nieuwe fully kiezen
Moderators:JJ, Beheerders
Zou voor de Kona gaan als ik jou was, is naar mijn mening stukken degelijker.
Zag in September ook nog een man in Todtnau naar beneden lopen met een scott met een gebroken schanierpunt, en wat ik moest gelofen was dat dat niet de eerste keer was dat er een scott niet heel beneden aankwam.
Zag in September ook nog een man in Todtnau naar beneden lopen met een scott met een gebroken schanierpunt, en wat ik moest gelofen was dat dat niet de eerste keer was dat er een scott niet heel beneden aankwam.
Re:nieuwe fully kiezen
T schreef:
[tsjaap! schreef:
http://www.inrace.no/2004/Terreng/TERRENG2004.htm
ik vind IN JOUW prijs categorie de essence s en de combi s een betere constructie hebben maar ja....
volgens ZERO:maarre misschien hebben jullie andere ideen. het is de bedoeling dat het een beetje een alleskunner is. grote drops, UA, FR, en moet ook nog een licht downhillbessie zijn. nou en dat zie ik dus wel in de stinky. Al is ie wel een beetje zwaar misschien voor UA.
Deze voorgestelde Commençals zijn niet bepaald de juiste keuze als daar rekening mee houdt...
hmm, das wel zo ja, maar is de pizza power dat wel dan?
ik vind die achtervering er zo kwetsbaar uit zien.
-
tsjaap! schreef:
[T schreef:
[tsjaap! schreef:
http://www.inrace.no/2004/Terreng/TERRENG2004.htm
ik vind IN JOUW prijs categorie de essence s en de combi s een betere constructie hebben maar ja....
volgens ZERO:maarre misschien hebben jullie andere ideen. het is de bedoeling dat het een beetje een alleskunner is. grote drops, UA, FR, en moet ook nog een licht downhillbessie zijn. nou en dat zie ik dus wel in de stinky. Al is ie wel een beetje zwaar misschien voor UA.
Deze voorgestelde Commençals zijn niet bepaald de juiste keuze als daar rekening mee houdt...
Als iemand van 130 kg (schoon aan de haak) de Pasta Power al ruim een jaar heel houdt dan zal het wel meevallen met die constructie
supernormal schreef:
[tsjaap! schreef:
[T schreef:
[
volgens ZERO:
Als iemand van 130 kg (schoon aan de haak) de Pasta Power al ruim een jaar heel houdt dan zal het wel meevallen met die constructie
ok, hoe weet je dat? vind jij de veerconstructie er niet wat minder sterk uitzien dan?
Ha je weet het nu he. Neem nu maar die Kona en verder klaar
jajaja, kona is cool en buiten een scott of een commerçal bestaan er geen geschikte bikes...
http://www.dirty-pages.net/links/bike_e ... anten.html
ga er een middagje voor zitten, kijken vergelijk, laat je niet door het eerste de beste leuk (kona) bekje imponeren, er is meer onder de zon!
ga er een middagje voor zitten, kijken vergelijk, laat je niet door het eerste de beste leuk (kona) bekje imponeren, er is meer onder de zon!
"buiten een scott of een commerçal bestaan er geen geschikte bikes" = voor zijn doel of wat? ik geef je groot gelijk over het middagje zitten.T schreef: jajaja, kona is cool en buiten een scott of een commerçal bestaan er geen geschikte bikes...
dat zou ik ook doen, echt zeker weten vordat je iets koopt. moet je kijken hoeveel mensen er achteraf toch ontevreden blijken te zijn. en een fiets is meestal geen koopje. ik vond het kona bekjes gehalte nogal hoog in dit topic ja :P
tsjaap! schreef: "bestaan er geen geschikte bikes" = voor zijn doel of wat? ik geef je groot gelijk over het middagje zitten.
dat zou ik ook doen, echt zeker weten vordat je iets koopt. moet je kijken hoeveel mensen er achteraf toch ontevreden blijken te zijn. en een fiets is meestal geen koopje. ik vond het kona bekjes gehalte nogal hoog in dit topic ja :P
"bestaan er geen geschikte bikes"
Nee, ik hing hiermee de lolbroek uit.
tsjaap! schreef:
[T schreef:
jajaja, kona is cool en buiten een scott of een commerçal bestaan er geen geschikte bikes...
"buiten een scott of een commerçal bestaan er geen geschikte bikes" = voor zijn doel of wat? ik geef je groot gelijk over het middagje zitten.
Ik vind een zeker ander gehalte nogal hoog in dit topic, kan er alleen niet precies op komen wat het is. Jij enig idee?
NEE GEEN IDEE
dank voor de hulp en advies, ik ga voor de stinky, nu alleen nog wachten op mn loon en de kerstgratificatie, en dan bestellen.

