ADSL KPN
Moderator:Beheerders
Re:ADSL KPN
las ik ook, alleen waar zou planet @adsl=comfort onder vallen, lite of basic ? i realy dunt no
Comfort heb ik ook en dat staat gelijk aan de basic van KPN. Mmm 2048 / 8 * 0.9overhead=theoretisch 230.4 KB per seconde ;D ;D nice.
Net nu ik mn kpn ADSL abonnement heb afgezegd en een @home breedbandverbinding heb met een snelheid van 2655kb/s. Poor me ::)
@Home? Zijn dat niet die lui die er altijd uitliggen en ongeveer 1/10 van de snelheid geven die ze beloven?
Anyway, die getalletjes zijn allemaal leuk en aardig, ik ben er al een paar jaar achter dat het zien is en dan geloven en dat het sterk verschilt per gebied waar je zit.

Anyway, die getalletjes zijn allemaal leuk en aardig, ik ben er al een paar jaar achter dat het zien is en dan geloven en dat het sterk verschilt per gebied waar je zit.
@Ruud: Voordeel van adsl is dat je een veel constantere up en download snelheid hebt t.o.v. cable. Al die verhalen over @home en UPC en wanadoo betekend voor mij nooit cable. Bij adsl weet je gewoon wat je krijgt.
Sufkut schreef:
Comfort heb ik ook en dat staat gelijk aan de basic van KPN. Mmm 2048 / 8 * 0.9overhead=theoretisch 230.4 KB per seconde ;D ;D nice.
Juist ja ;D ;D ;D ;D ;D

Pssst, wat denk je waar mee ik op internet zitSufkut schreef:
Bij adsl weet je gewoon wat je krijgt.

Ik heb niets te klagen over m"n Planetlijntje. Stabiele snelheid, niet belachelijk snel maar goed te doen (constant 120 kb/s). De laatste tijd lag hij gewoon 3 keer plat en das niet waar ik "t oor heb eigenlijk.
Ruud schreef:
@Home? Zijn dat niet die lui die er altijd uitliggen en ongeveer 1/10 van de snelheid geven die ze beloven?![]()
Ik mag absoluut niet klagen nagenoeg nooit storing echt supersnel (downloaden met 300 kb/sec is eerder regel dan uitzondering) en heel erg constant
Ja ik ook.. ;D eerst 256/64 naar 384 /128 en dan naar 1024/320 yeahhhh
.En dat in twee maanden tijd :-*
Zonder een cent bij te betalen.
Lang leve Kpn en Planet Internet. :-*
En bbnet voor het omhoogstuwen van de eerste snelheidsverhoging.(groteduimsmiley).

Zonder een cent bij te betalen.

En bbnet voor het omhoogstuwen van de eerste snelheidsverhoging.(groteduimsmiley).
-
VDSL 52mbit downstream, dat is pas snel!
V.
V.
- cHoc
KoeniE schreef:
[Ruud schreef:
@Home? Zijn dat niet die lui die er altijd uitliggen en ongeveer 1/10 van de snelheid geven die ze beloven?![]()
Ik mag absoluut niet klagen nagenoeg nooit storing echt supersnel (downloaden met 300 kb/sec is eerder regel dan uitzondering) en heel erg constant
ook hier is @home constant en snel en ook altijd rond de 300KB/s
alleen op server gebied heeft @home nog wat te leren,
jammer hoor.........
Ik kan het allen maar beamen.
Maar wat helemaal super zou zijn, is om in zo"n kl*tegehucht te wonen. Zoals een klasgenoot van me. Daar heb je pas up- en downstream man... tering. Met een normaal @home abbonement makkelijk rond de 600, en met een beetje geluk naar de 700...
En dan pas sta je met open bek te kijken...
Maar wat helemaal super zou zijn, is om in zo"n kl*tegehucht te wonen. Zoals een klasgenoot van me. Daar heb je pas up- en downstream man... tering. Met een normaal @home abbonement makkelijk rond de 600, en met een beetje geluk naar de 700...
En dan pas sta je met open bek te kijken...

-
En dan moet je ineens naar de supermarkt wat dan 45 min rijden is.. dan sta je wéér te kijken!
Gelukkig gaat ADSL lite lekker 3 voudig de lucht in!! ;D
V.

V.
The Flying V schreef:
En dan moet je ineens naar de supermarkt wat dan 45 min rijden is.. dan sta je wéér te kijken!![]()
V.
Internetbestelling he!!
Altijd handig!

yohooooo bij mij is de snelheidsverhoging er door heen, heb nu volgens de test site die ik gebruik inderdaad de dubbele snelheid met mijn planet adsl comfort abbo`tje
KPN bedankt!!!!!
KPN bedankt!!!!!
ik dl nu ook met 210 kb/s
toch netjes.. was in het begin maar 50.

