Het Grote Snowboard Topic

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

AFTERBURNER
Re:Het Grote Snowboard Topic

Bericht door AFTERBURNER » wo nov 05, 2003 11:16 pm

Santa Cruz schreef:
Favoriete gebied: St.Anton am Arlberg
Boards: Duotone extreme mountain 176 en een Forum Elite 162 met Forum ATS bindingen.

Dit seizoen waarschijnlijk geen sneeuw voor mij i.v.m. een nieuw huis, denk bij het first tracks zetten een keer aan mij (alhoewel ik me goed voor kan stellen dat ik wel het laatste ben waar jullie aan denken in de powder ;D).

Cheers.

Zullen ze vast niet erg vinden daar in St.Anton am Arlberg dat jij een jaartje overslaat ;D ;D .

Rob.

Bericht door Rob. » wo nov 05, 2003 11:47 pm

Ik ski al zolang ik kan staan en ik board pas een jaar of 4
board: burton clash "03
Geskied in:
Ischgl/Galtur
Ehrwald/ Zugspitze
Nassfeld
Soelden
Kaprun/zell am see
Fieberbrunn/Leogang
Matrei in osttirol
Gerlos

et cetera

Snowgirl

Bericht door Snowgirl » wo nov 05, 2003 11:51 pm

Ik ben overal in het Zillertal geweest.
Vorig jaar opweg terug van donderdagavond snowboarden in hochfugen nog bijna van de weg geraakt. Zo hard sneeuwde het toen.
Vorig jaar voornamelijk geboard in zillertal 3000 en Mayerhofen. Maar mijn favoriet blijft Kaltenbach. Zeker nu ze daar een super dalafdaling hebben.
Geef je snowboard les?
Ik ben er nu tot zondag om de Gletcher van Hintertux weer eens te bekijken :D.
Hou me aanbevolen voor een rondleiding

Weet je trouwens of die verbindingslift tussen Hochfugen en Kaltenbach er dit jaar is?

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » do nov 06, 2003 4:00 pm

Oh ja mooiste piste is voor mij tot nu toe, De afdaling van de Titles in Engelberg, ik geloof de nr. 3 van de gevaarlijkste pistes in Europa, werkelijk wat een gat is dat, kben er nog nooit gevallen maar xicuit en pimiento wel, En als je gaat dan blijf je Rollen, vooral de crash die xircuit maakte was een harde, die van Pimiento heb ik niet gezien maar aan zijn bril te zien was het heftig geweest toen.

Voor de fun kun je er een dag boven aan gaan staan en lachen om de mensen die naar beneden stuiteren, of die van angst halverwege stil staan en bij god niet meer weten hoe ze de skies in de andere richting moeten krijgen, de kunst is: gewoon blijven skieen! ;D ;D

ZAG

Bericht door ZAG » do nov 06, 2003 4:24 pm

st christoph, is bij st anton in oostenrijk.
Ze noemen het het off piste paradise van oostenrijk
heb een f2 superglide 172, had er ook nog een silberpfeil 168 bij, maar er is gewoon teveel poeder, vervelend he?
Heb vorig jaar weer eens geskied, dat is wel gaaf, buiten de piste heb ik nooit gedaan, kan ik ook niet, maar daat heb ik het boardje voor. maar op de piste gaat het echt knalhard, je hebt op hele hoge snelheid meer controle dan met een snowboard.
Maar als ik moet kiezen, toch wel het snowboard!

Pimiento

Bericht door Pimiento » do nov 06, 2003 4:53 pm

FREAKaZOID schreef:
.

Ikzelf ga al sinds ik 2 ben ieder jaar op sneeuwvakantie. Alle jaren geskiet eigenlijk, gaat mijn voorkeur ook naar uit.

Die eerste 2 jaar mag je niet meetellen, dat was op loopskietjes. :P ;D Een peuter van 2 kun je nu eenmaal geen skien leren.