-

zien er bijde supergoed uit. al zou mijn keuze uitgaan naar de pasta
Je hebt smaak! de pasta is zeker mooi

zijn echt wel twee totaaaaaaal verschillende fietsen die je niet met elkaar kunt vergelijken....lijkt mij...maar ja..wie ben ik?
-
dat lijkt mij dus ook, de kona is meer gericht op het hardere werk, de pasta is iets meer gericht op all round naar mijn mening
volgens het forum op de website van commencal, beschouwen ze de pasta power als een fiets voor LICHTE free-ride
freeride = meest verschillend geinterpreteerde kreet in mtb??
allround, lichte freerider.... patato-patato/tomato-tomato
± 3 pagina"s geouwehoer zonder veel zinnigs, blij dat Zero op eigen inzicht een leuke fiets heeft kunnen vinden, aan deze bijdragen zal het vast niet hebben gelegen...
allround, lichte freerider.... patato-patato/tomato-tomato
± 3 pagina"s geouwehoer zonder veel zinnigs, blij dat Zero op eigen inzicht een leuke fiets heeft kunnen vinden, aan deze bijdragen zal het vast niet hebben gelegen...
....idd, ondanks dat het allebei FR fietsen zijn hoef je met die Pasta geen dingen uit te halen die je met een Kona kan doen.....andersom hoef je met het gewicht van die Kona niet te proberen een berg op te fietsen.
inderdaad, ben na mn eigen research tot besluit gekomen om voor de stinky te gaan, hoopte wat wijzer te door dit onderwerp te plaatsen, maar helaas.zat trouwens wel wat nuttige info bij,, in elk geval bedankt.
T bedankt trouwens, aan dat mailtje van jou heb ik nog wel het meeste gehad. Dat was de meest nuttige info.
T bedankt trouwens, aan dat mailtje van jou heb ik nog wel het meeste gehad. Dat was de meest nuttige info.

ZERO schreef:
inderdaad, ben na mn eigen research tot besluit gekomen om voor de stinky te gaan, hoopte wat wijzer te door dit onderwerp te plaatsen, maar helaas.
T bedankt trouwens, aan dat mailtje van jou heb ik nog wel het meeste gehad. Dat was tenminste nuttige info.![]()
anytime! blij dat je er uberhaubt wat aan hebt gehad, nu duimen voor snelle levering!
Oei, dan was ik beter gaan TV kijken i.p.v. te replyen op je vragen.ZERO schreef: inderdaad, ben na mn eigen research tot besluit gekomen om voor de stinky te gaan, hoopte wat wijzer te door dit onderwerp te plaatsen, maar helaas.

ggggggrrrrrrrrrr
hoor net van b2b dat het nog tot het voorjaar kan duren voordat ze de stinky M weer kunnen leveren.
zolang wil ik echt niet wachten, heeft iemand idee wat ik hiermee moet. in belgie of in duitsland kijken misschien (maar hoe zit dat dan met garantie)
hoor net van b2b dat het nog tot het voorjaar kan duren voordat ze de stinky M weer kunnen leveren.
zolang wil ik echt niet wachten, heeft iemand idee wat ik hiermee moet. in belgie of in duitsland kijken misschien (maar hoe zit dat dan met garantie)
kijk effe bij www.hibike.de...daar hebben ze nog veel Kona"s uit 2003 geloof ik (wel andere kleuren natuurlijk)....goede en snelle levering en veel aanbiedingen...
http://www.hibike.de/main.php?sessionID ... 2ae52acc62
http://www.hibike.de/main.php?sessionID ... 2ae52acc62
-
of zo"n lekkere warme Pizza Power. Klaar terwijl u wacht en.... gratis thuisbezorgd. Denkt u wel aan de bezorger? Dank u. Fijne dagen allemaal.
de Pizza en Pasta delivery service
de Pizza en Pasta delivery service