crankset???
Moderator:Beheerders
heey,
ik ben op zoek naar nieuwe cranks. nou heb ik er helaas nog niet zoveel verstand van dus kan iemand mij een beetje op weg helpen met wat goed is en betaalbaar (ben maar een studentje)
dankje, bi
ik ben op zoek naar nieuwe cranks. nou heb ik er helaas nog niet zoveel verstand van dus kan iemand mij een beetje op weg helpen met wat goed is en betaalbaar (ben maar een studentje)
dankje, bi
Re:crankset???
Wat ben je van plan om te rijden, xc, dh, street?
zou wat makkelijker zijn.
zou wat makkelijker zijn.
-
Voor dual en street.
Je kunt een 3 piece nemen, maar een truvativ Hussefelt zal ook wel voldoen.
Btw, ik denk dat Ruud, wel weet wat je het beste kan kiezen.
Je kunt een 3 piece nemen, maar een truvativ Hussefelt zal ook wel voldoen.
Btw, ik denk dat Ruud, wel weet wat je het beste kan kiezen.
-
Saint! ;D
Daniel
Daniel
dit soort dingen kun je beter de volgende keer bij onderdelen of gezocht plaatsen en dan krijg je waarschijnlijk ook meer antwoord

hoeveel weeg je? als je 55 kilo weegt zou ik nu ook niet met primos van 2 kilo gaan rijden maar eerder gaan voor profile race cranks (1.1 kilo) of DMR chieftains (1.2 kg) of mtb cranks zoals hussies al moet je wel altijd opletten dat je dan cranks neemt met cromo pedal inserts, anders is die draad weg in no time. Ik zou persoonlijk voor 3 piece gaan
ja sorrie jongens ben nog niet zo lang dp member dus had de vraag verkeerd geplaatst :-[
maar om de vragen t beantwoorden:
- het is voor dh en street
- ik weeg bijna 70 kilo
- ruud vond dat ik zelf op onderzoek uit moest dus vandaar...
maar alvast bedankt, maar meer aanwijzingen zijn welkom (wil ook een keer kunnen meepraten ;D)
maar om de vragen t beantwoorden:
- het is voor dh en street
- ik weeg bijna 70 kilo
- ruud vond dat ik zelf op onderzoek uit moest dus vandaar...
maar alvast bedankt, maar meer aanwijzingen zijn welkom (wil ook een keer kunnen meepraten ;D)
Setje truvativ Husselfelts
Of race face prodigy DH
Zullen wel stevig genoeg zijn, hoef je niet meteen het duurtse van het duurste te kopen.

Of race face prodigy DH

Zullen wel stevig genoeg zijn, hoef je niet meteen het duurtse van het duurste te kopen.
Dude© schreef:
Setje truvativ Husselfelts
![]()
Of race face prodigy DH
![]()
ik zou zeker voor die hussefelts gaan, want die prodigies hebben alu pedaaldraad, en kheb zo al vele vrienden gehad waarbij die pedaaldraad te snel versleten was
GT dude schreef:
ik zou zeker voor die hussefelts gaan, want die prodigies hebben alu pedaaldraad, en kheb zo al vele vrienden gehad waarbij die pedaaldraad te snel versleten was
Wacht op de Evolve DH"s!! Ze zijn een equivalent aan de Prodigy"s en ook mooier afgewerkt; met een nieuwe "pedaaldraad" dan nog wel. Prijs is ook dezelfde.
Als je geld genoeg hebt zou ik voor een 3-piece crankset gaan (Profile"s bv.)