Ga dit jaar op die skies die de baas van Freak voor me weg wil zetten om te kopen, of zoiets heb ik vernomen. Ne paar VP50s denk, lekker ragge! Wordt weinig nieuwe bike kopen dus... :"(

volcomjerk

Bericht door volcomjerk » do nov 06, 2003 5:39 pm

@ Snowgirl

Hmmm bijna vd weg op n donderdagavond, das pittig. Wellicht hebben we mekaar dan wel gezien, wij hadden toen elke donderdagavond training.

Die lift tussen Hfugen en kaltenbach daar weet ik niet veel van, denk niet dat ie er al is. Ze wilden die al een aantal jaar daar bouwen.

Ga je na Zondag nog weer terug naar het Zillertal dan, of is het nu gebeurt met hele seizoenen in de sneeuw??

Have fun daar en wie weet rijden we wel es samen

latorrr
Roy

Splinter

Bericht door Splinter » do nov 06, 2003 7:45 pm

Het apparaat: De ski
De discipline: Freeride
De ski: Intuitive BIG van Dynastar
Het skigebied: Chamonix (voor off-piste) Les2Alpes (voor on-piste, en klein beetje off)

Waarom: De naam van de ski verklapt het al BIG extra brede ski voor in de losse sneeuw. Poedersneeuw hebben we in Europa niet, niet zoals in Amerika. Maar de ski heeft extra draagvermogen om een zwaar iemand als ik door de losse sneeuw heen te loodsen. De bindingen staan verder naar achter dan normaal omdat zo de punt lekker omhoog komt en zich niet ingraaft, hoeft niet maar skied wel comfortabel. De off-piste mogelijkheden van Chamonix zijn echt bruut en voor € 65,= (geloof ik) heb je al een gids. Die gids heb je echt nodig want hij brengt je naar de spots zoals de mooiste afdaling van Europa (als ik de naam goed heb: vallé blanche). Soms wel over een bergrug wandelen om net even bij een goede afdaling te komen. En piepers (geen aardappelen) meenemen.

Abuse that Sl*t

Bericht door Abuse that Sl*t » do nov 06, 2003 7:54 pm

ik kan een heeel klein beetje snowboarden maar dan wel op 1 de mooiste plekken ter wereld gesnowboard!!!!!! ;) :D ;D

namelijk in de rocky"s in canada!!!! :P :P :P ;D

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » do nov 06, 2003 8:29 pm

Abuse that Sl*t schreef:
EDIT
schaatsen is ni echt relevant op een Mountainbike forum.[
BF

IK heb niks tegen snowboarden, maar wordt hier niet met 2 maten gemeten, heren mods?????? :?
Dus lieve mensen thuis, binnenkort ook bij U op de PC: het grote DP schaatstopic! :D

Gast

Bericht door Gast » do nov 06, 2003 9:09 pm

Schaatsen is ghey

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » do nov 06, 2003 9:37 pm

Jammer dat er waarschijnlijk zo weinig mensen mee kunnen praten over schaatsen, en k geloof niet dat jij zoals een zekere tartel in elkaar steekt dus met jezelf praten zal ook geen optie zijn. Maar ach je kan het proberen :-*

(ps, k heb niks tgn schaatsen hoor :))

DiTemp

Bericht door DiTemp » do nov 06, 2003 10:05 pm

Dan heb ik ook nog een coole, het Power Kiten! Is echt super, springen, sleuren en natuurlijk de vele mogelijkheden. Buggy, op een board, schaatsen, ski"s en water. Binnenkort actiefoto"s online.

