Big apple....
Moderator:Beheerders
Iemand een idee of die past in een atx 860? En iemand ervaringen met deze banden?
Bvd Ad.
Bvd Ad.
-
Re:Big apple....
Ad stop met posten, je bent toch een mongool..
Ik heb deze staan op mijn streetbike tis geen atx800dus of ze passen kan ik je niet zeggen maar als ik jou was kocht ik de hookworms zijn wel een goed stuk zwaarder maar er kan op veel lager bandendruk meegereden worden als de big apples en ze kosten nie zoveel meer!
De big apples hebben ook geen versterkte zijwand wat tot gevolg heeft dat je heel gemakkelijk snakebite krijgt.
En bij is de band met de tijd wat vervormt waardoor je deze hard moet oppompen anders heb je een slag in je band.
Voor de rest hebben de big apple goeie grip en zijn ze echt wel redelijk slijt vast.
De big apples hebben ook geen versterkte zijwand wat tot gevolg heeft dat je heel gemakkelijk snakebite krijgt.
En bij is de band met de tijd wat vervormt waardoor je deze hard moet oppompen anders heb je een slag in je band.
Voor de rest hebben de big apple goeie grip en zijn ze echt wel redelijk slijt vast.
XXL schreef:
maar als ik jou was kocht ik de hookworms zijn wel een goed stuk zwaarder maar er kan op veel lager bandendruk meegereden worden
Hookworms moet je dus mega hard op pompen doe je dit niet, kom je niet vooruit. Trapt dan heel zwaar, heb ze zelf ook en ben der erg tevreden over, wel zwaar maar wel mega stevig.
-
- Forumbeheerder
Terrible_One schreef:
Ad stop met posten, je bent toch een mongool..
?
that time of the month again T1?
he ad ik heb wat voor je
Ik denk een stomp op je bek.....en ja ik zit ook in die periode van de maand Chief Wippum