Mountain Step weer terug in bezit!!!!!!!
Moderator:Beheerders
-
heren & dames,
Mijn step is vanmiddag in Wijk bij Duurstede gejat. Even niet op slot gezet (vergeten) en weg was ie. Voor de niet insiders: ik heb dat ding op mijn lengte gebouwd. Het is een unieke step met 26-inch wielen met slicks, V-brakes (Tektro), Carbon Stuur, DONKERGROEN van kleur. Een foto heb ik niet zo 1-2-3 digitaal bij de hand.
Alsjeblieft, als jullie wat zien aangeboden op marktplaats, ebay etc, geef aub een seintje.
Bram
Mijn step is vanmiddag in Wijk bij Duurstede gejat. Even niet op slot gezet (vergeten) en weg was ie. Voor de niet insiders: ik heb dat ding op mijn lengte gebouwd. Het is een unieke step met 26-inch wielen met slicks, V-brakes (Tektro), Carbon Stuur, DONKERGROEN van kleur. Een foto heb ik niet zo 1-2-3 digitaal bij de hand.
Alsjeblieft, als jullie wat zien aangeboden op marktplaats, ebay etc, geef aub een seintje.
Bram
Re:Mountain Step gejat....
Deze toch?????
Staat bij bikes / specials.
Sterkte met dit verlies, we letten weer op, niet zo moeilijk met zo"n appart apparaat dat je niet iedere dag ziet.

Staat bij bikes / specials.
Sterkte met dit verlies, we letten weer op, niet zo moeilijk met zo"n appart apparaat dat je niet iedere dag ziet.
Heb jij een geveerde vork op dat apparaat? It seems so, maar welk merk? Ik woon bij jou om de hoek dus ik laat mijn ogen rondgaan.
Erikje
Erikje
das echt lullig als iemand iets van je jat, en al helemaal zoiets
k-hoop dat ie terecht komt
Frapant
k-hoop dat ie terecht komt
Frapant
-
die moet toch wel te vinden zijn,daar zullen er geen 2 van zijn of wel?
Nummer zoveel hier op het forum gestolen... word er een beetje gek van.
Ook al woon ik nie in de buurt, ik zal mijn ogen openhouden...
Ook al woon ik nie in de buurt, ik zal mijn ogen openhouden...
-
Het is idd degene die hier getoond wordt. echter met originele (verbogen bij de stembuis) voorvork.
net aangifte gedaan in veenendaal, je moet toch wat.
nu zwaar klote qua humeur.
net aangifte gedaan in veenendaal, je moet toch wat.
nu zwaar klote qua humeur.
Das inderdaad wel klote ja.Ik heb je er nog mee op de Bikemotion beurs mee gezien
.Vond het toen wel raar .. maar wel gaaf gedaan.Zo gauw als ik iets zie dan geef ik het door of trap hem eraf.Ik vind het ook te gek worden hoor met al dat gejat hiero....
.Waar moet het met de wereld heen.Hier was er toch echt maar een van he.

kl*te Bram, ik hoorde het net van Marcel. als ik de step tegen kom hoor je het uiteraard.
wat moet iemand met een step, ik bedoel het is toch iets heel specifieks. lijkt mij ook een klein wereldtje, de steppers. toevallig ken ik een rhenenaar die ook stept dus er wordt naar je step uitgekeken.
wat moet iemand met een step, ik bedoel het is toch iets heel specifieks. lijkt mij ook een klein wereldtje, de steppers. toevallig ken ik een rhenenaar die ook stept dus er wordt naar je step uitgekeken.
Echt triest, was zo"n gaaf ding! :"(
- MxMasterMike
Waar ergens in wijk is je step gejat?
Dan zal ik ff een rondje door de stad fietsen vanavond.
Dan zal ik ff een rondje door de stad fietsen vanavond.
-
was in het centrum gejat. bij Bastinck, de juwelier in de Maleborduurstraat. Volgens een getuige is er een vrouw (geen idee hou oud/groot/klein/kleding etc) op weggereden. richting het kasteel/wijk de geer. Vanmorgen bij wat zaken briefjes opgehangen met foto en door wijk heen gefiets maar niks gezien...
BOMBPROOF bram schreef:
een vrouw
Dat volk is ook niet te vertrouwen

Maarre ... idd zwaar klote, waar gaat het in godsnaam heen ??? ???
Iedereen op zo"n step direct schoppen, slaan, step invorderen en terug brengen naar Bram! >:(
Nieuwe hebben?
"t zuigt wel hevig ja, jij en die step hebben samen nogal wat meegemaakt of niet? Of het enig nut heeft dat ik m"n ogen openhou weet ik niet, maar ik doe het toch.