Abuse that Sl*t

Bericht door Abuse that Sl*t » do nov 06, 2003 10:45 pm

DudeHimself schreef:
Schaatsen is ghey

dude ik vind jou ook gay maar dat wist je al ;)

:-*

Gast

Bericht door Gast » do nov 06, 2003 11:16 pm

Damned jij ook al schaatsen???
Je snapt natuurlijk wel dat je nu een minder stoere fiets moet kopen of moet stoppen met schaatsen ;)

Abuse that Sl*t

Bericht door Abuse that Sl*t » vr nov 07, 2003 1:01 pm

1 voordeel, ik schaats niet meer vorig jaar maar eens mee gestopt omdat er leukere dingen zijn ;D ;D ;D

DMR-rider

Bericht door DMR-rider » vr nov 07, 2003 6:20 pm

BOARDEN!!!
Spijtig genoeg is er bij mijn vorig winterverlof buikgriep uitgebroken in heel het dal!
Dachten eerst dat het een voedselvergiftiging was maarja we hebben toch een goeie 2 tot 3 dagen niet op onze plank gestaan!

Normaal gezien was ik in de herfstvakantie gaan boarden maar er leek te weinig sneeuw te liggen op de gletsjer en er was ook te weinig belangsteling voor die reis! (weeral tegenslag)

Genoeg gel*l, heb zelf geen plank en ben dus ook geen pro!
Was wel tevreden over Drake bindingen en hou het maar bij wat gewoon lekker afdalen en af en toe is off piste. Een beetje feaky lukt me wel! Als ik spring ben ik al blij dat ik gewoon goed neerkom!
Ik zou zeggen keep on boarden!!!

Greetz
DMR"ke

Bart

Bericht door Bart » vr nov 07, 2003 6:47 pm

Snowgirl schreef:
He roy ik vertek straks naar het zillertal :D

Blijf je daar ook?!!

Bart

Snowgirl

Bericht door Snowgirl » zo nov 09, 2003 9:57 pm

Hoi Roy,
Ik ben weer terug uit het zillertal. Was nog wel een trieste bedoeling alles dicht enzo. Gletcher was super!!!
Op de donderdag avond was er een groepje skileraren aan het trainen. Hoor je daarbij? Of bij de salommers?
Voor mijn voorlopig geen sneeuw. In januari naar de Alp d"Huez. Ook niet verkeerd.
Zillertal als ik er weer zin in heb ;D (bofkont)

[
volcomjerk schreef:
@ Snowgirl

Hmmm bijna vd weg op n donderdagavond, das pittig. Wellicht hebben we mekaar dan wel gezien, wij hadden toen elke donderdagavond training.

Die lift tussen Hfugen en kaltenbach daar weet ik niet veel van, denk niet dat ie er al is. Ze wilden die al een aantal jaar daar bouwen.

Ga je na Zondag nog weer terug naar het Zillertal dan, of is het nu gebeurt met hele seizoenen in de sneeuw??

Have fun daar en wie weet rijden we wel es samen

latorrr
Roy

Snowgirl

Bericht door Snowgirl » di nov 18, 2003 10:08 pm

snowboard meeting?
Iemand interesse

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » wo nov 19, 2003 1:59 pm

Op zich wel maar waar en wanneer dan wel?! :)

Yvkov

Bericht door Yvkov » do nov 20, 2003 4:16 pm

Bon...nog 29 keer slapen en "t is zover. ;DTerug naar het meest goddelijke gebied in europa, Val Thorens en 3V.Z"n zelf ne A-snowboards driver (nen Axel voor in de poeier en ne Method voor in"t park é) maar de nieuwe reeks Apo ziet er ook wel gaaf uit!
Vlug nog effe op dreef komen indoor!!
Zijn er dan Bikers die ook soms te vinden zijn in Ice-moutain te Komen??? Let me know!!
Cu ..... 8)

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » do nov 20, 2003 10:09 pm

Zondag ben k in Zoetermeer te vinden op de indoor baan. Clinic van o"neil dus word leuk. (kleding clinic, met daarna snowboarden, kijk dan wil k wel eff luisteren! ;) )

Snowgirl

Bericht door Snowgirl » do nov 20, 2003 10:15 pm

ik zal topic openen in het meeting gedeelte voor een snowboard meeting.
Ook voor nieuwelingen ;D

DiTemp

Bericht door DiTemp » za nov 22, 2003 11:27 pm

Snowboarden is voor mietjes.

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie