Re:to spendex or not to spendex
Moderator:Beheerders
Goedzo Bas!
Pak ze!
Pak ze!
Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die een enorm probleem met zichzelf hebben.... en herkenning, dan wel een bevestiging zoeken middels deze weg...
I"m proud to say I"m a spendex user!!

(eindelijk mét teamkledij... heb hier erg lang naar gezocht, dit geheel terzijde...)
[sub]alleen moeten die twee vieze logos op de armstukken er nog af..... [/sub]
I"m proud to say I"m a spendex user!!

(eindelijk mét teamkledij... heb hier erg lang naar gezocht, dit geheel terzijde...)
[sub]alleen moeten die twee vieze logos op de armstukken er nog af..... [/sub]
Spandex anders?
Re:to spandex or to spendex
Nou wil ik eigenlijk gewoon graag lullig doen dus: het is spandex. Stelletje typworsten
:-*
:-*
zeikers...

Rodger schreef:
Wat de neuk is een nonk?
Ik heb gekeken in de dikke van Dale, waar alle nederlandse woorden
instaan maar helaas, het leverde mij niets op.
Een oom... limburgs gel*l altijd...
En jah, ik draag ook die spandex, gewoon omdat het fijn zit als ik ga biken. Of het iemand boeit: nee...
Crap ze hebben me door ::)DeKerfs schreef: Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die een enorm probleem met zichzelf hebben.... en herkenning, dan wel een bevestiging zoeken middels deze weg...
Ik heb geen probleem met mezelf maar ik snap niet hoe iemand rond kan fietsen met iets wat er zo ongeloofelijk homofiel uitziet. Maarja misschien zoek JIJ wel een bevestiging middels deze weg

DudeHimself schreef:
[DeKerfs schreef:
Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die een enorm probleem met zichzelf hebben.... en herkenning, dan wel een bevestiging zoeken middels deze weg...
Crap ze hebben me door ::)
Ik heb geen probleem met mezelf maar ik snap niet hoe iemand rond kan fietsen met iets wat er zo ongeloofelijk homofiel uitziet. Maarja misschien zoek JIJ wel een bevestiging middels deze weg![]()
Waar het hart vol van zit, loopt de mond van over...
En als je mensen wilt irriteren om op hun kledingkeuze te gaan beoordelen, vind ik dat zwak.
Ik beoordeel anderen toch ook niet op bijvoorbeeld hun muziekkeuze? Gewoon respect ervoor tonen...
Maarja misschien zoek JIJ wel een bevestiging middels deze weg om erachter te komen dat dat moelijk is...
hap hap hap

DudeHimself schreef:
t Gaat om het technische verhaal niet om de looks ::)
Snap je het zelf?
@dudehimself: waar ben je bang voor jongen, dat we je voor homo uitschelden. Nou wees maar niet bang, dat doen we toch wel

@ rodger, subtiel van je
@den helle, ook zeer subtiel van jou, je weet zo wie er tegen het minst bestand is van ons beide,
btw: heb ik je geraakt dat je zo hapt? ik kan me niet herrineren dat ik je ooit probeerde aan te vallen?
oja, ro en harde, ik heb niks tegen jullie, ik vond jullie zelfs toffe kerels
btw rodger, rodger staat ook niet in de van dale :-*
en dan nog iets rodger, de betekenis van het woord "nonk" was echter weinig noodzakelijk om de context te kunnen begrijpen enzo de bedoeling van mijn verhaaltje te snappen :P
@den helle, ook zeer subtiel van jou, je weet zo wie er tegen het minst bestand is van ons beide,
btw: heb ik je geraakt dat je zo hapt? ik kan me niet herrineren dat ik je ooit probeerde aan te vallen?
oja, ro en harde, ik heb niks tegen jullie, ik vond jullie zelfs toffe kerels

btw rodger, rodger staat ook niet in de van dale :-*
en dan nog iets rodger, de betekenis van het woord "nonk" was echter weinig noodzakelijk om de context te kunnen begrijpen enzo de bedoeling van mijn verhaaltje te snappen :P
Bash schreef:
@dudehimself: waar ben je bang voor jongen, dat we je voor homo uitschelden. Nou wees maar niet bang, dat doen we toch wel![]()