"t zuigt wel hevig ja, jij en die step hebben samen nogal wat meegemaakt of niet? Of het enig nut heeft dat ik m"n ogen openhou weet ik niet, maar ik doe het toch.
surfstad schreef:
Iedereen op zo"n step direct schoppen, slaan, step invorderen en terug brengen naar Bram! >:(
Straks heeft bram een hele stapel steps die er allemaal wel wat op lijken maar net niet zijn...... ???
-
Re:Mountain Step weer terug in bezit!!!!!!!
HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI!!!!!!!!
Ze is er weer. Kreeg vanmiddag een telefoontje dat ie gesignaleerd was bij een bouwkeet aan de Agricolastraat in Wijk bij Duurstede. Bouwvakkers hadden hem gevonden vorige week en hadden hem in de keet gestald.
ik kijken natuurlijk en het bleek idd zo te zijn. Dus nu is ze net lekker gewassen en staat straks weer waar ze hoort. Morgen die bouwvakkers wat lekkers brengen dus dat spreekt voor zich.
Bram
Ze is er weer. Kreeg vanmiddag een telefoontje dat ie gesignaleerd was bij een bouwkeet aan de Agricolastraat in Wijk bij Duurstede. Bouwvakkers hadden hem gevonden vorige week en hadden hem in de keet gestald.
ik kijken natuurlijk en het bleek idd zo te zijn. Dus nu is ze net lekker gewassen en staat straks weer waar ze hoort. Morgen die bouwvakkers wat lekkers brengen dus dat spreekt voor zich.
Bram
Ongelooooofelijk mazzel heb je, geniet er maar van. Mij hebben ze ooit een Zaskar gejat. Nooit meer wat van gezien
Enne, nu je toch mazzel hebt, kun je meteen een staatslot kopen of van die drop afrijden die je al tijden op het oog hebt ofzo

Enne, nu je toch mazzel hebt, kun je meteen een staatslot kopen of van die drop afrijden die je al tijden op het oog hebt ofzo

Ja wat een mazzel zeg....
erg fijn voor je Brammetje..
maar ja ergens dacht ik nog wel dat ie terugzou komen. Andere mensen hebben er zo weinig aan he.

-
Half Wijk hing vol met foto en tekst en uitleg. Alle basisscholen en het voortgezet onderwijs wisten er van en besteedde er aandacht aan. "t blijft een dorp, dat wijk dus had ik wel veel hoop dat iemand eens iets zou door bellen.
die van dat staatlot en de drop vindt ik wel een goeie!
die van dat staatlot en de drop vindt ik wel een goeie!
BRAM, TE GEK!!!!! (o sorry ik schreeuw)
oja bouwvakkers houden van bier, vraag maar aan erik
oja bouwvakkers houden van bier, vraag maar aan erik

Damned... jij hebt ff een potje geluk!
Wedden dat je er nu met meer plezier op rijdt dan eerst?
Wedden dat je er nu met meer plezier op rijdt dan eerst?
hey jong, ben ram blij voor je... is lullig als zoiets van je gestolen wordt en nu zal je inderdaad wel ram blij zijn dat ie weer terecht is....weer je nou iets ervan wie "m nou gestolen heeft of hoe i daar terecht kwam!!
Frpant
Frpant
Fjoew! Dikke chance! Geef haar maar serieus wat TLC...
Hummm zal nu dus maar stoppen met mensen te schoppen op steppen... had er al twintig op mijn balkon staan... misschien die maar weer terug geven aan de rechtmatige eigenaar...