TREK 2004
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:TREK 2004
saai..
- Ghostdog - X
- Contacteer:
saai?!?!? wtf.
Heb je deze al gezien? ik heb em al in het echt mogen bewonderen en de kleur is zo supermooi en het systeem van de liquid vering ook.
Heb je deze al gezien? ik heb em al in het echt mogen bewonderen en de kleur is zo supermooi en het systeem van de liquid vering ook.

- Ghostdog - X
- Contacteer:
deze is trouwens ook de shit. heel erg mooi xc beesie. helemaal carbon met XTR groep. zeer hoge bling bling factor. zeker met die voorvork. Maar het frame dat is gewoon superstrak met hele mooie lijnen en carbon dat overal te zien is:

die fuel is gaaf, die andere vind ik echt saai
- Ghostdog - X
- Contacteer:
ZAG schreef:
rare reactie? maar ieder zijn mening. maar als je de liquid en de fuel vergelijkt zou ik eerder de fuel saai vinden dan de liquid. De paintjob van de liquid is een soort heel erg mooi mat blauw. en de rij eigenschappen zijn verre van saai te noemen.
maar ja ieder zijn mening.... ;D
Ik vind ze beiden niet saai .Maar de Feul ontbreekt het wel aan wat kleurgebreuk.Imo
En dat "Speedneedle" zadeltje lijkt me ook reteoncomfortabel.
Beetje lange stuurpen ook.
En dat "Speedneedle" zadeltje lijkt me ook reteoncomfortabel.
Beetje lange stuurpen ook.
Dat is gewoon een San Marco zadel, lots of $$$, weegt weinig natuurlijk.
Wat is kleurgebreuk?
De kleuren van die Fuel zijn ook best strak, zeker met die kleine rode details er in.
@Ghostdog: regel voor mij ff zo een, lukt jou wel!
Wat is kleurgebreuk?
De kleuren van die Fuel zijn ook best strak, zeker met die kleine rode details er in.
@Ghostdog: regel voor mij ff zo een, lukt jou wel!
Ghostdog - X schreef:
[ZAG schreef:
rare reactie? maar ieder zijn mening. die geef ik toch!! maar als je de liquid en de fuel vergelijkt zou ik eerder de fuel saai vinden dan de liquid. De paintjob van de liquid is een soort heel erg mooi mat blauw. en de rij eigenschappen zijn verre van saai te noemen.
maar ja ieder zijn mening.... ;D
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ghostdog - X schreef:
maar als je de liquid en de fuel vergelijkt zou ik eerder de fuel saai vinden dan de liquid.
Mee eens, de Liquids zijn het minst saai, met de nieuwe modellen Liquid erbij een hele leuke serie, Verder is er weinig veranderd tov vorig jaar, dus saai.. (En ja, kheb ze ook in het echie gezien)
-
Ben zelf niet zo"n voorstander van de achtervering. Heb zelf Rock Shox SID en volgende keer heb ik liever gewoon een degelijke (verstelbare) veer..
prijzen staan bij bike fun.
netzoals 2004 c"dale en specialized
netzoals 2004 c"dale en specialized
Ik vind die FEUL 100 super
maar zonde van die wielen :-[,en dat er geen XTR schijven op zitten. En het was mooier geweest als er B.V. Crossmax XL of SL in zaten.....
Groetjes /\/\zzls BlackBox

Groetjes /\/\zzls BlackBox
-
Ghostdog - X schreef:
deze is trouwens ook de shit. heel erg mooi xc beesie. helemaal carbon met XTR groep. zeer hoge bling bling factor. zeker met die voorvork. Maar het frame dat is gewoon superstrak met hele mooie lijnen en carbon dat overal te zien is:
![]()
tering, die vorken worden ook steeds lelijker. Deze doet mij sterk herinneren aan mijn eerste Suntour waarvan ik de rubbers had verwijderd omdat het er dan cooler uit zag

Heeft er iemand ervaring met vorige Feul"s?
Volgend jaar rij ik voor Trek USA Racing Team Belguim met een Feul 98 2004. Als er iemand geinteresseers is hem na einde seizoen over te kopen ( van maart tot oktober) mag mij ook altijd ietske zeggen...
Volgend jaar rij ik voor Trek USA Racing Team Belguim met een Feul 98 2004. Als er iemand geinteresseers is hem na einde seizoen over te kopen ( van maart tot oktober) mag mij ook altijd ietske zeggen...
Het is FUEL en de Liquid moet volgens mij 3599 euro of 3699 euro kosten. Geen echt goedkope grap voor een trek dus.
Ey sooooorry maker... (ben dan ook maar een domme Belg...
)
Kan iedereen gebeuren ;D
Kan er mij niemand een testverslagje van een FUEL
uitbrengen, kwestie van verwittigd te zijn als ik hem heb...

Kan iedereen gebeuren ;D
Kan er mij niemand een testverslagje van een FUEL