Smax schreef:
Ey Smax... cool it... kijk es waar ik woon, en er zal een wereld voor je opengaan... was niet aanvallend richting jou bedoeld... Kwas de smilie vergeten... :-*
ik snap hier helemaal geen fuck van maar ik draag fietskleren omdat het heerlijk strak om mijn plasser zit, denk ik.....
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
ik draag spAndex omdat Jos het zo heerlijk vind om mijn plasser in strakke kleding aan te raken!!
Ik draag spandex omdat ik er dan wel niet zo gigantisch lekker homofiel uitzie ;D ;D
Maar het is ook gewoon lekker... Ik wil al die dh-ers nog weleens horen nadat ze 2 uur lang op een xc-bak hebben gezeten zonder een zeem in hun box... En zonder strakke broek komt de hele tijd je broek tussen de ketting ;D
mvg Ninko
Maar het is ook gewoon lekker... Ik wil al die dh-ers nog weleens horen nadat ze 2 uur lang op een xc-bak hebben gezeten zonder een zeem in hun box... En zonder strakke broek komt de hele tijd je broek tussen de ketting ;D
mvg Ninko
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ninko schreef:
Ik draag spandex omdat ik er dan wel niet zo gigantisch lekker homofiel uitzie ;D ;D
mvg Ninko
Er zijn ook genoeg DH" ers die in spandex dh wedstrijden rijden..
RInse

-
- Forumbeheerder
Rinse Appelstroop schreef:
[Ninko schreef:
mvg Ninko
Er zijn ook genoeg DH" ers die in spandex dh wedstrijden rijden..
RInse![]()
DH"ers rijden geen XC
DH"ers rijden niet op de piste
DH"ers trainen niet.
DH"ers houden niet van spandex
Want DH"ers zijn cool
DH-ers moeten ook niet kakken.
-
Liever warm dan cool.
DHers in de lage landen ::) *proest*

Hmm wat een lekkere DP discussie weer, heb weer drie bladzijden gesmuld, bedankt jongens!
Ik hul mezelf persoonlijk in het strak met zeem omdat anders mijn aambei openscheurt van al het geschuur over mijn zadel. Vind ik een goede reden... :P
Ik hul mezelf persoonlijk in het strak met zeem omdat anders mijn aambei openscheurt van al het geschuur over mijn zadel. Vind ik een goede reden... :P
-
- Forumbeheerder
BattleSickO schreef:
Liever warm dan cool.![]()
wie zegt dat wij hier DH"en? 1 weekend op 2 gaat t misdaadkartel gewoon naar de bergen. Not wearing lycra.
Maar misschien moeten we t for the fuk of it eens gaan doen. Misschien vallen de oudere vrouwen dan ook op ons
wij DH"en trouwens in nog veel lagere landen dan "Olland.
Australie over n maandje bvb
Dn Helle schreef:
[Smax schreef:
Ey Smax... cool it... kijk es waar ik woon, en er zal een wereld voor je opengaan... was niet aanvallend richting jou bedoeld... Kwas de smilie vergeten... :-*
ik had het je ook al vergeven hoor :p
ik vind het ook niet erg als iemand zo doet tegen me, omdat ik Smax heet kan ik daartegen :p
en ik heb niemand iets fout gezegd tot nu toe, dus er zijn weinig redenen om iets tegen me te hebben :p
buiten dat ik een kleine heb, en enkel matig goed kan fietsen, en niet met zeem wil rijden, en mijn fiets niet altijd gepoetst is, en ik soms wel dingen kapot rijd, en soms weinig moeite doe, en .... en ......