Foto"s op Pinkbike.
Moderator:Beheerders
Wie zou mij kunnen helpen met foto"s op pinkbike te krijgen? Ik heb het een paar keer geprobeert maar krijg ze er niet op!
B.V.D Ad
B.V.D Ad
Re:Foto"s op Pinkbike.
Maybe dat je niet alle velden hebt ingevuld die nodig zijn....?
-
nix moeilijks aan ::) ::)
Gewoon opvolgen wat ze vragen, en zorgen dat je alle velden invult dan moet het willen.
-
MOET jpeg zijn. had ik de eerste keer ook niet door.

ik vind ut niet zo moeilijk as je gwoon int sgerm bij foto"s bent zie ju int midden submit staan komt lijst regels scroll ju naar onder staat der now submit voeg ju daar ju foto"s in duw ju weer op submit moetjuh die balkjuhs van naam en beschrijving enzo invullen en dan weer submit en dan worde zu derop geset maar bij groot aantal foto"s duurt ut lade van pagina naar pagina soms wat langer
mja suc 6 der meej
edit: mijN kop barst als ik jE berichteN moet lezeN kona-rider, verklaar mij EEns hoe dit komT. >:(
mja suc 6 der meej
edit: mijN kop barst als ik jE berichteN moet lezeN kona-rider, verklaar mij EEns hoe dit komT. >:(
alles invullen
-
kona-rider schreef:
ik vind ut niet zo moeilijk as je gwoon int sgerm bij foto"s bent zie ju int midden submit staan komt lijst regels scroll ju naar onder staat der now submit voeg ju daar ju foto"s in duw ju weer op submit moetjuh die balkjuhs van naam en beschrijving enzo invullen en dan weer submit en dan worde zu derop geset maar bij groot aantal foto"s duurt ut lade van pagina naar pagina soms wat langer
mja suc 6 der meej
ikkuuuh denk da ut kompt omdah hij denkt da tie op msn aan ut typuuh is ofzow ::)
-
ja of omdat hij een kona heeft.
Denk dat ze bij Pinkbike Ad de Rat wel gewoon dissen.
surfstad schreef:
Denk dat ze bij Pinkbike Ad de Rat wel gewoon dissen.
waarschijnlijk ;D ::)