecht naar binnen gestouwd, 2 coupletten vrede op aarde gezongen en weer off-2-work. Kerst was voor mij al nooit veel meer als een vreetfestijn met charme, als zelfs dat er niet meer van komt....
Nou ja, ik stem optie 1.

Frapp

Bericht door Frapp » zo dec 28, 2003 5:24 pm

TumTum schreef:
tssss, kerst, f*ck it ff hey, een beetje gezamenlijk gezellig doen omdat zogenaamd een belangrijk iemand 2000 f*cking jaar geleden geboren is ...who givesssss a damn!?

Of zoals Edward Norton het zei in 25th hour: f*ck JC! He got off easy! A day on the cross, a weekend in hell, and all the hallelujahs of the legioned angels for eternity! Try seven years in f*ckin" Otisville, Jay!

...fijne feestdagen 8)

gisteren op msn was je nog bezig hoe gezellig jullie het gehad hhebben enzoo, ;) :-*

Plaats reactie