Dit zijn de plaatsen die als eerste aan de beurt zijn.
Zoetermeer Zoetermeer-Palenstein 06-01-04
Leiden Leiden-Centrum 06-01-04
Leiden Leiden-Cornelis Schuytlaan 07-01-04
"s-Gravenhage Den Haag-Scheveningen 07-01-04
Zoetermeer Zoetermeer-Palenstein 08-01-04
Leiden Leiden 08-01-04
Capelle aan den IJssel Rotterdam-Middelwatering 09-01-04
Bergschenhoek Bergschenhoek 09-01-04
Brunssum Heerlen-Brunssum 12-01-04
Wijchen Wijchen 14-01-04
Veenendaal Veenendaal 14-01-04
Alkmaar Alkmaar-Daalmeer 21-01-04
Mijdrecht Mijdrecht 23-01-04
Uithoorn Uithoorn 23-01-04
Houten Houten 26-01-04
Nieuwegein Nieuwegein-Noord 26-01-04
Huizen Huizen 26-01-04
Hoogland Amersfoort-Zielhorst 27-01-04
Maarssen Maarssen 27-01-04
Woerden Woerden 27-01-04
Tiel Tiel 28-01-04
Leusden Amersfoort-Leusden 28-01-04
Nieuwegein Nieuwegein-Zuid 28-01-04
Zoetermeer Zoetermeer-Rokkeveen 29-01-04
Leiden Leiden-Cornelis Schuytlaan 29-01-04
Noordwijk-Binnen Noordwijk 29-01-04
Etten-Leur Etten Leur 30-01-04
Oosterhout Oosterhout 30-01-04
Raamsdonksveer Raamsdonksveer 30-01-04
Zoetermeer Zoetermeer-Palenstein 06-01-04
Leiden Leiden-Centrum 06-01-04
Leiden Leiden-Cornelis Schuytlaan 07-01-04
"s-Gravenhage Den Haag-Scheveningen 07-01-04
Zoetermeer Zoetermeer-Palenstein 08-01-04
Leiden Leiden 08-01-04
Capelle aan den IJssel Rotterdam-Middelwatering 09-01-04
Bergschenhoek Bergschenhoek 09-01-04
Brunssum Heerlen-Brunssum 12-01-04
Wijchen Wijchen 14-01-04
Veenendaal Veenendaal 14-01-04
Alkmaar Alkmaar-Daalmeer 21-01-04
Mijdrecht Mijdrecht 23-01-04
Uithoorn Uithoorn 23-01-04
Houten Houten 26-01-04
Nieuwegein Nieuwegein-Noord 26-01-04
Huizen Huizen 26-01-04
Hoogland Amersfoort-Zielhorst 27-01-04
Maarssen Maarssen 27-01-04
Woerden Woerden 27-01-04
Tiel Tiel 28-01-04
Leusden Amersfoort-Leusden 28-01-04
Nieuwegein Nieuwegein-Zuid 28-01-04
Zoetermeer Zoetermeer-Rokkeveen 29-01-04
Leiden Leiden-Cornelis Schuytlaan 29-01-04
Noordwijk-Binnen Noordwijk 29-01-04
Etten-Leur Etten Leur 30-01-04
Oosterhout Oosterhout 30-01-04
Raamsdonksveer Raamsdonksveer 30-01-04
Dat kan wel wezen maar Oldenzaal is ook al geweest merk ik nu
Verschil is duidelijk merkbaar trouwens :-*

Verschil is duidelijk merkbaar trouwens :-*
en dat terwijl je erg sceptisch was Ruud.. :P
-
Dus wat jij nu probeert uit te leggen is dat kabel instabiel is? Ik heb nu een jaar of [s]5[/s] correctie, 6 jaar een kabel abo bij Wanadoo/Casema. Ik heb werkelijk waar nog nooit problemen gehad. Ik zit al bijna 3 jaar met het zelfde IP. Terwijl je een nieuw IP toegewezen krijgt zodra je opnieuw connect naar wanadoo. En de snelheid is uber stabiel, constand ~140kb/s. Dus waar jij die verhaaltjes vandaan toverd, geen idee...Sufkut schreef: @Ruud: Voordeel van adsl is dat je een veel constantere up en download snelheid hebt t.o.v. cable. Al die verhalen over @home en UPC en wanadoo betekend voor mij nooit cable. Bij adsl weet je gewoon wat je krijgt.
Die verhalen over de kabel komen wel degelijk ergens vandaan. In het verleden zijn o.a. bij @home veel storingen geweest en werden heel varierende snelheden gehaald. Veel bekende van me zijn na kabel zelfs weer overgestapt naar ADSL, ik heb nu zelf sinds een paar maanden @home en ik heb nog geen enkele storing gehad en snelheid ligt 9 van de 10 keer boven de 300kb/s. Niks te klagen dus... Maarja misschien heb ik gewoon geluk

-
Misschien heb ik geluk

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
van 35kb/s naar 100kb/s GRATIS!!!!
ow ow ow wat gaat dat downloaden lekker snel zeg
dusssss©
van 35kb/s naar 100kb/s GRATIS!!!!
ow ow ow wat gaat dat downloaden lekker snel zeg
dusssss©
baquelappe schreef:
[Sufkut schreef:
@Ruud: Voordeel van adsl is dat je een veel constantere up en download snelheid hebt t.o.v. cable. Al die verhalen over @home en UPC en wanadoo betekend voor mij nooit cable. Bij adsl weet je gewoon wat je krijgt.
Dus wat jij nu probeert uit te leggen is dat kabel instabiel is? Ik heb nu een jaar of [s]5[/s] correctie, 6 jaar een kabel abo bij Wanadoo/Casema. Ik heb werkelijk waar nog nooit problemen gehad. Ik zit al bijna 3 jaar met het zelfde IP. Terwijl je een nieuw IP toegewezen krijgt zodra je opnieuw connect naar wanadoo. En de snelheid is uber stabiel, constand ~140kb/s. Dus waar jij die verhaaltjes vandaan toverd, geen idee...
Nou dat is anders een algemeen bekend probleem hoor. Maar het wordt al stukken beter door nieuwe technieken, en het hangt er ook helemaal vanaf hoeveel mensen er bij jou op de centrale meedoen. Ik durf te wedden dat als de hele straat/wijk gaat internetten, jouw snelheid dus echt wel omlaag gaat. BTW ik kan geen eens cable-internet krijgen hier dus heb ik eigenlijk niets te zeuren.