V-brake nokjes
Moderator:Beheerders
Kan ik zonder problemen de V-brake nokken uit mijn nieuwe Duke SL U-turn en uit mijn GT Zaskar frame draaien??
Re:V-brake nokjes
Ja, als je besluit geen v-brakes te nemen natuurlijk :P
Draad diameter van je frame zal kleiner zijn dan die in je vork.... Mocht die diameter wel overeenkomen, wil de spoed nog eens anders zijn, dus let op! Draait hij meteen moeilijk, niet doordraaien, want je draait je alu frame of je magnesium vork naar de gvd...
[quote="DeKerf"s"]
Draad diameter van je frame zal kleiner zijn dan die in je vork.... Mocht die diameter wel overeenkomen, wil de spoed nog eens anders zijn, dus let op! Draait hij meteen moeilijk, niet doordraaien, want je draait je alu frame of je magnesium vork naar de gvd...
[/quote]
Lezen ouwe, hij wil ze er alleen u i t draaien
[/quote]
Lezen ouwe, hij wil ze er alleen u i t draaien

uit, in, uit, in... allemaal modeverschijnselen! Ik heb een hekel aan mode

let wel op de je ze er bij marzocchi"s van tot 2002 niet uitdraait, ze houden namelijk de onder- en bovenkanten van de veerpoten bij elkaar
staat ook in je handleiding, maar voor iemand met een 2ehands fiets, of die zijn handleiding niet leest toch een goede tip denk ik zo!
staat ook in je handleiding, maar voor iemand met een 2ehands fiets, of die zijn handleiding niet leest toch een goede tip denk ik zo!
[quote="DeKerf"s"]
[/quote]
Met Plonsje heb je er nochtans niet zoveel moeite mee ... :-*

[/quote]
Met Plonsje heb je er nochtans niet zoveel moeite mee ... :-*
frankatom schreef:
let wel op de je ze er bij marzocchi"s van tot 2002 niet uitdraait, ze houden namelijk de onder- en bovenkanten van de veerpoten bij elkaar
Misschien eens eerst goed lezen frankieboy. Er staat duidelijk vermeld dat het hier gaat om een RS Duke, dus dit is een op zijn minst nogal irrelevante opmerking.
heb ik wel gelezen, maar ik dacht: "laat ik eens een argeloze marzocchi eigenaar waarschuwen die zijn vork ook denkt te kunnen ontdoen van de v-nokjes"
groeten, frank
groeten, frank