http://www.marktplaats.nl/markt/fietsen ... 50%26m%3D0
Is dat een goeie koop of niet? Ik bedoel, levenslange garantie is toch niet zeldzaam voor die prijscategorie of wel? En hij is LX.Of weegt die fiets gewoon zwaar? kan iemand mij meer specificaties van de fiets geven want ik weet niet waar te vinden
ik wil zo bij die gozer langsgaan en wat bieden dus help me out guys .
(en een beetje snel als dat kan natuurlijk :-*)
thanks.... ;D
Advies!
Moderators:JJ, Beheerders
Re:Advies!
Zie je ander topic... daar staat iets veel beters, nieuws, lichters, en MET garantie, want die zie ik hier niet staan hoor...
En die voorvork was goed, maar of ie dat nog altijd is, vraag ik me sterk af....
Dus, eigen keus, maar ik zou het nie doen, maar deze zou ik eerder kiezen...
En die voorvork was goed, maar of ie dat nog altijd is, vraag ik me sterk af....
Dus, eigen keus, maar ik zou het nie doen, maar deze zou ik eerder kiezen...
Ik rijd al jaren een SkyAlloy met zelfde vork.
De SkyAlloy is de fully versie, nog een stapje beter. Maar van het zelfde jaar.
Zo"n vork werkt echte geweldig. Alleen ff checken of de teflon ringetjes nog goed zijn bij de draaipunten.
Deze slijten erg hard. Maar deze zijn gewoon te vervangen.
Het is een prima fiets, ik heb heel lang getwijfeld of ik de hardtail of de fully zou kopen.
Ik zou "m zeker kopen voor dat geld als ik jou was.
SkyAlloy
De SkyAlloy is de fully versie, nog een stapje beter. Maar van het zelfde jaar.
Zo"n vork werkt echte geweldig. Alleen ff checken of de teflon ringetjes nog goed zijn bij de draaipunten.
Deze slijten erg hard. Maar deze zijn gewoon te vervangen.
Het is een prima fiets, ik heb heel lang getwijfeld of ik de hardtail of de fully zou kopen.
Ik zou "m zeker kopen voor dat geld als ik jou was.
SkyAlloy
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Over Koga Miyata.
Ik heb 2 koga"s versleten. En het leuke van die levenslange garantie is dat als de fiets van eigenaar wisseld dat deze garantie dan ook ophoud.. Dus alleen levenslange garantie bij 1 en de zelfde eigenaar.
Verder is het frame nogal zwaar. Zoals de meeste alu frames uit vroegere jaren.
Kleine aanvulling:
Bij de hardtail modellen met gewoon buizen frame was de geometrie niet echt op snelheid ingesteld. Iets wat ik pas merkte toen ik mijn huidige santos kocht.
Bochten met die fiets was een ramp.
Rinse
Ik heb 2 koga"s versleten. En het leuke van die levenslange garantie is dat als de fiets van eigenaar wisseld dat deze garantie dan ook ophoud.. Dus alleen levenslange garantie bij 1 en de zelfde eigenaar.
Verder is het frame nogal zwaar. Zoals de meeste alu frames uit vroegere jaren.
Kleine aanvulling:
Bij de hardtail modellen met gewoon buizen frame was de geometrie niet echt op snelheid ingesteld. Iets wat ik pas merkte toen ik mijn huidige santos kocht.
Bochten met die fiets was een ramp.
Rinse
De fiets is niet zwaar, rond de 12 kilo. De verkoper is een mede-student van mij!! Alle draaiende delen zijn net vernieuwd (we hadden samen bij de importeur een mooie deal gesloten omtrend nieuwe LX delen toen ik mijn Nicolai kocht (zie signature)) Sinsdien heeft hij op deze fiets bijna niet meer gereden (hij heeft nu een fully), alleen zijn vriendin nog af en toe.
En als jij relaxed bent, kan er nog wel een ietsie pietsie van de prijs af, ik weet dat ie em aan z"n vriendin wel voor minder wilde verkopen.........toen het nog aan was ::)
En als jij relaxed bent, kan er nog wel een ietsie pietsie van de prijs af, ik weet dat ie em aan z"n vriendin wel voor minder wilde verkopen.........toen het nog aan was ::)
ik zou die fiets niejj kope want die fiets is zwaarder dan 12 kilo
de voorvork = shit en de hele fiets is niet veel (leuk geprobeert KOGA)
Ik zou eerder voor een specialized of een trek of zoiets een goed merk.
;D ;D ;D
/\/\zzls BlackBox
de voorvork = shit en de hele fiets is niet veel (leuk geprobeert KOGA)
Ik zou eerder voor een specialized of een trek of zoiets een goed merk.
;D ;D ;D
/\/\zzls BlackBox