Belgie rules!
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
Meirhage 1
Paulisen 3
Nico vink 18e in den DH met een velo waar ie op dp mee zou uitgelachen worden.
congrats aan de gasten!
PS: Bas de Bever moest nog een dringend een pizza calzone leveren. Een 63e plaats is dus toch nog sterk. Seriously: weet iemand wat er gebeurd is? crash, mechanicals, bad hair day?
Paulisen 3
Nico vink 18e in den DH met een velo waar ie op dp mee zou uitgelachen worden.
congrats aan de gasten!
PS: Bas de Bever moest nog een dringend een pizza calzone leveren. Een 63e plaats is dus toch nog sterk. Seriously: weet iemand wat er gebeurd is? crash, mechanicals, bad hair day?
Re:Belgie rules!
Basje had bij de training z"n ribben gekneusd, vandaar dat het niet zo goed ging. Helaas.
-

edit: niet zo nutteloos posten
Don"t tread on us

Ik denk dat z"n Always scheef zat..
en blabla bla..
Wat voor ene velo was dat dan ik ben niet BF..

en blabla bla..
ook een Belgische tank?
El Florio schreef:
ook een Belgische tank?
Yep, kijk maar de dop zit er nog op.
daar ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar...v.d.Hill. schreef:
let us know,
- Hydraulic_Pimp
Bij mijn weten ne Sintesi bazooka (met ne fox in), met ne shiver
-
sinbtesi bazooka, zocchi demper, turbines, D521 CD, xsiv, woodman en da ist
Was ik maar Belg!
Meirhage is top en dan hebben we het nog niet eens over de belgische televisie gehad.
Op NL 1,2 of 3 geen fiets te bekennen, op Ketnet/Canvas een integrale rapportage met commentatoren met kennis van zaken. Zelfs de voor- en nadelen van de verschillende veersystemen, wel of niet trainen op de weg etc. worden besproken.
Probeer dit soort kennis op nederlandse televisie maar eens te vinden.
Meirhage is top en dan hebben we het nog niet eens over de belgische televisie gehad.
Op NL 1,2 of 3 geen fiets te bekennen, op Ketnet/Canvas een integrale rapportage met commentatoren met kennis van zaken. Zelfs de voor- en nadelen van de verschillende veersystemen, wel of niet trainen op de weg etc. worden besproken.
Probeer dit soort kennis op nederlandse televisie maar eens te vinden.
Totaal mee eens. Ik als Nederlander, moet toegeven dat er op de belg altijd goede beelden worden uitgezonden....
Bijvoorbeeld die slomo van de technische fdaling was errug vet!!
Bijvoorbeeld die slomo van de technische fdaling was errug vet!!
1: Die beelden worden niet door de Belg zelf gemaakt (waarschijnlijk door de Zwitserse TV dus).
2: Met de deskundigheid vond ik het af en toe ook nog wel meevallen, ik vond het best grappig om te zien hoe lang het duurde voor ze erachter kwamen dat het Sauser was die daar met pech in het bos stond (quote: "daar staat er ene van de Phonak ploeg"), waardoor Paulissen dus een plek opschoof in de uitslag.
Verder vond ik het wel een super uitzending.
2: Met de deskundigheid vond ik het af en toe ook nog wel meevallen, ik vond het best grappig om te zien hoe lang het duurde voor ze erachter kwamen dat het Sauser was die daar met pech in het bos stond (quote: "daar staat er ene van de Phonak ploeg"), waardoor Paulissen dus een plek opschoof in de uitslag.
Verder vond ik het wel een super uitzending.
Christoph Lenssens zou zijn zijne fiets hebben kapot gereden, zoiets heb ik toch begrepen, "t was in "t frans te doen en da kan ik nl. ni :-X
FranQ schreef:
Basje had bij de training z"n ribben gekneusd, vandaar dat het niet zo goed ging. Helaas.
Bas is bij die training tot aan mijn voeten gevallen... met al gekneusde ribben en zonder bescherming aan (koppig volgens hemzelf

was dus niet enkel van daar op een grote steen te vallen...
greetz
bettes
-
[
edit: niet zo nutteloos posten
???