Wat voor merk Body Armor....
Moderator:Beheerders
Wil deze maand maar is een keertje een Body Armor aan gaan schaffen. Dainese ben ik al bekend mee. Heeft een van jullie ook al ervaring met Speed Stuff en of de Rockgardn Flak Jacket. Lijken wel erg veel op elkaar.
Let me know en alvast bedankt.
-
Re:Wat voor merk Body Armor....
Sinds juni ???, heb ik de Rockgardn Flak Jacket. Ik heb er nu een weekendje in Todtnau mee gereden en de DH van Namur. Het jack zit goed en overal waar nodig zit de bescherming. Goed spul voor een mooie prijs!
Hee Martijn, waar heb jij hem aangeschaft. Kan me herinneren dat ik toendertijd in Juli een mailtje van ze heb ontvangen ivm testen. Helaas ging ik die dag daarna op Road Trip (naja helaas) en kon de Flak Jacket niet meer op tijd ontvangen. Na mijn vakantie nog contact met ze gezocht maar kreeg geen respons terug.
Ik ben ook van plan om de rockgard flak jacket te gaan kopen lijkt me een goede prijs kwaliteit verhouding, misschien heb je wat aan deze review op Ridemonkey
@martijn, waar heb je die flak jacket gekocht en voor hoeveel?
@martijn, waar heb je die flak jacket gekocht en voor hoeveel?
it even fits an inzane, its amazing......
rockgardn dus.... dainese te klein bevonden ;D
paar flinke schuivers gemaakt, nergens last van. Shirts met dikke scheuren/gaten, maar t pak zelf, wat direct onder t shirt zat die paar keer had geen scheuren of wat dan ook op de plekken waar van t shirt nix over bleef.
voor zover ik t ff snel gzien heb heeft de speedstuff suit een andere bescherming op de rug mn
zane
rockgardn dus.... dainese te klein bevonden ;D
paar flinke schuivers gemaakt, nergens last van. Shirts met dikke scheuren/gaten, maar t pak zelf, wat direct onder t shirt zat die paar keer had geen scheuren of wat dan ook op de plekken waar van t shirt nix over bleef.
voor zover ik t ff snel gzien heb heeft de speedstuff suit een andere bescherming op de rug mn
zane
Martijn heeft zijn Flakjacket net als ik via KoeniE gekocht.
Nice price for nice stuff, so ask KoeniE.
Het heeft ook op de nieuwspagina gestaan alhier (nu dus niet meer).
Nice price for nice stuff, so ask KoeniE.
Het heeft ook op de nieuwspagina gestaan alhier (nu dus niet meer).
Oke thnx man. ;D Ga hem meteen ff een mailtje sturen.
Zane! schreef:
U-Nique!

Zane! schreef:
zane
Jaja... met dat pak in de Caddyvan was er ineens geen ruimte meer voor vier kratten bier...
lijkt erg hard op pressure suit van 661...
De 661 pressure suit is dit jaar mijn grote vriend geworden, heb m namelijk meerdere malen daadwerkelijk nodig gehad (helaas). En heb dr niks aan over gehouden ;D
Cheaper dan Dainese en t werkt, getest door mij!
weet nie of in de nieuwe n kidneybelt zit, wellicht ook wel aan te raden.
Cheaper dan Dainese en t werkt, getest door mij!
weet nie of in de nieuwe n kidneybelt zit, wellicht ook wel aan te raden.
Thx, ik zal ff gaan informeren

check bike-fun heeft fox bodyprotectors in de aanbieding

-
Crash schreef:
check bike-fun heeft fox bodyprotectors in de aanbieding![]()
Mijn persoonlijke mening is dat die dingen niet geschikt zijn voor downhill omdat ze simpelweg te weinig bescherming bieden en niet comfortabel zitten.
Bikel schreef:
Wil deze maand maar is een keertje een Body Armor aan gaan schaffen. Dainese ben ik al bekend mee. Heeft een van jullie ook al ervaring met Speed Stuff en of de Rockgardn Flak Jacket. Lijken wel erg veel op elkaar.
Hee bikel als je wat gaat bestellen laat het ff weten dan kan mijn helm ook meteen mee.
Mzzlz
Dit mailadres zocht ik dus!
Daarheen mailen voor goede spullen dus.
die fox chest dingen, mx stylee is toch vooral om steenslag van je voorganger minder pijnlijk te doen zijn?
zane
zane
-
Zane! schreef:
die fox chest dingen, mx stylee is toch vooral om steenslag van je voorganger minder pijnlijk te doen zijn?
zane
Stimmt genau!
Dainese is goed, maar duur en heeft geen protectie voor de ledematen. Is wel apart verkrijgbaar van 661 dacht ik (of in motowinkels -> zetten ze je minder af)
hoe bedoel je dat ledematen verhaal?
zane
zane
-
HoPe schreef:
Dainese is goed, maar duur en heeft geen protectie voor de ledematen. Is wel apart verkrijgbaar van 661 dacht ik (of in motowinkels -> zetten ze je minder af)
come again? Geen bescherming voor de ledematen, hoe bedoel je? Dainese is DE standaard als het gaat om bodyarmor in welke tak van sport ook.
-
Laten we daar niet over beginnen........ dianese or die :-*
dAInese :P :-*
zane
zane