*verkocht* Merida Magnesium Elite, full XTR
Moderator:Beheerders
Re:Merida Magnesium Elite, full XTR
Nieuwe foto"s!
Doe anders een serieus bod. Ik wil de bike nog steeds verkopen....
Heb hem eens aangeraakt, dit ding is echt schofterig licht!
bikestuff schreef:
Merida Elite Magnesium
Nieuw!! 20inch frame.
Complete fiets weegt slechts 9,1 kilo.
Fietsje van Sabine Spitz weegt in 16" 9,4 kg... hoe groter het frame, hoe lichter de bike?
Erikje
http://www.merida.com/s0_global/main_co ... &bikeId=10
Daar weegt de fiets 8,9kg. Ik zou niet weten waarom Spitz haar fiets meer zou wegen dan een ander....
Daar weegt de fiets 8,9kg. Ik zou niet weten waarom Spitz haar fiets meer zou wegen dan een ander....
barends, bidonhouder, computer, fatsoenlijke pedalen, echte banden...
Het verschil tussen het totaal der delen als aangegeven door de fabrikant en het uiteindelijke echte gewogen gewicht kan vaak rond de kilo komen.
Het verschil tussen het totaal der delen als aangegeven door de fabrikant en het uiteindelijke echte gewogen gewicht kan vaak rond de kilo komen.
prijs verlaagd.....
Ik heb misschien wel interesse, check joe mail
dat gewichtsverschil met die van Sabine Spitz komt idd doordat die fiets van haar niet met de flyweight banden is uitgerust..
Die wegen maar iets van 330 grame dus dan hoeft elke band maar 150 gram zwaarder te zijn en je hebt het gewichtsverschil als weer terug...
mzzl Gemini
ps. Succes met je verkoop!
Die wegen maar iets van 330 grame dus dan hoeft elke band maar 150 gram zwaarder te zijn en je hebt het gewichtsverschil als weer terug...
mzzl Gemini
ps. Succes met je verkoop!
ik heb een digitale haak van tune, kom maar langs met de fiets als de fiets weegt wat je beweert eet ik hem op!dat die fabrikante liegen is een slechte zaak maar dat wij daar aan meedoen
"t mooie is, dat het niet eens een écht magnesium frame is.. Ook daarover liegt men, wordt zelfs toegegeven... Alu met een percentage magnesium er in, maakt het nog geen magnesium frame.. Evenals dat "Scandium" gebeuren...
Ik hoor maar weinig respons...
Ik heb mischien wel wat interesse in deze fiets, maar zonder kontakt is het moeilijk verkopen.
Is de fiets soms al verkocht ? ???
Ik heb mischien wel wat interesse in deze fiets, maar zonder kontakt is het moeilijk verkopen.
reason schreef:
Ik hoor maar weinig respons...
De fiets is nog niet verkocht, maar de voorgaande reacties nodigen mij niet echt uit tot reageren....
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Dit fietsje is echt gewoon superlicht. Heb hem, net zoals Ruben (onder toezicht) mogen aanraken. En "t weegt gewoon bijna niks. Koop dat ding nou als je interesse hebt.
Rinse
Rinse
Wil je het frame ook apart verkopen? En wat is dan de vraagprijs?
Ok,
ik wil graag de fiets komen bekijken, wanneer het je uitkomt. Graag kontakt. Waar woon je?
eventuele reactie op m"n email: ...verwijderd ivm spambots...
reason
ik wil graag de fiets komen bekijken, wanneer het je uitkomt. Graag kontakt. Waar woon je?
eventuele reactie op m"n email: ...verwijderd ivm spambots...
reason